برس کوچک آتش در منطقه خلیج punctuates شمال کالیفرنیا را خشک ترین ماه فوریه ثبت

شش هکتار آتش برس به آرامی سوخته و جمعه در سان برونو استان و شهرستان پارک در جنوب سان فرانسیسکو — فروغ بسیار غی

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

شش هکتار آتش برس به آرامی سوخته و جمعه در سان برونو استان و شهرستان پارک در جنوب سان فرانسیسکو — فروغ بسیار غیر معمول برای این زمان از سال در, آنچه باید وسط فصل بارانی, مقامات گفت.

هیچ تخلیه دستور داده شد اما نزد یک آتش سوزی در این زمان از سال در منطقه خلیج بسیار نادر است.

"که ما در حال دیدن *هر* آتش سوزی فعالیت در شمال کالیفرنیا است که بسیار غیر معمول — اجازه دهید به تنهایی این نوع بسیار فعال آتش رفتار در حال حاضر اتفاق می افتد <10 مایل از مرکز شهر سان فرانسیسکو ایم" دانیل Swain, climatologist با UCLA مرکز ملی تحقیقات جوی و محافظت از طبیعت.

تبلیغات

شمال کالیفرنیا است که در مواجهه با آن خشک ترین ماه فوریه در ضبط و مناطق کالیفرنیا در حال حاضر نسبتا خشک و پوشش گیاهی است. منطقه خلیج شده است قابل ملاحظه ای گرم در روزهای اخیر با سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی رسیدن به 76 درجه در پنج شنبه, شکستن رکورد 75 درجه که تاریخ مجموعه در سال 1992.

آتش, گزارش حدود ساعت 10 صبح روز جمعه بود و سوزش در نزدیکی یک منطقه پیک نیک و در بعد از ظهر آتش نشانان یک خط کنترل در اطراف آتش. کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش هلیکوپتر ساخته شده قطره های آب و دود قابل رویت بود در سراسر San Mateo County, مقامات گفت.

"این غیر معمول زمان از سال برای یک آتش سوزی. این یک استارک یادآوری است که ما نیاز به آماده می شود!," توییتی کال آتش را سان ماتئو -- سانتا کروز واحد.

تبلیغات

شمال County Fire Authority که دستگیره آتش سوزی برای بریزبن دالی سیتی و Pacifica گفت: 60 آتش نشان در صحنه است.

یک املا به زودی ممکن است. خدمات ملی آب و هوا گفت: وجود خفیف احتمال بارش سنگین سراسر کالیفرنیا در هفته دوم ماه مارس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب