ریتا والترز شدید مدافع برابری و پیشگام منتخب رسمی می میرد 89

در طول پر سر و صدا نبرد بیش از اجباری قرارگرفتن در لس آنجلس مدارس عمومی در اواخر 1970s و 1980s ریتا والترز به

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

در طول پر سر و صدا نبرد بیش از اجباری قرارگرفتن در لس آنجلس مدارس عمومی در اواخر 1970s و 1980s ریتا والترز به عنوان تنها سیاه و عضو هیئت مدیره مدرسه که اکثریت مخالف مجبور ادغام. هنگامی که او pro-busing طرف برنده در دادگاه او ابراز ترس بیش از یک طرح ادغام که از مطالعه حذف سیاه و سفید کودکان وات.

"من برای پیدا کردن آن بسیار جالب توجه است که این خطوط در اطراف سیاه جامعه مطابقت دارد تقریبا به خیابان به خطوط این منطقه مقررات منع رفت و آمد در طول وات قیام" او گفت: در یک سال 1980 مصاحبه با اشاره به پنج روز از شورش در سال 1965. "آن را تبدیل به یکی دیگر از ننگ بار دیگر, که سیاه و سفید از مردم خواسته به تحمل است."

والترز یک پیشگام آمریکایی آفریقایی تبار رهبر که حمایت به شدت برای برابری نژادی در L. A. هیئت مدیره مدرسه از سال 1979 از طریق 1991 و پس از آن در L. A. شورای شهر در 1990s, درگذشت, شنبه در آسایشگاه مراقبت در لس آنجلس از عوارض ناشی از بیماری آلزایمر و عفونت. او 89.

والترز شد تا حد زیادی در کنار از دست دادن این شهر را تلخ ادغام جنگ اما او هرگز در اعتقاد به این که کودکان در زمینه های مختلف بهره مند شوند با رفتن به مدرسه با هم. از دهه خدمات عمومی او تمدید تعهد خود را به مبارزه برای کارگران و اقلیت های دیگر برای به دست آوردن دسترسی برابر به اشتغال است.

تبلیغات

"ما غلبه برابر همه کسانی که شانس و ما قصد داریم به نگه داشتن در انجام آن," او گفت:. "آن را به اتفاق می افتد امروز. آن را به فردا اتفاق می افتد. و آن را احتمالا نمی خواهد اتفاق می افتد در طول عمر من است. اما این مبارزه باید نگه داشته شود."

در طول زمان خود را در هیئت مدیره مدرسه در منطقه را محدود اجباری busing هرگز به طور کامل اثر صورت گرفت. یک دولت رای گیری ابتکار عمل در سال 1979 در نهایت آرامش منطقه است که تعهد.

اما والترز recalibrated — استقبال داوطلبانه و ادغام برنامه ای است که منجر به در به دنبال پس از آهنربا مدارس اگر چه او به چالش کشیده قرار دادن آنها در عمدتا سفیدتر و بیشتر در مناطق مرفه.

"ریتا آورده و تمام مسائل مربوط به نابرابری در سیستم آموزش و پرورش راست به جلو و شور و شوق او را در برخورد با این مسائل گفت:" هوارد میلر که در سمت چپ از هیئت مدیره به عنوان والترز بود و پیوستن به آن است.

تبلیغات

"او گاهی اوقات یک فرد مشکل به کار با چون او سخت اعتقادات او نمی خم, اما دانش آموزان در منطقه هرگز بهتر مدافع گفت:" جکی گلدبرگ که در خدمت در هیئت مدیره مدرسه با او و به تازگی به هیئت مدیره.

در سال 1991 والترز شد اولین زن عضو شورای شهر لس آنجلس برنده تنها با 76 رای. او شورای همکار Zev Yaroslavsky به یاد می آورد او به عنوان یک قهرمان از بازجویی های پلیس در استفاده از زور علیه مردم رنگ و برای مطمئن شوید که شهر استخدام نیروی کار متنوع.

"او unintimidated توسط رئیس پلیس و یک زمان وجود دارد وقتی که طراوت چیز" Yaroslavsky گفت که والترز زور را رد کرد و نفوذ سیاسی نا مشخص.

"او ساخته شده بسیاری از دشمنان به دلیل که" او گفت:, "اما ماموریت او به نمایندگی از همه نه فقط افرادی که تا به حال دسترسی به او."

سابق شهرستان Councilwoman Jan پری که در خدمت به عنوان یک شورای رئیس ستاد والترز به یاد می آورد تماشای گوشه سپس شهردار ریچارد Riordan در آسانسور و به او بگویید که او می خواست یک پارک ساخته شده بر روی یک وزارت آب و برق بسیاری در Slauson و کامپتون راه.

"آنها نه لزوما بهترین دوستان است بنابراین او سعی به بی اعتنایی به آنچه که او گفت:," گفت: پری. "اما در پایان او به آنچه که مورد نیاز جامعه است."

"او همیشه قاطعانه تمام وقت" پری اضافه شده است.

والترز جلب سراسر شهر بود توجه بیش از مخالفان او در سال 1997 به یک برنامه ریزی مرکز شهر عرصه ورزش در منطقه است. قبلا والترز پشتیبانی این طرح برای آنچه که امروز شناخته شده به عنوان مرکز استیپلز اما در نهایت یک رای در برابر آن چرا که او نگران است که این شهر-یارانه پروژه خواهد غوطه لس آنجلس به بدهی.

تبلیغات

ریتا Delores سفید متولد شد و در شیکاگو بزرگترین فرزند از پنج فرزند در اوت. 14, 1930. خانواده نقل مکان کرد به کانزاس به زودی پس از. پدرش هنری مشغول به کار به عنوان یک پولمن پورتر. مادر او Verter تمیز خانه.

رهبر آینده مشخص شد به آموزش و پرورش که در میان اولین به ادغام یک کالج محلی و سپس رفتن به کالج در آلاباما برای یک سال قبل از این خانواده به نام او به کار می کنند. او باعث به هم بزنید به عنوان اولین سیاه salesgirl در یک فروشگاه طلا و جواهر گفت: دختر او سوزان. تا آن زمان سیاه و سفید کارگران مجبور به اقامت در خارج از دید ،

ریتا به دنبال دوستان به لس آنجلس در سال 1955 در جستجوی فرصت یافت و کار به عنوان یک کارمند با شهرستان مشروط شدن بخش است. در L. A. او ملاقات ویلبر E. والترز که ایجاد یک حرفه ای به عنوان یک مهندس هوا فضا. ازدواج آنها در آستانه سال جدید از سال 1955.

والترز در سمت چپ نیروی کار برای 14 سال به بالا بردن تمرکز سه فرزند و خشم بود که پسرش را به مدرسه ابتدایی می خواست او را اخراج کند به طور دائم به دلیل ناتوانی در یادگیری. او قبول است که سرنوشت او در آنجا ماند در مدرسه و دیوید والترز در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک پردیس دستیار در یک مدرسه برای کودکان معلول.

او برای فرار از هیئت مدیره مدرسه دو بار از دست داده و برنده شدن در صندلی خود در سوم امتحان کنید. در این زمان او طلاق گرفته و به تدریج تکمیل آموزش و پرورش که در اوج کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار در UCLA.

در ادغام جنگ والترز یک بار علنا این باورند در مورد اینکه آیا او ضد busing مدیره همکار روبرتا Weintraub یک نژادپرست است. در عین حال این دو به تدریج یک احترام متقابل و بعد از یک دوستی که در ادامه برای بقیه زندگی خود را.

والترز حتی اصرار داشت که دخترش را وادار به دانستن Weintraub و تام Bartman یکی دیگر از ضد busing عضو هیئت مدیره.

تبلیغات

"او را به من صحبت کردن تام و روبرتا," Susan Walters به یاد می آورد. "او نمی خواهد به من اجازه دهید در مورد آنها عصبانی."

والترز نیز جان سالم به در برد توسط فرزند سوم او فیلیپ.

عمومی یادبود ترتیبات در حال سازماندهی شده توسط دفتر محلی از Rep. کارن باس.

داکوتای اسمیت و اسکات ویلسون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب