محیط امنیتی در اطراف کاخ سفید گسترش توسط چندین بلوک

بزرگنمایی این تصویر یک فرد ایستاده در کنار یک حصار به عنوان تظاهر کنندگان در اعتراض روز شنبه در نزدی

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فرد ایستاده در کنار یک حصار به عنوان تظاهر کنندگان در اعتراض روز شنبه در نزدیکی کاخ سفید بیش از مرگ جورج فلوید. امنیت محیط است که تمدید چند بلوک است. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

مردم در حال ادامه بود نگه داشته و دور از مردم ،

گسترش محیط امنیتی در اطراف کاخ سفید خواهد بود در محل برای چند روز بیشتر حتی به عنوان شهردار واشنگتن دی سی به نام برگ برنده دولت برای برداشت آن اضافی فدرال اجرای قانون و حضور نظامی از شهرستان.

شمشیربازی در اطراف پارک لافایت فقط در سراسر خیابان از 1600 پنسیلوانیا Ave. نصب شده بود در اوایل این هفته میان افزایش اقدامات امنیتی در پاسخ به روز از تظاهرات مسالمت آمیز بیش از رفتار پلیس آمریکایی های آفریقایی تبار. در حال حاضر با توجه به سرویس مخفی آمریکا بیشتر مناطق در مجاورت هستند که بسته شده است.

امنیتی نرده های نصب شده در اطراف کل بیضی و گسترش بلوک های متعدد به قانون اساسی Ave.

"این تعطیلی در تلاش برای حفظ لازم است اقدامات امنیتی در اطراف کاخ سفید پیچیده" سرویس مخفی در بیانیه ای گفت. آن را می گوید آن مناطق بسته خواهد شد تا روز چهارشنبه.

پلیس فدرال و نیروهای شروع به هل دادن معترضان را از کاخ سفید روز دوشنبه شب با استفاده از سپر بیلی باشگاه ها و گاز اشک آور. دادستان کل ویلیام Barr داد که منظور رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز تمایل به راه رفتن در سراسر خیابان به سنت جان کلیسای اسقفی برای یک عکس-op. Barr به خبرنگاران گفت که برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب کرده بود پرتابه و گروه "در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای متمرد است." نیروهای تنها گسترش محیط امنیتی پس از تظاهرکنندگان حاضر به حرکت به یک بلوک Barr گفت: پنج شنبه. "خواسته ما سه بار."

بر این است که در میان کسانی که شکایت شده توسط d. C. فصل از زندگی ماده برای نقض حقوق اساسی به تجمع مسالمت آمیز. همچنین نام در کت و شلوار در حال رئيس جمهور تهمت وزیر دفاع علامت Esper و سرویس مخفی کارگردان جیمز موری. بستن میدان لافایت تظاهرات "جلوه ای از استبداد که در برابر متمم اول قانون اساسی در نظر گرفته شده برای محافظت از" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

در همین حال شهردار موریل Bowser خود را به نام مغلوب ساختن پیشی جستن به "برداشت همه فوق العاده فدرال اجرای قانون و حضور نظامی از شهر ما." معترضان مسالمت آمیز است, او گفت:, و او برداشته شده در این شهر وضعیت اضطراری مربوط به تظاهرات.

"ما در حال توسعه یک ریز فرفورژه سیستم از هماهنگی با شرکای فدرال و ما را به ادامه کار با آنها را برای اطمینان از ایمنی از تظاهرات" Bowser خود نوشت: در نامه ای به رئیس جمهور. "ما مجهز که مسئولیت رسیدگی به بزرگ تظاهرات و متمم اول قانون اساسی فعالیت است."

Bowser خود نیز ابراز نگرانی در مورد ناشناس فدرال پرسنل گشت زنی در شهر است. "ما پلیس و فرماندهی حادثه را روشن کانال های ارتباطی و نقش آن مهم است که توجه داشته باشید که این اضافی ناشناس واحدهای عملیاتی خارج از تاسیس زنجیره ای از فرمان" او نوشت. "این تعدد نیروهای می نژاد خطرناک سردرگمی است."

Bowser خود افزود: "اجرای قانون باید در محل برای محافظت از حقوق شهروندان آمریکایی نه محدود کردن آنها."

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت گفت: محیط است که به منظور نگه داشتن اعتراض از گرفتن بیش از حد بزرگ در نزدیکی کاخ سفید و دولت مشتاق است برای گسترش موانع برداشته شود با توجه به واشنگتن پست.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب