Bryan Adams لعنتی بیش از 'بت خوردن' نظرات در مورد COVID-19

کانادا خواننده و ترانه سرا Bryan Adams مواجه است یک واکنش حاضر بیش از یک رشته از رسانه های اجتماعی پست های بعد

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

کانادا خواننده و ترانه سرا Bryan Adams مواجه است یک واکنش حاضر بیش از یک رشته از رسانه های اجتماعی پست های بعد از ظهر دوشنبه که او در آن به شدت انتقاد کرد در فروشندگان در ووهان چین بیش از COVID-19 بیماری همه گیر.

در یک سری از پست ها به Twitter و Instagram, Adams تاسف لغو اجرای خود را در لندن لندن-رویال آلبرت هال در این هفته با توجه به همه گیر.

"امشب قرار بود ابتدای اجاره از کنسرتهایی در @royalalberthall" آدامز آغاز شد.

"اما به لطف برخی از f---ing بت خوردن, مرطوب, بازار فروش حیوانات, ویروس, ساخت حریص حرومزاده به تمام جهان است که در حال حاضر در خود نگه دارد. پیام من به آنها غیر از " با تشکر از a f---ing بسیاری است وگان."

نظرات به نظر می رسد برای اشاره به "مرطوب بازار" در چین که در آن حیوانات وحشی به فروش می رسد. رمان coronavirus برای اولین بار ظاهر در شهر ووهان در دسامبر 2019. اگر منبع آن مشخص نشده برخی از دانشمندان بر این باورند که این ویروس ممکن است منشأ در خفاش ها و انتقال به انسان از طریق گونه های دیگر.

Adams پست در Instagram به همراه یک ویدیو از او انجام آکوستیک تفسیر "کاهش مانند یک چاقو است."

"به تمام مردم از دست رفته ما را نشان می دهد, من آرزو می کنم من می تواند وجود دارد بیش از شما می دانید" آدامز ادامه داد. "این فوق العاده است حلق آویز کردن در انزوا و فرزندان من و خانواده اما من از دست من و دیگر خانواده من, گروه خدمه من و طرفداران من. مراقبت از خودتان و امیدواریم که ما می توانیم نشان می دهد در جاده ها دوباره به زودی."

Adams نظرات ملاقات با محکومیت در رسانه های اجتماعی.

"من نمی باید Bryan Adams رفتن غیر ضروری بیگانه بیهوده گویی در جهانی همه گیر در COVID-19 کارت یکنوع بازی شبیه لوتو. آیا شما?" نوشت: یک کاربر توییتر.

"اگر Bryan Adams می خواهد به سرزنش مردم به صورت همه گیر و سپس حداقل ما به سرزنش او برای ما ساخت مدرسه ابتدایی رقص خسته کننده و طاقت" نوشت: یکی دیگر از.

آدامز که ثبت 1980s بازدید مانند "تابستان '69," "برای شما اجرا" و "مستقیم از قلب" شده است یک مدافع برای گیاه خواری.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Jacob Lorinc
یعقوب Lorinc است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @jacoblorinc


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن