سابق آتلانتا افسر پلیس که در شات Rayshard بروکس به اتهام قتل جنایت

بزرگنمایی این تصویر این صفحه نمایش, گرفتن, گرفته شده از بدن دوربین ارائه شده توسط آتلانتا اداره پلیس

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این صفحه نمایش, گرفتن, گرفته شده از بدن دوربین ارائه شده توسط آتلانتا اداره پلیس نشان می دهد Rayshard بروکس صحبت با افسر گرت Rolfe در پارکینگ یک وندی رستوران در 12 ژوئن در آتلانتا. Rolfe اخراج شده پس از تیراندازی مرگبار از بروکس و یک افسر دوم قرار داده شده در اداری وظیفه. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

سفید آتلانتا افسر پلیس که به ضرب گلوله 27 ساله مرد سیاه و سفید در هفته گذشته در پارکینگ یک رستوران فست فود در روز جمعه را به اتهام قتل جنایت و 10 دیگر اتهامات گرجستان شهرستان دادستان چهارشنبه اعلام کرد.

Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت: گرت Rolfe که اخراج کشنده عکس در Rayshard بروکس می تواند در صورت امکان حکم ابد بدون آزادی مشروط و یا اعدام.

Rolfe که پس از کار اخراج شده از اداره پلیس نیز به اتهام تشدید حمله با سلاح مرگبار و نقض ،

دیگر افسر Devin برازنان که همچنان با APD و قرار داده شده بر روی میز اداری وظیفه نیز در مواجهه با اتهامات عنوان شده علیه. در میان آنها تشدید حمله به صدور حکم احتمالی یک به 20 سال حبس و در صورتی محکوم کرد.

دستگیری, حکم صادر شده برای هر دو مردان است.

این تصمیم را به اتهام آید پنج روز پس از این افسران به نام به وندی رستوران فست فود. بروکس داشت خواب در ماشین خود را, اما اعتراف به ماموران او شده بود نوشیدن زودتر.

ویدئو منتشر شده توسط پلیس در طول تعطیلات آخر هفته نشان می دهد که بروکس صحبت شد با افسران نزدیک به یک ساعت و نیم است. این شامل او انجام یک میدان آزمون هوشیاری که او شکست خورده است.

همه چیز در زمان به نوبه خود زمانی که به عنوان ماموران اقدام به قرار دادن دستبند روی پای او قادر به گرفتن یکی از افسر بی حس کردن تفنگ و شروع به اجرا کردن.

سپس Rolfe کشیده تا خدمات خود سلاح و اخراج شدند.

Howard Fulton County, دادستان منطقه گفت: در این نشست خبری که بروکس "هرگز ارائه شده خود را به عنوان یک تهدید."

"در ابتدا او مسالمت آمیز خواب در ماشین خود را پس از او بیدار شد توسط افسر او تعاونی و او کارگردانی شد به حرکت اتومبیل خود به محل دیگری است. او با آرامش نقل مکان کرد و ماشین" هوارد گفت.

"آقای بروکس هرگز نمایش داده می شود هر گونه رفتار پرخاشگرانه," او اضافه شده است.

او همچنین اشاره کرد که برای مدت بیش از دو دقیقه پس از او به ضرب گلوله کشته شد "هیچ پزشکی اعمال می شود به آقای بروکس."

بروکس' کشتن می آید به عنوان ادامه اعتراضات در سراسر بسیاری از شهرستانها در ایالات متحده به تماس توجه به سیستمیک نژاد پرستی و بی عدالتی های اجتماعی از جمله خشونت پلیس در جوامع از رنگ.

کسانی که تظاهرات همزمان با بالا اخیر-مشخصات قتل سیاه آمریکا با اجرای قانون از جمله جورج فلوید در مینیاپولیس و Breonna تیلور و دیوید McAtee در لوییویل. یک افسر سابق پلیس است که در میان کسانی که متهم به قتل Ahmaud Arbery در ماه فوریه در Glynn County, Ga.

در مورد McAtee کنتاکی مقامات در هفته گذشته گفت: تحقیقات در حال انجام است. اما مقامات همچنین تعیین کشنده شات در ژوئن 1 از کنتاکی گارد ملی که مشغول به کار بودند با پلیس است.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفت: در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که بروکس مرگ "خشم من و آن من غمگین فراتر از کلمات است."

"شب جمعه ما شاهد قتل Rayshard بروکس" پایین گفت. "روشن است که ما یک روز دیگر یکی دیگر از دقیقه یک ساعت دیگر به زباله."

او همچنین اعلام اداری سفارشات با هدف اصلاح آتلانتا اداره پلیس را به استفاده از زور قوانین و د تشدید پروتکل های.

شهردار بیش از آخر هفته به قبول استعفای رئیس پلیس اریکا سپر. به عنوان گرجستان پخش عمومی گزارش سراسر کشور جستجو جایگزینی برای او در جریان است و شهردار گفته است که سپر را خدمت می کنند در یک نقش است که "مشخص شود."

نیز وجود دارد که گزارش از مجله آتلانتا قانون اساسی و نگهبان نشان می دهد که Rolfe, افسر که به کشته شدن بروکس قبلا مواخذه خود را برای استفاده از زور.

AJC گزارش Rolfe دریافت کتبی توبیخ در سال 2017 برای استفاده از اسلحه گرم. پرونده با توجه به این مقاله شامل یک دوجین دیگر حوادث اعم از تصادفات وسایل نقلیه به شکایت از شهروندان است.

"او تبرئه در نه نفر از کسانی که در تحقیقات داخلی" AJC گزارش شده است.

این نگهبان گزارش در مورد یک 2015 حادثه که در آن Rolfe و دو نفر دیگر از افسران در Jackie Jermaine هریس بود که گرفتار رانندگی یک خودرو به سرقت رفته. هریس منفجر اجرای قانون خودرو, مقاله, گزارش و افسران در او چند بار.

"با این حال تیراندازی بود نه گزارش شده توسط پلیس درگیر" که نگهبان اضافه شده است. هریس مانند بروکس است که آفریقایی آمریکایی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب