حقوق ناظر خواستار فرانسه برای مبارزه با تبعیض نژادی

پاریس - فرانسه دیده بان حقوق بشر روز دوشنبه خواست مقامات به اقدامات کلیدی برای مبارزه با تبعیض نژادی به عنوان

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

پاریس - فرانسه دیده بان حقوق بشر روز دوشنبه خواست مقامات به اقدامات کلیدی برای مبارزه با تبعیض نژادی به عنوان کشور دیده می شود یک سری از ضد نژادپرستی تجمع در پی مرگ جورج فلوید در آمریکا

در 80 صفحه گزارش, فرانسه, مدافع از حقوق ژاک Toubon گفت: تبعیض بر زندگی میلیون ها نفر از مردم و حقوق اساسی در کشور است.

"مردم با خارجی ریشه و یا به عنوان داشتن آنها محروم از دسترسی به شغل یا مسکن و بیشتر در معرض بیکاری, فقر, فقیر, مسکن, پلیس ID چک, سلامتی و آموزشی نابرابری" Toubon در بیانیه ای گفت.

آمار و مطالعات علمی نشان می دهد که تبعیض نژادی است "سیستمیک ابعاد" در جامعه Toubon اشاره کرد.

این گزارش آمد به عنوان دو پاریس مجسمه های مربوط به فرانسه را در دوران استعمار بودند daubed با رنگ قرمز دوشنبه در حال رشد در میان خواسته های ضد نژاد پرستی فعالان در کشورهای مختلف به خراب کردن بناهای تاریخی که افتخار برجسته و چهره های تاریخی که نقش مهمی در تجارت برده و یا استعمار.

همچنین در روز دوشنبه ده ها تن از مردم مسالمت آمیز با تجمع در مقابل و در حمایت از یک نقاشی دیواری, نقاشی محکوم کردن نژادپرستی و خشونت پلیس در لکه های بعدی به پاریس. معترضان با تجمع در واکنش به یک غیر مجاز پلیس اتحادیه اعتراض و خواستار حذف آن.

اتحادیه پلیس ادعا نقاشی دیواری "ی کلی و ایجاد سردرگمی" در اطراف پلیس نژادپرستی و خشونت که آنها محکوم به اتهامات نادرست است.

نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط هنرمندان محلی و افتتاح توسط لکه شهردار در هفته گذشته در ادای احترام به آدما ترائوره سیاه فرانسوی که در بازداشت پلیس در سال 2016. ترائوره درگذشت در سال 2016 در شرایطی که باقی می ماند و معلوم نیست با وجود چهار سال از عقب و جلو کالبد شکافی.

عمدتا سیاه و شمال آفریقا و چند سفید مردم با حضور در این تظاهرات در صحنه Traore حامیان.

Josué Isakwa, 17, آمد در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی. "هنگامی که ما بچه ها بزرگ مردم ما در مورد آن بگویید و ما را در مورد آن خنده," او گفت:.

اما در حدود 15 سال Isakwa گفت که او شاهد اولین نمونه از پلیس سیلی مردم و اذیت و آزار آنها. "من به یاد داشته باشید آن را بسیار مجزا آن را اولین روز ماه رمضان در یکشنبه," او گفت:.

وجود دارد بدون حضور پلیس در طول تظاهرات و آن پراکنده مسالمت آمیز بعد از یک ساعت.

در گزارش خود مدافع از حقوق بشر گفت که "افراد شناسایی شده به عنوان سیاه و سفید و عرب به موضوع تعصب و تبعیض در شیوه های سیستمیک اساس در روابط خود با نیروهای پلیس."

Toubon پیشنهاد ایجاد یک بدن بهتر به نظارت بر وضعیت در کشور و به سازماندهی ملی تست مبارزات به کشف تبعیض نژادی در استخدام مسکن و کسب و کار.

او همچنین پیشنهاد کرد قوانین سختگیرانه تر برای پلیس ID چک و تغییرات قانونی به آن را آسان تر به اثبات تبعیض موارد در دادگاه و اطمینان "dissuasive" مجازات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

_____

AP روزنامه نگار آرنو پدرام کمک به داستان از لکه ها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن