کارشناسان می گویند اینتل باید رسیده مغلوب ساختن پیشی جستن در فضل برنامه

بزرگنمایی این تصویر تفنگداران دریایی ایالات متحده در افغانستان در ولایت هلمند در سال 2018 است. آمریک

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تفنگداران دریایی ایالات متحده در افغانستان در ولایت هلمند در سال 2018 است. آمریکا جامعه ایران ارزیابی گزارش می دهد که روسیه راه اندازی یک برنامه به فضل پرداخت طالبان برای کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است. رئیس جمهور تهمت می گوید: او گفت: در مورد هوش تا پس از آن به نظر می رسد در رسانه ها. Massoud Hossaini/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Massoud Hossaini/AP

رئیس جمهور تهمت می گوید: او گفت: هرگز در مورد یک مظنون روسی فضل برنامه به پرداخت طالبان برای کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

در عین حال رئیس جمهور منتقدان سابق اطلاعات افسران و حتی برخی از اعضای حزب خود او را مورد سوال این است. آنها توجه داشته باشید که در علاوه بر این به طور منظم چهره به چهره امنیت جلسات ایالات متحده هوش جامعه کامپایل دقیق کتاب چرم هر روز هفته برای مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را بالا مشاوران, شناخته شده به عنوان رئيس جمهور در جلسه توجیهی روزانه.

جامعه اطلاعاتی ایالات متحده نمود شروع به گرفتن خام هوش حداقل شش ماه پیش زیر حملات در کابل و شمال شهر کندز. کسانی که دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفت و یک توده بزرگ از پول نقد کشف شد به گفته نیویورک تایمز.

به عنوان سازمان های اطلاعاتی باید مورد بررسی این حمله و اطلاعات CIA به نظر می رسد به بالاترین درجه اعتماد به نفس در وجود یک فضل برنامه.

با این حال دیگر مقامات ارشد امنیت ملی از مقامات از جمله وزیر دفاع علامت Esper مدیر اطلاعات ملی جان Ratcliffe و مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین همه صادر اظهارات گفت: بخش خود را نه تایید این گزارش های رسانه ها.

کاخ سفید گفت: به دلیل وجود دارد هیچ اجماع در اطلاعات جامعه مشاوران را افزایش نمی دهد این موضوع با مغلوب ساختن پیشی جستن تا زمانی که آن را در مطبوعات.

بزرگنمایی این تصویر

رئيس جمهور در جلسه توجیهی روزانه بالا گزارش اطلاعاتی و امنیتی سازمان سیا ارائه به رئیس جمهور هر روز هفته. این کتاب در اینجا نشان داده شده است برای یک جلسه تحویل به رئیس جمهور جورج دبلیو بوش در سال 2002. دامیان Dovarganes/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دامیان Dovarganes/AP

های خام هوش

اما افسران سابق اطلاعاتی می گویند به طور بالقوه مهم اولیه هوش حتی اگر تایید نشده است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده و باید به رئیس جمهور.

"اولین اسطوره در مورد خام هوش آن است که تنها توسط یک تحلیلگر و یا یک گروه از تحلیلگران گفت:" دیوید Priess یک افسر سابق سازمان سیا نوشت که سابقه ریاست امنیت جلسات به نام رئیس جمهور کتاب اسرار. "در واقع خام هوش منتشر شده در اطراف امنیت ملی جامعه است. کاخ سفید وضعیت اتاق می شود یک خوراک مستقیم خام هوش بیش از حد."

دن هافمن سابق رئیس ایستگاه سیا در مسکو که همچنین کار در خاورمیانه می گوید: این مهم است برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به عنوان به طور گسترده و به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

"من در خدمت سه سال در خارج از کشور مناطق جنگی جمع آوری این نوع تاکتیکی هوش," او گفت:. "آن را مانند شراب خوب بهتر با سن. شما رو به آن را دریافت کند به افراد در معرض خطر; این بدان معناست که ما سربازان بلکه نیروهای ائتلاف."

"نگرانی من به عنوان یک افسر اطلاعاتی خواهد بود, من نمی خواهم رئیس جمهور و یا خود را مشاور امنیت ملی به blindsided هنگامی که [انگلیسی] نخست وزیر بوریس جانسون می گوید: "با سلام در مورد آن گزارش دریافت کردیم که روسها فضل را برای مردم ما در افغانستان'" هافمن اضافه شده است.

مدیر اطلاعات ملی نهایی می گویند بیش از آنچه می رود به جلسه توجیهی روزانه کتاب هر چند سیا به تولید مقدار زیادی از محتوا و تمام 17 متحده آمریکا سازمان های اطلاعاتی می تواند کمک.

این هوش جریان جریان به سازمان های مختلف در سراسر ساعت و یک شب در حالی که واشنگتن می خوابد یک تیم قرار می دهد با هم رسمی توجیهی کتاب که توسط سپیده صبح.

چهره به چهره جلسات

این کتاب که به طور معمول شامل 10 آیتم ها در دسترس است برای مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را بالا مشاوران, هر چند رئیس جمهور ترجیح میدهد به بحث در مورد مواد در فرد است و در جریان چند بار در هفته به مدت حدود 30 دقیقه تا یک ساعت به گفته مقامات آشنا با این روند است.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است انتقاد خود را برای پاسخ به COVID-19 همه گیر و در حال حاضر روسیه فضل داستان. در هر دو مورد کاخ سفید در تلاش است تا تغییر حداقل برخی از سرزنش بر روی جلسات.

کاخ سفید گفت coronavirus تهدید برای ایالات متحده اولین بار بود که در یک جلسه مطبوعاتی در تاریخ Jan. 23 اما تنها در یک نظر اجمالی در راه است. و در حال حاضر آن را می گوید که رئیس جمهور شد و گفت: هرگز شفاهی در مورد روسیه فضل داستان.

اما در هر دو مورد دقیق مواد بنا به گزارش های موجود به رئیس جمهور و برترین مشاوران در این جلسه کتاب.

به طور معمول رئیس جمهور اختصاص داده شده briefer است نه برای عموم شناخته شده است. اما در میان اخیر مجادلات او نامگذاری شده است به عنوان بث Sanner بسیار محترم جانباز 30 ساله از جامعه اطلاعاتی.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور لیندون جانسون می خواند و رئیس جمهور جلسه توجیهی روزانه خود را به عنوان همسر بانوی پرنده جانسون دارای اولین نوه در کاخ سفید است. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

در علاوه بر این به Sanner این جلسات معمولا با حضور مدیر سازمان سیا Gina Haspel و Ratcliffe, مدیر اطلاعات ملی. اوبراین مشاور امنیت ملی نیز در حال حاضر و با توجه به دیوید Priess فرد در این موقعیت است به مطمئن شوید که رئیس جمهور می شود اطلاعات او نیاز دارد.

"نهایی مسئولیت گرفتن امنیت ملی اطلاعات است که نیاز به رئيس جمهور, به رییس جمهور, دروغ, با مشاور امنیت ملی" گفت: Priess.

اوبراین که فرض بر این موضع در سپتامبر گذشته است مغلوب ساختن پیشی جستن چهارم مشاور امنیت ملی در کمتر از چهار سال است.

روزانه هوش توجیهی خرما به رئیس جمهور هری ترومن که درخواست آن را به عنوان او تلاش برای ایجاد حس هنوز جهان پر هرج و مرج پس از جنگ جهانی دوم است.

فقط دو سال پیش سازمان سیا در نهایت منتشر شد کسانی که در جلسات اولیه به ترومن و صدای آنها بسیار آشنا امروز. اولین مورد از اولین جلسه بود که در مورد اتحاد جماهیر شوروی گسترش دروغ در مورد ایالات متحده آمریکا است که جلسه همچنین شامل گزارش ها در مورد تنش ها در شبه جزیره کره و آمریکا اختلاف تجاری با چین است.

پس از جلسات شده اند و متناسب با خواسته های هر یک رئیس جمهور.

ریچارد نیکسون رئیس جمهور نیست خیلی از آنها مراقبت و تنها مجاز یک مشاور به آنها را ببینید — هنری کیسینجر. رئیس جمهور, باراک اوباما آن را بر روی iPad خود را و خواندن آن را به بخش خصوصی را مورد بحث آن را در طول روز با بیش از 30 دیگر مشاوران که آنها نیز مجاز به آن را ببینید.

گرگ Myre است NPR امنیت ملی خبرنگار. او را دنبال کنید @gregmyre1.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب