عربستان سعودی سه برابر مالیات کاهش $26B در هزینه های میان همه گیر

دبی, امارات متحده عربی - عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد این بود که سه برابر مالیات بر کالاهای اساسی بالا ب

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

دبی, امارات متحده عربی - عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد این بود که سه برابر مالیات بر کالاهای اساسی بالا بردن آنها را به 15 درصد کاهش هزینه در پروژه های بزرگ با حدود 26 میلیارد آن را به عنوان چنگ زدن با ضربات از coronavirus همه گیر و کم قیمت نفت در اقتصاد آن است.

شهروندان سعودی نیز از دست دادن یک جایزه هزینه زندگی کمک هزینه هایی که شده بود در محل پس از سال 2018 با توجه به کشور وزیر امور مالی.

با وجود تلاش برای تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور پادشاهی در ادامه به تکیه به شدت در نفت برای درآمد. قیمت نفت خام برنت در حال حاضر نشانگر حدود 30 دلار در هر بشکه بسیار پایین تر از محدوده عربستان سعودی نیاز به تعادل بودجه خود را. پادشاهی نیز از دست داده و درآمد حاصل از تعلیق از نماز و زیارت به شهرهای مقدس مکه و مدینه که بسته به بازدید کنندگان با توجه به این ویروس است.

جدید اقدامات بنیادی ترین و در عین حال عمده کشورهای عرب تولید کننده نفت از قیمت نفت سقوط بیش از نیمی از در ماه مارس سیگنالینگ است که کشورهای همسایه نیز ممکن است به دنبال تحمیل مالیات بالاتر بر روی ساکنان این سال است. امارات متحده عربی روز دوشنبه گفت: در حال حاضر هیچ مشابه برنامه ای برای افزایش مالیات است.

صندوق بین المللی پول در پروژه هایی که تمام شش تولید انرژی خلیج عربی متحده خواهد شد در رکود اقتصادی این سال است.

"ما با بحران مواجه جهان هرگز دیده می شود دوست دارد در تاریخ مدرن یک بحران مشخص شده توسط قطعیت" عربستان وزیر دارایی و وزیر اقتصاد و برنامه ریزی محمد Jadaan گفت.

"این اقدامات که انجام شده امروز به عنوان سخت به عنوان آنها لازم و مفید برای حفظ جامع مالی و ثبات اقتصادی او گفت:" در بیانیه منتشر شده در این دولت اجرا در حمله عربستان.

در سه ماهه اول سال 2020 درآمد دولت بود را 22 درصد از زمان مشابه در سال گذشته با کسری رسیدن به 9 میلیارد دلار یا 34 میلیارد دلار کاهش یافت. درآمد نفت به طور خاص بود را 24 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته است.

روز یکشنبه عربستان سعودی وزارت انرژی کارگردانی آرامکو به تعمیق تولید کاهش و محدود کردن خروجی به 7.5 میلیون بشکه در روز در ماه ژوئن. این می آید به عنوان ذخیره سازی نفت خام نزدیک حداکثر ظرفیت با توجه به کاهش تقاضا برای نفت در سطح جهان است.

برای پوشش کسری بودجه از کاهش درآمد نفت عربستان سعودی جلب $26.8 میلیارد دلار در خالص دارایی های خارجی در ماه مارس در آنچه اقتصاددانان می گویند مشخص سریعترین ماهانه انقباض در بیش از دو دهه. مودی رتبه آژانس گفت که انتظار دارد عربستان ذخایر ارز خارجی کاهش به زیر $375 میلیارد دلار در پایان سال 2021 از $488 میلیارد دلار در پایان سال 2019.

با وجود گسترده تصمیم گیری توسط عربستان سعودی برای مهار این ویروس مانند سازندگان: مساجد برای نماز در سراسر کشور و تحمیل حکومت در شهرهای بزرگ پادشاهی مانند کشورهای دیگر— تلاش برای جلوگیری از گسترش آن. عربستان سعودی تا به حال برخی از 41,000 تایید موارد coronavirus از جمله 255 مرگ و میر.

تصمیم به قطع $26 میلیارد دلار در هزینه و یا حدود 100 میلیارد دلار عربستان کاهش یافت, شامل لغو گسترش و یا به تعویق انداختن برخی از عملیاتی و هزینه های سرمایه برای سازمان های دولتی و همچنین کاهش هزینه های عمده در چشم انداز سال 2030 پروژه های که محور تاج شاهزاده محمد بن سلمان تحول اقتصادی طرح.

علاوه بر این دولت را قطع cost-of-living allowance, با شروع در ماه ژوئن. کسانی که کمک هزینه تا به حال هزینه دولت حدود 13.5 میلیارد دلار در سال است.

عربستان سعودی گفت: این امر نیز به افزایش مالیات بر ارزش افزوده از 5 درصد به 15 درصد از ژوئیه. این مالیات در بسیاری از کالاها و خدمات برای اولین بار معرفی شد در عربستان سعودی در سال 2018 به عنوان یک راه برای افزایش درآمد.

Al-Jadaan توضیح داد که شوک کم تقاضای نفت همراه با تعلیق محلی در فعالیت های اقتصادی با توجه به حکومت و مستندات در سراسر پادشاهی و غیر منتظره هزینه های اضافی در بهداشت و درمان ایجاد شده نیاز به چنین مرحله است.

در همین حال فقیرترین عربستان سعودی ادامه خواهد داد برای دریافت مزایای. دولت گفت: برای سپرده بیش از یک و نیم میلیارد دلار یا 2.18 میلیارد دلار کاهش یافت و به اصطلاح "شهروند حساب" برای ممکن است که کمک می کند تا بیش از 12 میلیون کم درآمد عربستان است ، پس از آغاز به کار این برنامه پرداخت می شود حدود 19.5 میلیارد دلار به شهروندان با 240 دلار در میانگین ماهانه پشتیبانی در هر خانواده است.

امارات متحده عربی در اواخر روز دوشنبه نیز خواست خانواده به اشتراک گذاشتن صفحه اصلی-مواد غذایی پخته شده را با دیگران در میان مقدس اسلام روزه ماه رمضان برای کمک به محدود کردن گسترش از coronavirus. که به عنوان تلفات در فدراسیون از هفت sheikhdoms رز به 201 میان بیش از 18,800 موارد است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

تاریخی و اقتصادی shutdown گرفته و تلفات سنگین در جهان عرب پرجمعیت ترین کشور مصر است.

صندوق بین المللی پول روز دوشنبه گفت: این موافقت کرده بود به من قرض بدهید مصر $2.77 میلیارد دلار کمک اضطراری برای مقابله با اقتصادی عواقب ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مصر مقامات دولتی درخواست کرده بود یک سال نجات بسته وام در ماه گذشته از سازمان است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب