دیوان عالی کشور ممنوع تلفن همراه Robocalls به جمع آوری بدهی فدرال

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی کشور روز دوشنبه رخ داد یک قانون فدرال اجازه جمع بدهی را robocalls. پ

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی کشور روز دوشنبه رخ داد یک قانون فدرال اجازه جمع بدهی را robocalls. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

دیوان عالی کشور حکم داد که روز شنبه یک 2015 قانون اجازه می دهد فدرال جمع بدهی به robocalls نقض قانون اساسی است. چرا که کسانی که جمع بدهی اجازه داده شد به صورت خودکار تماس در حالی که گروه های دیگر داده بودند همان درمان است.

کنگره به طور کلی مجاز نمی باشد به نفع برخی از سخنرانی بیش از دیگران نوشت عدالت برت Kavanaugh برای شش عضو اکثریت. "یک robocall که می گوید: " لطفا خود را پرداخت بدهی دولت' قانونی است" Kavanaugh نوشت. "یک robocall که می گوید:" لطفا برای کمک به ما مبارزات سیاسی' غیر قانونی است. است که در مورد به عنوان مبتنی بر محتوا به عنوان آن می شود.

"کنگره است impermissibly مورد علاقه بدهی-مجموعه سخنرانی بیش سیاسی و به بیان دیگر در نقض متمم اول قانون اساسی" Kavanaugh نوشت. گروه سیاسی "هنوز هم ممکن است را سیاسی robocalls به تلفن های همراه اما سخنرانی خود را در حال حاضر به همان اندازه درمان با بدهی-مجموعه سخنرانی."

برای نزدیک به 30 سال robocalls را به طور کلی ممنوع شده است و تحت شماره تلفن حمایت از مصرف کننده عمل می کنند. اما در سال 2015, کنگره, تصویب بودجه دو حزبی قانون اصلاح قانون اجازه دهید به جمع بدهی ها را خودکار تماس ها برای جمع آوری پول بدهکار به دولت فدرال از جمله بسیاری از وام دانشجویی و وام بدهی.

دادگاه عالی به چالش آورده بود توسط سیاسی گروه های حمایت که نمی فکر می کنم آن را عادلانه است که تنها کسانی که جمع بدهی می تواند robocalls به تلفن های همراه. این گروه از جمله آمریکا و از مشاوران سیاسی میخواستند به robocalls به بحث در مورد نامزدها و مسائل مربوط به درخواست کمک های مالی و تشویق مشارکت رای دهندگان. به طوری که آنها سعی بر این باورند که کل robocall ممنوعیت نامعتبر سرکوب در غیر این صورت جایز گفتار.

دادگاه اجازه کلی robocall تحریم ایستاده است. اما 2015 استثنا برای جمع بدهی بود نقض متمم اول قانون اساسی در دادگاه گفت.

"اگر چه جمع آوری بدهی دولت است که بدون شک یک هدف ارزشمند دولت تصدیق میکند که آن را به اندازه کافی توجیه تمایز بین دولت بدهی مجموعه سخنرانی و دیگر دسته مهم از robocall گفتار, مانند, سیاسی, سخنرانی, خیریه, جمع آوری اعانه, موضوع حمایت, تبلیغات تجاری و مانند" Kavanaugh نوشت.

قضات Stephen Breyer, روت Bader Ginsburg و النا کاگان عقیده داشت گفت: آنها فکر می کردند که دولت تا به حال توجیه درمان خاص برای فدرال جمع بدهی. "سخنرانی های مربوط به آسیب در موضوع اینجا — و هر اثر مرتبط در بازار ایده — است متوسط" Breyer نوشت برای مخالفان.

FCC رئیس Ajit Pai تقدیر به حکم دادگاه. "با تشکر از دیوان عالی کشور به حک کردن است نه بیشتر," او در بیانیه ای گفت. "امروز دادگاه که آخرین دولت را تلاش برای ایجاد یک معافیت ویژه برای علاقه بدهی جمع شد نه تنها بد سیاست اما خلاف قانون اساسی است. من خوشحالم که شنیدن این که آمریکایی ها که مریض و خسته از ناخواسته robocalls را در حال حاضر دریافت کمک از دولت فدرال-بدهی-جمع آوری robocalls آنها سزاوار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن