میامی در حال تبدیل شدن به 'کانون Pandemic,' متخصص هشدار

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر ساختمانی در یک روروک مخصوص بچه ها شنبه در میامی گذشته یک Hiero Veiga دی

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر ساختمانی در یک روروک مخصوص بچه ها شنبه در میامی گذشته یک Hiero Veiga دیواری تاجر Moishe مانا (سمت چپ) و میامی شهردار Francis X. سوارز با پوشیدن ماسک. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

فلوریدا ارسال شده بالاترین تعداد مرگ و میر در عین حال از coronavirus شنبه. دولت به وزارت بهداشت گزارش 132 مرگ و میر و 9,194 جدید موارد مثبت.

بعد از دو روز وقتی فلوریدا ثبت شده که بالاترین تعداد COVID-19 موارد است. روز یکشنبه فلوریدا دیدم 15,300 موارد بسیاری تا کنون توسط هر دولت است.

دکتر لیلیان Abbo, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه میامی گفت: "میامی است که در حال حاضر کانون بیماری همه گیر. آنچه که ما شاهد در ووهان [در چین] ... پنج ماه پیش در حال حاضر ما وجود دارد." پرداختن عمومی این هفته او گفت: "ما واقعا به کمک شما نیاز دارند."

مقامات منتخب و کارشناسان بهداشت عمومی گفت: افزایش موارد در فلوریدا آغاز شد و در اواسط ماه ژوئن و باعث شد جوان تجمع مردم در خانه احزاب و مکان های دیگر. در روزهای اخیر پزشکان گفت: متوسط سن افراد آزمایش مثبت برای این ویروس در جریان بوده است تا نشانه ای گفتند که افراد جوان در حال حاضر گسترش این ویروس به دوستان و اعضای خانواده.

Abbo پیوست پزشکان دیگر در میامی در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که در آن آنها به دادگاه تجدید نظر به مردم به لحاظ اجتماعی فاصله سایش پوشش صورت و پیروی از قوانین محلی با هدف توقف گسترش coronavirus. میامی-Dade شهرستان به تازگی اعمال مقررات منع رفت و آمد و دستور داد تمام رستوران ها بسته برای داخل سالن ناهار خوری.

میامی-Dade شهردار کارلوس Gimenez گفت که او می خواهد برای دیدن اگر آن مراحل موثر هستند قبل از تصمیم گیری برای اقدامات سخت تر را مانند reimposing یک countywide اقامت در خانه سفارش دهید. در عین حال گفت: در شهرستان پله تا اجرای. "ما نزدیک به پنج یا شش کسب و کار روزانه" او گفت: پس از بازرسان یافت آنها نقض coronavirus مقررات.

یک عامل در افزایش مثبت coronavirus تست است که از فلوریدا تا حد زیادی افزایش آن تست. روز یکشنبه فلوریدا ضبط-تنظیم روز دولت ثبت نزدیک به 143,000 آزمون های سه گانه این تعداد انجام شده یک هفته قبل است. در روز سه شنبه فلوریدا کردم نتایج 67,160 آزمون با رای مثبت بیش از 18 درصد.

به عنوان موارد مشخصی در فلوریدا, بیمارستان های در حال دیدن بیشتر بیماران با COVID-19. کارلوس Migoya مدیر عامل شرکت Jackson نظام سلامت گفت: بیمارستان خود را کاهش داده در بيماران بستری برای روش انتخابی به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد افزایش یافته است. او گفت: بیمارستان میامی بزرگترین هنوز دارای ظرفیت اضافی و توانایی برای اضافه کردن بیشتر در واحد مراقبت های ویژه تخت در صورت نیاز. "ما باید تخت" Migoya گفت. "ما نیاز کارکنان."

فلوریدا فرستاده است 100 پرسنل پزشکی برای کمک به در جکسون سلامت. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: دولت نیز ارسال پرستاران و دیگر پرسنل بیمارستان در تمپا منطقه است و قصد دارد به یک اضافی از 2000 نفر از پرستاران از دولت است.

در MSNBC در شنبه Migoya گفت: ممکن است سه هفته تا موارد قله در شهرستان میامی-Dade. "و این است که بسیار سخت سه هفته," او گفت:. در مورد چشم انداز از بازگشایی مدارس در ماه آینده گفت میامی را بالا عفونت رای ساخته شده که بعید است. او گفت: "مثبت بودن نرخ از 25 تا 28 درصد در حال نشان دهنده ما قادر به باز کردن مدارس در اینجا در میامی-Dade County است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن