جنوب تگزاس ساحل خیس توسط گردباد در میان ویروس افزایش

کورپس کریستی, تگزاس - یک روز پس از خروش ساحل به عنوان یک طوفان هانا به شدت انتقاد کرد تگزاس ساحل خلیج فارس در

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

کورپس کریستی, تگزاس - یک روز پس از خروش ساحل به عنوان یک طوفان هانا به شدت انتقاد کرد تگزاس ساحل خلیج فارس در روز یکشنبه با باد بالا و خیس باران است که نابود قایق آب گرفتگی خیابان ها و زدم از قدرت در سراسر منطقه در حال حاضر وضعیتی وخیم از افزایش coronavirus موارد است.

کاهش داد و به یک گرمسیری, افسردگی, هانا گذشت بیش مرز ایالات متحده و مکزیک با بادهای نزدیک به 50 مایل در ساعت (85 kph), the National Hurricane Center گفت. آن را تخلیه بیش از 12 اینچ (30 سانتیمتر) از بارش باران در بخش هایی از جنوب تگزاس و شمال شرقی مکزیک است.

مرز جوامع که سیستم مراقبت های بهداشتی در حال حاضر تیره و تار توسط COVID-19 موارد — با برخی از بیماران در حال airlifted به شهرهای بزرگ — خود را تحت محاصره از اولین طوفان 2020 اطلس فصل است. وجود دارد هیچ گزارش فوری هر گونه مرگ و میر در هر دو طرف مرز.

دکتر ایوان Melendez بهداشت اقتدار در Hidalgo County, Texas شد درمان یک بیمار یک شب در بیمارستان زمانی که او و یک پرستار متوجه جریان آب پایین دیوار و تجمع در طبقه. آب جریان از طریق یک دریچه در اتاق که تا به حال تعمیرات اساسی بوده است با یک فن برای ایجاد فشار منفی و جلوگیری از گسترش ویروس از طریق بیمارستان.

پس از رانندگی در طوفان در وسط شب Melendez به دام افتاده بود صبح روز یکشنبه در خانه اش با قطع درختان و تا به حال هیچ برق است. او با استفاده از تلفن به بحث در مورد اینکه آیا قرار 58 سال در یک, یک تصمیم او احساس ناراحت کننده ساخت بدون دیدن بیمار در فرد است.

"شما نگاه در چشم مردم است," او گفت:. "شما می دانید اگر آنها در ناامیدی."

دکتر دیگری تصمیم گرفت به جای زن در ونتیلاتور او گفت: بعد از آن.

هنری ون د پوت مدیر عامل شرکت از صلیب سرخ' تگزاس سواحل خلیج فارس فصل گفت: این سازمان خواهد باز پناهگاه بیشتر با کاهش ظرفیت برای اطمینان اجتماعی فاصله. داوطلبان و مردم به دنبال پناه را تحت درجه حرارت چک و پزشکی حرفه ای اختصاص داده خواهد شد به هر یک از محل, او گفت:.

یک ساختمان جامعه شناخته شده به عنوان "گنبد" در مرسدس تگزاس بود که در کنار مجموعه ای از آسمان که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بودند و یا در معرض ویروس. در سراسر منطقه پناهگاه نیز باز در هتل ها و مدارس و سالن های ورزشی.

ون د پوت تاکید کرد که مردم نباید تاخیر به دنبال کمک از آنجا که از virus.

"بله coronavirus را فراهم می کند, خطر, اما, بنابراین آیا floodwater بنابراین نمی داشتن برق و بنابراین نمی داشتن مورد نیاز داروها," او گفت:. "ما در حال انجام همه چیز ما می توانید انجام دهید ممکن است آن را به یک محیط امن."

در مرز مکزیک در شهرستان رینسا یک زایمان بیمارستان آسیب دیده بود با بارش شدید باران و آب بود, پمپ, مقامات گفت. برخی از بیماران تا به حال به نقل مکان به طبقه فوقانی و چند اردوگاه دیگر بیمارستان ها گفت: پدرو گراندوس مدیر مدنی برای حفاظت از, Tamaulipas دولت است.

کشورهای ساحلی درهم در این بهار به تنظیم اضطراری طوفان قصد دارد به حساب برای این ویروس و هانا اولین آزمون بزرگ است. رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفت: برخی از مردم نیاز به سرپناه داده می شود اتاق های هتل به نگه داشتن آنها را جدا از دیگران.

ابوت یکشنبه اعلام کرد که سازمان مدیریت اضطراری فدرال مصوب اضطراری اعلام خواهد کرد که ارائه فدرال کمک.

هانا منفجر ساحل به عنوان یک دسته 1 طوفان عصر روز دوشنبه بعد از ظهر با وزش باد از 90 مایل در ساعت (145 kph) نه چندان دور از پورت منسفیلد است که در حدود 130 مایل (210 کیلومتر) در جنوب کورپس کریستی.

Myrle تاکر, 83, تلاش برای سوار کردن طوفان در یک قایق موتوری لنگر انداخت در کورپس کریستی مارینا. اما باد و باران منفجر کردن کشتی ویندوز. در نهایت امدادگران در یک قایق تفریحی قادر به او برسد و او را به ساحل. بسیاری از قایق دیگر سرازیر شدند و حمله توسط طوفان است.

تاکر گفت: او را برای نجات او مطمئن بود که او قادر خواهد بود برای صعود از قایق خود را.

"آنها من را تا" او گفت:. "آنها از من انجام مانند یک جعبه دستمال."

بیش از 150 ، 000 مشتریان از دست قدرت یکشنبه در سراسر جنوب تگزاس از جمله کورپس کریستی, هرلینگن و Brownsville, ابزار, مقامات گفت.

کورپس کریستی است که در Nueces شهرستان که در آن 60 نوزادان آزمایش مثبت برای COVID-19 ژوئیه 1 به تاریخ 16 ژوئیه است. دورتر جنوبی در کامرون شهرستان بیش از 300 مورد جدید گزارش شده است تقریبا روزانه به مدت دو هفته گذشته. هفته گذشته نیز این شهرستان را از مرگبارترین بیماری همه گیر.

هانا آمد و نزدیک به سه سال پس از طوفان هاروی منفجر ساحل شمال شرقی کورپس کریستی. هانا نمی شد انتظار می رود به عنوان مخرب که هاروی که به کشته شدن 68 نفر و باعث حدود 125 میلیارد دلار خسارت در تگزاس است.

در مکزیک در شهر ماتاموروس در سراسر از Brownsville, باران را تکان داد چادر در یک اردوگاه پناهندگان مسکن حدود 1,300 پناهجویان از جمله نوزادان و افراد مسن که شده اند در انتظار برای ماه برای دادگاه تاریخ تحت مهاجرت به ایالات متحده سیاست رسمی شناخته شده به عنوان "باقی می ماند در مکزیک است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اقیانوس آرام در ضمن طوفان داگلاس بسته در هاوایی بیش از آخر هفته.

___

تاجر گزارش از هوستون. آسوشیتد پرس نویسنده ماریا Verza در مکزیکو سیتی و دزیره مهر و موم در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب