از مشاغل به مالکیت خانه اعتراضات قرار داده و ویژه اقتصادی تقسیم

بزرگنمایی این تصویر مالزی هموند مکان های گل در یک یادبود دیواری برای جورج فلوید در مینیاپولیس در روز

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مالزی هموند مکان های گل در یک یادبود دیواری برای جورج فلوید در مینیاپولیس در روز یکشنبه. خشونت پلیس را برانگیخته روز از ناآرامی های مدنی. اما جرقه فرود آمد در یک tinderbox ساخته شده است بیش از چند دهه از نابرابری اقتصادی در حال حاضر تشدید بیماری همه گیر کوروناویروس. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

مرگ یک مرد سیاه پوست به دست افسر پلیس سفید را برانگیخته روز از ناآرامی های مدنی در ایالات متحده است. کسانی که جرقه فرود آمد در یک tinderbox مونتاژ بیش از چند دهه از نابرابری اقتصادی در حال حاضر بدتر ساخته شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

مینیاپولیس افسران پلیس در ابتدا مواجه مرد — جورج Floyd — ظن است که او می خواهم با استفاده از یک تقلبی $20 bill برای خرید سیگار. ویروسی تصویری از آنچه به دنبال اسیر یک فرد تراژدی. اما آن را مجموعه ای در برابر پس زمینه از فقر و تبعیض است که باید بلند رنگی و روابط بین اجرای قانون و آفریقایی جامعه است.

آمریکایی های آفریقایی تبار هستند بدتر از سفیده تقریبا هر اقتصادی اندازه گیری. و این تقسیم تنها عمیقتر در طول همه گیر که فرستاده این کشور به بدترین رکود اقتصادی در نسل.

یک نظرسنجی که توسط فدرال رزرو در سال گذشته نشان داد که حتی در زمان های خوب آمریکایی های آفریقایی تبار هستند و کمتر قادر به پرداخت صورتحساب ماهانه خود را از سفیده یا Latinos. که به سختی تعجب آور از متوسط درآمد در میان آمریکایی های آفریقایی تبار است که 41 درصد کمتر از غیر هیسپانیک سفیده.

در حال بارگذاری...

سیاه پوستان نیز 40 درصد کمتر احتمال دارد برای خود خانه های خود را از سفیده — محروم کردن بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار خانواده ها از این فرصت برای ایجاد ثروت است. شکاف در مالکیت خانه است به خصوص استارک در مینیاپولیس. یک مطالعه توسط Zillow آنلاین املاک و مستغلات شرکت پیدا سیاه مالکیت خانه در شهرستان وقفه و بیش از 50 درصد پایین تر از سفید رای دادن.

"این به ما می گوید که وجود نژاد پرستی پخته شده در بازار مسکن گفت:" آندره پری همکار در موسسه بروکینگز و نویسنده از قیمت خود را بدانید: ارزش نهادن به سیاه و سفید زندگی می کند و ملک در امریکا سیاه و شهرستانها.

اختلاف درآمد تبعیض نژادی و نژادی redlining باید همه کمک به پایین سطوح ملی مالکیت خانه در میان آمریکایی های آفریقایی تبار. اگر چه سیاه پوستان ساخته شده مسکن سود در 1990s و 2000s اولیه بود که معکوس با بحران وام مسکن وامهای بیپشتوانه که منجر به موجی از سلب حق مالکیت.

قبل از همه گیر زده های آفریقایی تبار بودند با بهره گیری از قوی بازار کار. سیاه و سفید و نرخ بیکاری در ماه فوریه 5.8% — نزدیک به 50 سال اخیر هر چند هنوز هم بالاتر از سفید رای دادن. از آن به بعد نرخ بیکاری برای همه گروههای نژادی افزایش یافت به دو رقم است. اما سیاه و سفید فاصله است و نه قابل توجهی بدتر شده است.

در حال بارگذاری...

آمریکایی های آفریقایی تبار که در حال کار هستند بیشتر احتمال دارد به نگه داشتن شغل قرار داده است که آنها را در معرض خطر عفونت است. یک نظرسنجی که توسط وزارت کار ایالات متحده یافت می شود که در سال 2018 کمتر از 20 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار برگزار شد شغل که می تواند آنها را از خانه در مقایسه با حدود 30 درصد از سفید پوستان است.

بالاتر از خطر بر قرار گرفتن در معرض coronavirus مرکب توسط آمریکایی های آفریقایی تبار' نرخ بالاتر از دیابت و بیماری های قلبی و شرایط دیگر که در حال فکر برای کمک به بیشتر موارد شدید COVID-19.

"شده اند وجود دارد شیوع در جامعه است که باید وجود داشته برای نسل قبل از COVID," پری گفت. "COVID برجسته و در معرض آن بوده است،"

فقط به عنوان این بیماری همه گیر قرار می دهد نابرابر سلامت را زیر میکروسکوپ تصویری از جورج فلوید آخرین لحظات روشن سرخوردگی آورده نسل از مشکلات اقتصادی.

"که در عمل واقعا نماد زانو بر گردن سیاه مالکان و اجاره," پری گفت. "این نشان دهنده کارفرمایان که آیا ارائه این نوع از مزایا و دستمزد که بلند خواهد شد آفریقایی جوامع است."

او پیشنهاد کرد این تظاهرات در حال وقوع در سراسر کشور پنج ماه قبل از انتخابات ارائه یک فرصت برای داوطلبان به طلسم کردن که چگونه آنها را در مقابله با این چالش است.

"اگر ما به آدرس ساختاری نابرابری" پری گفت: "ما حق بازگشت در همان مکان و زمانی که آینده اجتناب ناپذیر بازدید بحران."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن