طوفان شدید مژه ها در گستره وسیعی از غرب استرالیا سواحل

سیدنی استرالیا - در مورد 50,000 خانه و کسب و کار بدون قدرت بودند در سراسر غرب استرالیا دولت روز یکشنبه به عنوا

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

سیدنی استرالیا - در مورد 50,000 خانه و کسب و کار بدون قدرت بودند در سراسر غرب استرالیا دولت روز یکشنبه به عنوان یک طوفان شدید ضربه زدن به ساحل آورده و gusts باد از بیش از 100 کیلومتر در ساعت خبر داد.

شرایط انتظار می رود به بدتر شدن یک شبه به عنوان طوفان پیشرفت.

جان Broomhall اقدام دستیار کمیسر غربی استرالیا گروه از آتش و خدمات اضطراری به نام طوفان "یک بار-در-یک-دهه-نوع سیستم."

"به طور معمول ما طوفان از شرق و بعد از غرب تا آن را تست مردم ساختمان میریزد و تمام کسانی که نا امن بنابراین ما در حال درخواست از مردم برای تامین امنیت اموال و مطمئن شوید که همه چیز سست کردن" او گفت:

یک اداره هواشناسی رسمی جیمز اشلی گفت: آب و هوا تشکیل شد و "پویا و پیچیده" به عنوان یک سیستم از طوفان Mangga در جنوب اقیانوس هند تعامل با جبهه سرد.

در منطقه شهری پرت برق عرضه به حدود 37000 خانه و کسب و کار نهفته بود توسط طوفان است. شرکت برق گفت: برخی از خانواده ها باید انتظار بدون برق باقی می ماند یک شبه به خصوص در مکان های که در آن نه امن برای خدمه برای تعمیر شبکه است.

بدترین آب و هوا بود که با توجه به آمار پرت بعد یکشنبه شب و دوشنبه صبح و سهولت تا دوشنبه بعد از ظهر.

"در یک منطقه گسترده ای با غرب از دولت خواهد بود آمار واقعا به شدت یک شبه امشب به فردا" اشلی گفت. "واقعا بسیار شدید شرایط هنوز هم می شود با تجربه در پرت فردا صبح."

وجود دارد گزارش ها از آسیب به ساختمان ها و خانه ها و نرده ها برق زیرساخت ها و درختان در سراسر پرت به عنوان طوفان جبهه جنوبی نقل مکان کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب