می سی سی پی کلیسا که به مبارزه طلبیده coronavirus محدودیت سوخته است به زمین

سوزاندن یک کلیسا در شمال می سی سی پی در این هفته در حال بررسي است که آتش سوزی به دلیل یک اسپری رنگ پیام در صحن

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

سوزاندن یک کلیسا در شمال می سی سی پی در این هفته در حال بررسي است که آتش سوزی به دلیل یک اسپری رنگ پیام در صحنه است که به نظر می رسید به انتقاد از کلیسا سرپیچی از coronavirus محدودیت.

اولین کلیسای پنطیکاستی کرده بود شکایت کرد شهر هالی اسپرینگز است که در حدود یک ساعت southeast of Memphis دنیاست. با این استدلال که اقامت خود را در خانه سفارش نقض کرده کلیسا حق آزادی بیان و با دخالت اعضای آن توانایی به عبادت.

آتش نشانان پس از خاموش کردن شعله جاوید پلیس یک پیام "شرط می بندم شما در خانه بمانند در حال حاضر شما hypokrits (sic)" اسپری رنگ بر روی زمین در نزدیکی کلیسا را درب با توجه به مسلح ، کلی McMillen از Marshall County کلانتر.

عکس از نقاشی های دیواری نیز به نظر می رسد برای نشان دادن اتمی نماد با "یک" در مرکز است که گاهی اوقات استفاده می شود به عنوان یک آرم برای گروه ملحد.

رژیم صهیونیستی. تیت ریوز از می سی سی پی " در توییتر که او "ناراحت و خشمگین" در مورد آتش.

McMillen گفت: پلیس پیدا کرده می توانید از اسپری سفید رنگ و یک چراغ قوه در صحنه است. او گفت که هیچ مظنون شناخته شده بود اما محققان — از جمله از دفتر از الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره و بالقوه FBI — خواهد بود رفتن را از طریق صحنه یکشنبه.

"ما احتمالا وجود دارد, تا فردا شب تاریک از آنجا که ما در حال رفتن به مجبور به رفتن را از طریق هر قطعه از آن را," او گفت:.

پس از رشد نا امیدی با این شهر دستور اجرایی برای اولین بار است که صادر شد مارس 23, کلیسا, کشیش جری Waldrop, مواجه مسئولان شهرستان در یک تظاهرات در محلی خارج شده است. کلیسا همچنین طرح دعوی در دادگاه در برابر اين شهرستان در ماه آوریل است.

یک وکیل برای کلیسا گفت: در طرح دعوی در دادگاه است که پلیس تا به حال ذکر شده Waldrop در عید پاک برای برگزاری یک سرویس در نقض این شهر منظور شده بود و بعد تعطیل یک مطالعه کتاب مقدس است.

در یک تاول نظر ثبت شده هفته گذشته در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه قاضی مایکل میلز نوشت که او می ترسید که کلیسا شد "اقدام در بیش از حد بی پروا و کاوالیر به شیوه ای و با ناکافی احترام به عظمت بحران بهداشت و درمان که COVID-19 pandemic ارائه است."

قاضی کاهش یافته است برای جلوگیری از این شهر اقامت در خانه به عنوان کلیسا درخواست کرده بود و اشاره کرد که این شهر بود و پس از آن اجرایی سفارش های مجاز برای رانندگی در خدمات کلیسا.

در روز جمعه نیک ماهی جمهور آمریکا ملحدان یک گروه که با استفاده از آرم موجود در صحنه به شدت محکوم کلیسا سوزش آن را "عمل شنیع از نابودی است."

"من منزجر است که هر کسی که کاردانی نمادی از جامعه ما با چیزی بسیار ناسازگار با ارزش های ما به عنوان بیخدا," ماهی در بیانیه ای گفت.

بحث بر سر اینکه آیا خدمات مذهبی برگزار می شود در فرد تبدیل شده اند به طور فزاینده ستیز در هفته های اخیر.

برخی از کلیساها در مینه سوتا در این هفته گفتند که رزومه خدمات در مخالفت با فرماندار سفارشات. که به دنبال یک قاضی فدرال حکم در کارولینای شمالی اجازه داده است که برای داخل ساختمان مذهبی تجمعات پس از فرماندار گفت: آنها تا حد زیادی ممنوع. در کالیفرنیا پنج وکلا با وزارت دادگستری گفت: در نامه ای به فرماندار که دولت محدودیت برای مبارزه با ویروس تبعیض علیه نهادهای مذهبی و بیش از 1200 شبان با امضای یک اعلامیه در اعتراض به محدودیت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

McMillen گفت: آتش بود شوکه هالی اسپرینگز شهر کمتر از 8,000 مردم است.

"امیدوارم با خداوند, کمک," او گفت: "ما می توانیم رسیدن به پایین از این به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب