کره جنوبی سوابق سنبله در Coronavirus موارد پس از کلوپ شبانه شیوع

بزرگنمایی این تصویر کره جنوبی گزارش 34 عفونت های جدید در روز یکشنبه – بالاترین روزانه شمارش در حدود

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کره جنوبی گزارش 34 عفونت های جدید در روز یکشنبه – بالاترین روزانه شمارش در حدود یک ماه. بسیاری از عفونت های جدید گره خورده بودند به چند کافه ها و کاباره ها در سئول. Ahn Young-joon/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ahn Young-joon/AP

کره جنوبی گزارش 34 جدید کروناویروس عفونت یکشنبه, بالاترین روزانه شمارش در حدود یک ماه پس از شیوع به چند کاباره ها و کافه ها.

کره ای, مقامات بهداشت گفت که 24 از موارد جدید از سرچشمه سئول Itaewon محله. مقامات به تازگی شناسایی 29 ساله که تست مثبت برای این ویروس پس از بازدید پنج کاباره ها و کافه ها در منطقه تجاری.

مقامات بر این باورند عنوان بسیاری از 1500 نفر از مردم در حضور و غیاب در طول زمان به مرد گفت که او بازدید این باشگاه بیش از آخر هفته از آوریل 1.

به طور کلی حداقل 54 موارد مرتبط شده اند که از جمله شیوع 43 کلوپ شبانه مراجعان و 11 یکی دیگر از افراد آشنا با این باشگاه را برانگیخت. در پاسخ سئول بسته کافه ها و کاباره ها در این آخر هفته که مقامات مشغول به کار برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

سنبله از عفونت های جدید است که بالاترین کره جنوبی دیده می شود پس از گزارش 39 موارد جدید در 9 آوریل.. در هفته بعدی عفونت منشاء آن در داخل کشور به شدت کاهش یافته است با مقامات بهداشتی در یک نقطه صفر گزارش جدید داخلی موارد است.

بهداشت جهانی و کارشناسان اعتباری کره جنوبی سریع و کامل پاسخ در محدود کردن شیوع این بیماری در اوایل نقطه داغ. در مجموع این کشور دیده می شود حداقل 10,874 عفونت و 256 مرگ و میر به دلیل coronavirus با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

در یک سخنرانی در روز یکشنبه رئیس مون جائه-در هشدار داد کره جنوبی است که آنها در یک "جنگ طولانی مدت" در برابر COVID-19.

"این خواهد بود یک مدت طولانی قبل از COVID-19 شیوع است به طور کامل به پایان رسید. ما همچنین باید بریس برای این بیماری همه گیر را موج دوم که بسیاری از کارشناسان پیش بینی" ماه گفت: در طول آدرس خود را.

ماه نیز در ستایش از کشور پاسخ گفت: کره جنوبی تا به حال مجموعه "استاندارد جهانی" در دست زدن به COVID-19 همه گیر و تا به حال موفق به انتقال به "جدید و طبیعی است که در آن اقدامات احتیاطی در برابر ویروس ها و زندگی روزمره می تواند به طور همزمان حفظ شود."

"ما بصورتی پایدار و محکم در دفاع از خط مقدم از قرنطینه مبتنی بر قدرت مردم ما شده اند و پیروزی در جنگ در برابر ویروس" ماه گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب