آب دریا تراوش به زوال تانکر نفت ترکیه ساحل

قاهره - سازمان ملل متحد گفت: رها تانکر نفت و نهنگ در سواحل یمن لود شده با بیش از 1 میلیون بشکه نفت خام است که

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

قاهره - سازمان ملل متحد گفت: رها تانکر نفت و نهنگ در سواحل یمن لود شده با بیش از 1 میلیون بشکه نفت خام است که در معرض خطر پارگی و یا انفجار باعث عظیم آسیب های زیست محیطی به دریا, دریایی, زندگی, آب شیرین کن, کارخانه ها و حمل و نقل بین المللی راه.

در همین حال شورشیان حوثی که کنترل منطقه ای که در آن کشتی لنگر را تکذیب کرد U. N. بازرسان دسترسی به رگ. داخلی اسناد و مدارک به دست آمده توسط آسوشیتد پرس نشان می دهد که آب دریا وارد محفظه موتور از تانکر که نشده است و برای نگهداری بیش از پنج سال باعث آسیب به خطوط لوله و افزایش خطر غرق شدن. زنگ پوشش داده است بخش هایی از تانکر و گاز بی اثر است که مانع از مخازن از تجمع گازهای قابل اشتعال دارای بیرون درز. کارشناسان می گویند تعمیر و نگهداری است که دیگر ممکن است به دلیل آسیب به کشتی غیر قابل برگشت است.

برای سال U. N. شده است تلاش برای ارسال بازرسان به ارزیابی خسارت سرنشین این کشتی شناخته شده به عنوان FSO امن تر و به دنبال راه هایی برای امن توسط تانکر تخلیه روغن و کشیدن کشتی به ایمنی.

اما یک دیپلمات اروپایی, یک رییس دولت رسمی و تانکر شرکت مالک گفت که حوثی ها مقاومت کرده اند. این دیپلمات گفت که شورشیان در حال درمان رگ به عنوان یک "عامل بازدارنده مانند در اختیار داشتن یک سلاح هسته ای است." هر سه نفر صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به دلیل حساسیت موضوع است.

"آنها می گویند که آشکارا به U. N.," ما به این عنوان چیزی برای نگه داشتن در مقابل جامعه بین المللی اگر حمله,'" دیپلمات است. "داعش قطعا مسئول شکست U. N. نگاه به کشتی."

پول نیز یک مسئله این دیپلمات افزود که داعش در ابتدا خواستار شدند میلیون ها دلار در ازای نفت ذخیره شده در تانکر. سازمان ملل در تلاش است برای رسیدن به یک توافق که در آن پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت کارگران و کارمندان در یمن و دریای سرخ بنادر این دیپلمات اضافه شده است.

برخی از کارشناسان انتقاد هر دو حوثیها و سازمان ملل برای عدم را به طور کامل درک بزرگی از بحران با کشتی رها.

ایان Ralby بنیانگذار I. R. Consilium که متخصص در دریایی و منبع امنیتی گفت: AP که U. N. تلاش برای ارسال یک تیم به ارزیابی کشتی "بیهوده است." چه این کشتی نیاز به یک نجات تیم, او گفت:.

"این شرم آور است که آنها تلف آنقدر پول و زمان در این بیهوده عملیات" گفت: Ralby. "اگر شما در حال بدست گرفتن این سالها به ساده تیم به ارزیابی ما نمی خواهد که یک شانس دوم برای نجات," او اضافه شده است.

Ralby که نوشته شده است به طور گسترده مورد تانکر گفت: AP که به دلیل کاهش قیمت نفت هزینه صرف تمیز کردن آسیب های زیست محیطی از یک انفجار یا نشت خواهد شد بسیار بیشتر از میلیون ها ارزش نفت در کشتی.

اما حوثی ها حاضر به عقب نشینی از خواسته های خود.

محمد علی حوثی گروه های شورشی را رهبر سرزنش آمریکا و عربستان سعودی برای اجازه دادن به شورشیان فروش نفت گفت: در ژوئن 18 توییتر نوشته است که هر "عواقب فاجعه بار ... خدای ناکرده" است که می تواند از سقوط از کشتی خواهد بود که مسئولیت این دو کشور.

ایران-حمایت حوثی ها در کنترل غربی دریای سرخ بنادر از جمله راس عیسی, 6 کیلومتر (3.7 کیلومتر) که در آن از FSO امن تر تانکر شده است لنگر از سال 1980s. آنها در جنگ با سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است که با حمایت یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و ایالات متحده. رئیس جمهور عابد Rabbu منصور هادی است که در تبعید در عربستان سعودی و دولت او را بهم ریخته.

شناور تانکر ژاپنی ساخته شده کشتی ساخته شده در 1970s و فروخته شده به دولت یمن در سال 1980 به فروشگاه برای صادرات 3 میلیون بشکه پمپ از نفت در مأرب استان در شرق یمن. کشتی 36 متر (118 فوت) بلند با 34 مخازن ذخیره سازی.

یک مقام ارشد در دولت متعلق به شرکت نفت به اتهام تانکر گفت: به دلیل کاهش بودجه عملياتي که استفاده می شود حدود 20 میلیون دلار در یک سال قبل از جنگ این شرکت دیگر نمی تواند استطاعت به خرید سوخت مورد نیاز برای اجرای دیگهای بخار در کشتی. دیگهای بخار مورد نیاز به ژنراتور است که در میان چیزهای دیگر را نگه می دارد یک گاز بی اثر است که مانع از انفجار در جریان است. تانکر نیاز 11,000 تن سوخت که هزینه ای در حدود 8 میلیون دلار در هر سال است.

"پس از توقف دیگ اکثریت قوی از تجهیزات و ماشین آلات از تانکر متوقف شد چرا که همه آنها بستگی به قدرت بخار" شرکت رسمی گفت. که شامل ماشین هایی که قدرت سیستم تهویه که باعث کاهش رطوبت و جلوگیری از خوردگی, او گفت:.

پس از سال 2015 سالانه تعمیر و نگهداری در کشتی آمده است به توقف کامل ترین و خدمه به جز 10 نفر بودند و کشیده شدن این کشتی پس از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی تحمیل زمین دریا و هوا, تحریم, قبل از راه انداختن یک هوایی گسترده کمپین برای بیرون راندن شورشیان از مناطق آنها را تصرف کردند از جمله پایتخت یمن ،

جنگ داخلی در یمن باعث شده است که تخریب گسترده در بسیاری از مناطق تحت حوثیها کنترل. به دلیل نزدیکی تانکر به رقابت Hodeida پورت ترس شده اند که یک ولگرد پوسته یا گلوله می تواند ضربه تانکر باعث انفجار عظیم و یا نشت نفت به دریای سرخ.

Hodeida شد در مرکز یمن را به جنگ داخلی در سال 2018 زمانی که نیروهای ائتلاف ساخته شده است پیشرفت های عمده ای را در سراسر حیاتی پورت در نظر گرفته است که خط زندگی بسیاری از شمال یمن که در آن بسیاری از کشور زندگی می کنند و که در آن حوثیها لذت بردن از کنترل کامل است. A U. N.-میانجیگری مذاکرات صلح برای پایان دادن به حمله اما موفق به رسیدن به صلح و یا شل حوثی گرفتن بیش از بنادر.

بیش از دو سال گذشته دولت یمن در تبعید ملل و دیپلمات های غربی شده اند و صدایی زنگ و اعمال فشار بر حوثی ها به امن تانکر. شورشیان در ابتدا توافق کردند که به بازرسان اجازه بررسی تانکر اما بعد از عقب نشینی.

بالا جزر و اغلب ابراز بدبینی نسبت به جامعه بین المللی هشدار.

"زندگی میگو با ارزش تر از زندگی شهروند یمنی به ایالات متحده و متحدان آن است. دلیل این است که آنها در مورد مراقبت از خود دریایی کشتی ها و یا حضور اسرائیل در دریای سرخ?" نوشت: محمد علی حوثی در مارس 25 توییتر ارسال. "به همین دلیل است که امن تر و خطرناک تر از محاصره و حمله آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی اماراتی و متحدان خود را بر مردم ؟" او افزود: در اشاره به آمریکا-حمایت ائتلاف به رهبری عربستان سعودی با هدف قرار دادن شورشیان در یمن.

یحیی آل شرف الدین معاون رئیس یمن و دریای سرخ بنادر شرکت در دفاع از شورشیان حوثی و گفت: AP که این گروه تا به حال دستور مقامات بندر به کمک U. N. بازرسان. او گفت که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی که حاضر به دادن U. N. a چراغ سبز به هیئت مدیره پوسیدگی تانکر.

بیشتر تاخیر در رسیدن به یک راه حل برای کشتی بیشتر از خطرات آن به شمار شرف الدین گفت.

اخیر دولت داخلی یادداشت به دست آمده توسط آسوشیتدپرس نشان می دهد که در اوایل این ماه یک تیم غواصی اعزام شد تا توسط دولت اجرا شرکت نفت که صاحب تانکر به مهر و موم سوراخ در کشتی که اجازه داده اند که آب دریا به داخل اتاق موتور.

غواصان قادر به تعمیرات, اما آن باقی می ماند و معلوم نیست اگر این کار را نگه دارید و با توجه به تاریخ 13 ژوئیه گزارش.

"ما اعتقاد داریم که شمع/مهر که نصب شد برای جلوگیری از ورود آب دریا به موتور فضای اتاق را تحمل خواهد کرد/نگه داشتن طولانی" در این گزارش بخوانید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قبلی نامه ای به تاریخ Oct. 2019 ارسال شده توسط یمن وزیر نفت — که وابسته به عربستان-حمایت های دولت — نخست وزیر و دیده می شود توسط AP در بر داشت مشکلات دیگر با تانکر.

"زنگ پوشش داده است برخی از قطعات از تانکر همراه با تجهیزات آتش متمایز سیستم کار متوقف شد و آنچه خطرناک تر است این است که گاز بود که پوشش روغن داخل تانک به بیرون درز کرده است. آن استفاده می شود برای حفاظت از تانکرهای از انفجار" در این نامه به عنوان خوانده شده.

به وزیر نفت نامه توصیه می شود سه روش مختلف برای مقابله با تانکر: تعمیرات پمپ نفت به یک کشتی دیگر و یا به جلو تانکر دور و با خیال راحت خالی کردن آن در یکی دیگر از پورت.

وزیر نوشت که به دلیل "فروپاشی وضعیت" کشتی بهترین راه حل این است که برای کشیدن آن به پورت دیگر.

"ما به اطلاع شما در مورد این وضعیت خطرناک برای انجام بهترین خود را و به یمن و منطقه را از جمله مخاطرات زیست محیطی," او نوشت.

نامه آمد ماه پس از U. N. پروژه های arm, شناخته شده به عنوان BALKANNEWS قرار دادن یک مناقصه به استخدام یک آژانس بین المللی برای بازرسی کشتی پس از توافق اولیه با حوثی است.

U. N. استخدام یک تیم از کارشناسان و آنها را به حال ایستاده در جیبوتی. AP به دست آمده و یک کپی از مناقصه ها و نامه ها و اسناد و مدارک نشان از کارشناسان پیشنهاد برنامه بازرسی و یک لیست از تجهیزات مورد نیاز از جمله آشکارساز گاز و نفت کیت نمونه برداری.

اما حوثیها حمایت از توافق قبل از تعمیر خدمه می تواند فرستاده شده به یمن.

علامت Lowcock U. N. انسانی رئیس گفت: شورای امنیت سازمان ملل در سال گذشته که U. N. ارزیابی تیم آماده بود مستقر می شود اما "مجوزهای لازم باقی می ماند و در انتظار آن حضرت كه مقامات" در اشاره به حوثی است.

"من فقط می خواهم به یاد داشته باشید این است که علاوه بر خسته کننده وقتی که یکی از به یاد می آورد که همان مقامات نوشت: سازمان ملل در اوایل سال گذشته درخواست کمک با تانکر و امیدوار کننده برای تسهیل کار ما," او اضافه شده است.

شرف الدین به یمن بنادر رسمی ، متهم U. N از جانبداری با عربستان-ائتلاف و گمراه کننده توسط سرزنش حوثی ها برای به تاخیر می اندازد.

"این همان U. N., است که بهره برداری از یمن فاجعه به جمع آوری کمک های مالی پس از صرف آن در خود و کارکنان," او گفت: انعکاس حوثی ها به طور گسترده ای برگزار ضد U. N. کرد. او افزود که این ائتلاف در سال 2017 حاضر به دادن دسترسی به سوخت کشتی به سر به امن تر تانکر برای اجرای ژنراتور. "آنچه که حوثی ها علاقه در جلوگیری از یک فاجعه ؟ هر جرقه ای می تواند باعث انفجار عظیم" او اذعان کرد.

او در نامه ارائه شده, ارسال شده توسط حوثی-منصوب مقامات دولتی در تابستان گذشته از جمله یکی از این وزیر خارجه تصویب بازدید U. N. اما دیپلمات اروپایی گفت: حوثی ها باطل اولیه خود را تصویب قرار داده و شرایط جدید در U. N. فعالیت است.

U. N. بارها هشدار داد که تاخیر در اقدام برای رفع FSO امن تر می تواند منجر به یک فاجعه زیست محیطی در دریای سرخ چهار برابر بیشتر از Exxon Valdez نشت نفت.

اکسون والدز فاجعه در سال 1989 یکی از بزرگترین نشت نفت در تاریخ آمریکا. تانکر spewed نزدیک به 300,000 بشکه ضخیم سمی نفت خام به آلاسکا بکر پرنس ویلیام صدا. نمرات شاه ماهی سمور دریایی و پرندگان بودند آغشته به روغن و صدها مایل از خط ساحلی آلوده است. نشت نابود معیشت صدها تجاری ماهیگیران در منطقه است.

این مقام ارشد در شرکت دولتی مسئول تانکر صادر شده درخواست تجدید نظر برای کمک به جامعه بین المللی گفت که مشابه نشت نفت در سواحل یمن می تواند سرعت بخشیدن به یمن را وخیم تر شدن فاجعه انسانی قرار دارد.

"فاجعه اتفاق می افتد در هر دوم," او گفت: "نجات یمن از وحشتناک, فاجعه قریب الوقوع اضافه خواهد شد که به یمن این بار برای ده ها سال و محروم کردن هزاران نفر از منبع خود را از زندگی و کشتن زندگی دریایی در دریای سرخ."

آخرین مطالب