برخی کانادا پزشکی ساکنان همه گیر در خطوط مقدم جبهه در حال حاضر, اما, امتحانات را تبدیل به مجوز پزشکان در برزخ

بیش از 2500 کانادا کارکنان متخصص پزشکان خواسته اند کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا به سرعت پیگیری صدور گواه

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

بیش از 2500 کانادا کارکنان متخصص پزشکان خواسته اند کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا به سرعت پیگیری صدور گواهینامه نهایی-سال ساکنان پزشکی — بسیاری از در حال حاضر مشغول کار بر روی همه گیر خط مقدم — یا گواهی آنها را یکهو به عنوان یک اقدام اضطراری در طول COVID-19 بحران است.

ماه گذشته دانشگاه به تعویق افتاد برنامه ریزی شده بهار امتحانات گواهینامه تا ماه سپتامبر — در اولین -- به دلیل عفونت نگرانی. اکثر فارغ التحصیلی ساکنان پزشکی برنامه ریزی شده برای شروع خود را مستقل و حرفه ای زندگی می کند به عنوان گواهی پزشکان (که پس از آن مجوز برای تمرین در خود استان انتخاب) در ماه جولای.

در نامه این هفته به کالج سلطنتی مدیر عامل دکتر سوزان Moffatt-بروس کارکنان و پزشکان می گویند اگر این کالج ارائه نمی دهد ساده مراحل آزمون فارغ التحصیل 2,600 متخصصان جوان به سیستم مراقبت های بهداشتی در ماه ژوئن پس از آن به کالج باید مسئله اضطراری گواهینامه ها — شبیه به یک میدان جنگ ارتقاء به کشورهای دیگر در طول بیماری همه گیر است که قریب به اتفاق بیمارستان ها و کارکنان است. روز شنبه, Ontario برتر داگ فورد عمومی هشدار داد که "افزایش در راه است" در هفته سه بعدی.

Moffatt-بروس در مصاحبه ای گفت که پیدا کردن راه حل "شده است 24/7 اولویت برای کالج سلطنتی" و ارائه و بررسی مقالات — بله امتحانات مبتنی بر کاغذ و به دنبال آن دهان تست — به ساکنان در 29 تخصص های مختلف در طول یک بیماری همه گیر حمل جدی ملاحظات ایمنی. او گفت: یکی از همکاران پیشنهاد که خالی NHL عرصه احتمالا می تواند خانه دانشجویی امتحانات برای رسیدن به مناسب فیزیکی فاصله "است و نه یک ایده دیوانه."

موفات-بروس نیز گفت: این دانشکده دارای یک وظیفه برای حفظ اعتماد عمومی در 90 سال به کانادا موسسه گواهی است که بسیار آموزش دیده پزشکان برای زندگی از طریق شدید معاینه روند.

در حال حاضر اگر چه امتحانات باقی می ماند برنامه ریزی شده برای سپتامبر. این تاخیر نه با گرفتن یک امتحان — چه 2,577 فتح کارکنان و پزشکان متخصص در مخالفت در این نامه نوشته شده توسط همیلتون عمومی متخصص داخلی دکتر جان دیوید Neary.

"به تعویق انداختن امتحانات...به منظور حفظ سنتی بررسی فرآیندهای باعث خواهد شد که مضرات جدی به بررسی نامزدها و به سیستم مراقبت های بهداشتی در زمان بحران" از آنجا که "ساکنان نمی خواهد بود قادر به کار در نزدیکی طبیعی بهره وری زمانی که آنها با تمرکز بر امتحانات در غیر قابل پیش بینی تاریخ" Neary متحده در این نامه است.

"رگولاتور در بدتر-کشورها را تحت تاثیر قرار گرفته اند رادیکال عمل" Neary همچنان ادامه دارد.

"ایتالیا و اسپانیا و بریتانیا باید مجوز فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی یکهو. بسیاری از استانها در حال بازگشت پرستار بازنشسته به کار رسمی و بدون مهارت های ارزیابی و ردیابی سریع مجوز برای بازنشسته پزشکان" در این نامه ادامه داد. "ساکنان که در حال تکمیل کالج سلطنتی معتبر برنامه باید مهارت ها و دانش لازم برای تمرین در تخصص های مربوطه خود را."

Neary یک درخواست به کالج برای یک "نشست ویژه اعضای" با استناد به یک قانون به عنوان قدرت برای انجام این کار به بحث در مورد قطعنامه های او و همکارانش را مطرح کرده اند. کالج سلطنتی اداره می شود توسط یک شورا.

اولین پیشنهاد این است که برای این دانشکده برای ایجاد "یک جایگزین یک بار مسیر صدور گواهینامه" برای کسانی که برنامه ریزی شده بود برای نشستن بهار امتحانات. این نامه نشان می دهد یک بار فرآیند شامل یک ارزیابی از اقامت در آموزش-ارزیابی (احتمالا در قالب یک خلاصه تهیه شده توسط دستياران مدیران برنامه) و "با یا بدون آزمون کتبی الکترونیکی تحویل در انبوه توزیع مد (یعنی در انتخاباتی خود کامپیوتر) با مناسب (نظارت) قبل از 30 ژوئن 2020."

در صورتی که نمی تواند رخ دهد و دوم راه حل می پرسد که "همه داوطلبانی که تا به حال ثبت نام برای بهار امتحانات باید به طور رسمی و خبره در تخصص آن است که آنها تا به حال ثبت نام برای امتحانات به عنوان اگر آنها تا به حال تصویب آن امتحانات (یعنی با هیچ بعدی مورد نیاز برای آرایش امتحانات)."

متوسط نرخ عبور برای فارغ التحصیلی پزشکی ساکنان بالای 85 درصد با توجه به Moffatt-بروس توصیف که میزان موفقیت به عنوان "بالا".

پزشک گروه موافق با دانشگاه است که برگزاری سنتی آزمون شفاهی این بهار است که امکان پذیر نیست با توجه به نامه.

ساکنان می گویند امتحان تاخیر نگران کننده است حتی به عنوان آنها قرار داده و سلامت خود را در معرض خطر کار side-by-side به طور کامل با مجوز پزشکان در بیمارستان ها و درمانگاه ها.

"ما در حال انجام تغییرات در حال حاضر به عنوان ساکنان — ما در خط مقدم" دکتر گفت: بلر Bigham یک طب اورژانس مقیم به مدت پنج سال در دانشگاه مک مستر بیمارستان سیستم.

"اما این آزمون عدم اطمینان است تاکید کرد ما را فراتر از باور در علاوه بر این به استرس نیاز به کار در یک بیماری همه گیر" ادامه داد 34 ساله سابق paramedic که سه تایید کار ارائه می دهد در انتظار او را در این تابستان.

"همه چیز در حال تغییر و روزانه ما به طور کامل انتظار به ضعف سیستم که در آن مردم در حال مرگ هستند در اطراف ما که نباید مرگ, بنابراین ما نیاز به آماده برای رفتن 100 درصد است."

ساکنان دیگر می گویند نه درآمد کالج سلطنتی صدور گواهینامه — اجباری قبل از یکی می توانید درخواست برای مجوز برای تمرین از یک استانی پزشکی قانونی قدرت مانند کالج پزشکان و جراحان انتاریو — ممکن است به خطر اندازد آموزش فلوشیپ در کشور است که نیاز به صدور گواهینامه. کمک هزینه های تحصیلی ارائه می دهند بیشتر sub-آموزش تخصصی خاص در زمینه های پزشکی.

Moffatt-بروس گفت که او همدردی با ساکنان و اضطراب خود را.

"هیچ یک از این precedented. هیچ یک از این چیزی است که ما می خواست (و) ما در تلاش هستند تا همه چیز را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است," او گفت:.

"آنچه که من فکر می کنم خواهد بود حتی سخت تر است اگر ما به اداره (امتحانات) درست در وسط از یک بیماری همه گیر و ساکنان بیمار و یا آنها هنوز هم در حال کار کردن در وسط یک بیماری همه گیر و قادر به مطالعه و مراقبت از بیماران. من احساس می کنم و این چیزی است که بسیاری از مربیان می گویند که این امر اضافه کردن استرس است."

کالج سلطنتی اختصاص داده شده تیم مدیریت بحران است که تقریبا دو بار در روز برای نظارت بر COVID-19 اثرات بر ساکنان آن است.

وقتی پرسیده شد که در مورد دیدن Neary نامه پاپ تا بر روی کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش Moffatt-بروس شد کمی احساسی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این یکی از سخت برای اطمینان حاصل کنید," او گفت:.

"همه حق خود را بسیار خوب نظرات و من فکر می کنم همه رفتن از یک محل به محل امتحان کنید و کار درست را انجام دهید بدون شک در مورد آن" او ادامه داد: پس از یک مکث.

"این مهم است. این ما ساکنان. این آینده ما پزشکان است."

او همچنین گفت هیچ کاری با دانشکده از جمله دانشکده پزشکی دانشگاه رؤسای استانی و پزشکی قانونی مقامات داده اند تا بر روی هر ایده یا فرصت.

"ما سعی کرده ایم به آغوش هر یک از آنها," او گفت: با توجه به یک تخته سفید در یک کالج دیوار کهنه است با سناریوهای از A تا Z."

کالج سلطنتی مدیر عامل شرکت گفت: او همچنین نگران است که پس از همه گیر کانادا نیاز شدید به مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کند.

"من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد پس از همه گیر خواهد بود حتی بیشتر توانمند," Moffatt-بروس گفت.

"ما نمی دانیم که آنچه که به مانند نگاه و (که) چرا ما در حال تلاش برای دریافت این آزمون انجام می شود در امن باشد."

Moffatt-بروس گفت: این یک عمل متعادل برای کمک به ساکنان در حالی که نه به خطر انداختن صدور گواهینامه استاندارد.

"آنچه من فکر می کنم منحصر به فرد در مورد کالج سلطنتی گواهینامه...(برای پزشکی) متخصص است که گواهینامه برای زندگی," او گفت:.

"این کمی متفاوت از کشورهای دیگر که در آن شما را مجبور به انجام امتحانات هر از چند گاهی به recertify" او ادامه داد.

"بنابراین عموم قرار می دهد اعتماد خود را در ما نه تنها به آموزش آنها واقعا خوب است — چرا که آنها واقعا به خوبی آموزش دیده — اما همچنین به بررسی آنها به طوری که آنها گواهینامه معتبر است و که آن را برای یک عمر است."

ضمنا فارغ التحصیل پزشکی به ساکنان داده شده است یک فرصت برای درخواست موقت (موقت) صدور مجوز به کار از نظر قانونی بعد از تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است. که مجوز می آید با برخی از شرایط از جمله این که کالج سلطنتی امتحانات گواهینامه باید در اولین فرصت. موقت اخذ مجوز است همان گواهینامه مورد نیاز است که برای برخی از فرصت های شغلی مانند کمک هزینه های تحصیلی در کشورهای دیگر.

برخی از ساکنان احساس اشکالاتی وجود دارد با صدور مجوز موقت. برای مثال کسانی که با شروع عمل خود مسئول هستند برای پیدا کردن یک پزشک به نظارت بر آنها را که ممکن است دشوار در طول یک بیماری همه گیر. نه هر کس احساس می کند به طور موقت مجوز ارزشمند است; ستاره گفته شد برخی از ساکنان که آنها ممکن است کار نمی کند در تمام این تابستان به منظور به طور کامل آماده شدن برای امتحانات.

Neary گفت: او هنوز شنیده می شود اگر یک جلسه ویژه نامیده خواهد شد اما گفت کالج خود را تایید کرد نامه ای دریافت شده است.

Mary Ormsby


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب