بازبینی گاو مقدس: که آمار و ارقام از تاریخ ما افتخار و چگونه ؟

بزرگنمایی این تصویر یک استون وال جکسون مجسمه لود شده در یک کامیون پس از حذف شدن از بنای تاریخی خیابا

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک استون وال جکسون مجسمه لود شده در یک کامیون پس از حذف شدن از بنای تاریخی خیابان در Richmond, Va., در روز چهارشنبه. Ryan M. Kelly/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ryan M. Kelly/خبرگزاری گتی ایماژ

در Richmond, Va., پایتخت سابق کنفدراسیون یک مجسمه برنزی از مؤتلفه کلی استون وال جکسون نشسته پیروزمندانه سوار بر اسب با اسب خود را کمی ترشک, دیگر, برج بالا که شهر تاریخی خیابان.

به سلامتی از جمعیت تماشاچیان که جمع شده بودند در زیر باران در اوایل این هفته خدمه کار برش مجسمه از آن گرانیت پایه و پس از چند ساعت از کار یک جرثقیل برداشته آن را در قرار داده می شود ذخیره سازی حداقل به طور موقت.

جکسون اندیشه آمد به دستور شهردار ریچموند Levar سنگی که ادعا اورژانس قدرت به عمل در جهت منافع امنیت عمومی. "ما تا به حال 33 روز از ناآرامی" Stoney NPR گفت. "از آن زمان به حرکت فراتر از باعث از دست داده و در آغوش علت صالح است. ما می تواند بیش از فقط پایتخت کنفدراسیون. آن زمان برای ما سرمایه از شفقت است."

حذف از استون وال جکسون یادبود سمبل یک کشور فرضی با مسابقه که دوباره انرژی بحث بیش از آن چهره های تاریخی ما افتخار و چگونه.

موشکافی می رود فراتر از بناهای تاریخی به کنفدراسیون. در میان کسانی که میراث هستند که تحت تیز بررسی است وودرو ویلسون 28th رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در خدمت از 1913-21.

ویلسون بود معمار برجسته پشت ملل پس از جنگ جهانی اول تلاش های خود او را برنده جایزه صلح نوبل. نام او عطا در بلوار و پل ها و مدارس و حتی یک استراحت توقف در طول New Jersey Turnpike.

رئیس جمهور وودرو ویلسون و بانوی اول ادیت Wilson سوار شدن در کالسکه در نیویورک است. هولتن بایگانی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هولتن بایگانی/گتی ایماژ

'او صدمه دیده مردم سیاه و سفید'

اما ویلسون نیز resegregated دولت فدرال است. او به نمایش در آمد نژادپرستانه فیلم تولد یک ملت در کاخ سفید و به نام سیاه پوستان "جاهل و نژاد پست تر."

در تجمع اخیر در واشنگتن, دی سی, 18 سال, پیر آنا Parra-اردن یک تازه فارغ التحصیل دانش آموز از شهرستان وودرو ویلسون دبیرستان شد و در میان کسانی که عاشقانه خواستار ویلسون به نام پاک شود از مدرسه.

"میراث نژادپرستی!" او گفت: کف جمعیت. "او صدمه دیده بودند. و هنگامی که شما صدمه دیده مردم سیاه و سفید هیچ چیز دیگری که انجام می دهید مهم است!"

نزدیک به 2000 نفر با امضای یک طومار خواستار سیستم مدرسه به تغییر نام و d. C. شهردار موریل Bowser خود می گوید او در پشتیبانی از این حرکت.

در ماه ژوئن پس از سالها بحث هیئت امنای دانشگاه پرینستون که در آن Wilson به عنوان رئيس جمهور از 1902-10 رای به حذف نام او از آن مدرسه معتبر عمومی و امور بین الملل و همچنین به عنوان یک مسکونی کالج, با استناد به چه امنا به نام ویلسون "نژادپرستانه تفکر و سیاست."

'نام خود را یک اعلام از ارزش های خود را'

اگر شما یک مدرسه است که در هم پیچیده با کنفدراسیون که گاهی حتی عمیق تر سوال در مورد هسته ای خود را هویت.

"نام خود را که آیا شما در حال کوکا کولا و یا گوگل و یا واشنگتن و لی است که صدور ارزش های خود می گوید:" جیمز کیسی استاد اقتصاد در واشنگتن و لی دانشگاه در Lexington, Va., که در آن Robert E. Lee خدمت به عنوان رئیس جمهور کالج بلافاصله پس از جنگ داخلی.

کیسی است که رهبری یک جنبش در میان دانشکده درخواست این دانشگاه برای ریختن لی نام و جدا از کنفدراسیون و همه آن ایستاده بود.

"نگه داشتن نام است و نه خنثی" کیسی می گوید. "این است که ارسال یک پیام. و در این زمینه امروز آن را فقط به نظر می رسد به من می خواهیم به صبر کنید تا زمانی که هر کس دیگری از این انجام داده و یا خواهد شد ما بخشی از جنبش خواهد شد و یا ما منجر شود ؟ و من فکر می کنم آن را در حال حاضر خیلی دیر برای ما منجر شود. من فکر می کنم ما در حال حاضر از دست داده است که زمین."

اما جایی که شما را متوقف کند ؟ اگر شما قطره لی, آنچه در مورد واشنگتن که متعلق به صدها نفر از بردگان خود را ؟

کیسی می گوید: البته واشنگتن میراث مشکل ساز است. اما او موافق با کسانی که در قرعه کشی این خط: واشنگتن از یک پدر و بنیانگذار. لی یک خائن به کشور خود.

"Lee زمان سوگند به قانون اساسی" کیسی می گوید: "و خیانت او که سوگند به قانون اساسی ایالات متحده برای یک دلیل و یک دلیل تنها: برای حفاظت از نهاد برده داری."

در بوستون بحث بر تاریخی نمایندگی متمرکز کرده است به تازگی در دو چهره بازیگران در برنز: رهایی یادبود. آن را یک کپی از اصل مجسمه در واشنگتن که بنا بود در سال 1876 و همچنین به عنوان شناخته شده فریدمن یادبود. هر دو شده اند هدف از تظاهرات.

بزرگنمایی این تصویر

بوستون مقامات تصمیم گرفته اند برای حذف رهایی یادبود که ایستاده بود در پارک میدان پس از سال 1879. آن را به تصویر می کشد که قبلا بردگی مرد زانو قبل از آبراهام لینکلن. جسی کاستاریکا/WBUR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جسی کاستاریکا/WBUR

کشتی با تفسیر یادبود داستان

یادبود طراحی و مجسمه توسط توماس توپ را نشان می دهد آبراهام لینکلن با یک بازوی دراز از سوی دیگر برگزاری رهایی ا ... لینکلن است که به دنبال در یک آزاد مرد سیاه و سفید است که زانو را در پای خود را با یک loincloth بخور در اطراف کمر و شکسته قید در اطراف مچ دست خود را. کتیبه بر روی پایه قرار دادن در بوستون آمده است: "یک مسابقه مجموعه رایگان / و کشور در صلح / لینکلن / استوار از کارگر خود را."

برای منتقدان مانند بوستون-منطقه بازیگر و فعال حزب محافظه بولاک که راه اندازی یک کمپین رسانه های اجتماعی به مجسمه حذف پیام های ارسال شده توسط خیزان آزاد است و بد است. "اگر او را" بولاک پرسید: "چرا او هنوز هم بر روی زانو های خود را?"

به بولاک در وجد و سرور است که کمپین کار می کرد. پس از نزدیک به دو ساعت از نظر عمومی بوستون هنر کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به یادبود پایین. "آنچه من شنیده ام این است که امروز آن را لطمه می زند و به این قطعه گفت:" کمیسیون معاون رئیس Ekua هولمز "و در بوستون چشم انداز ما باید با این نسخهها کار که شرم را هر گروه از مردم است."

اما مدافعان یادبود اشاره است که کار اصلی در واشنگتن دی سی برای پرداخت شد با کمک های مالی اهدا شده توسط آزاد برده و زمانی که سی مجسمه اختصاص داده شده بود در سال 1876 قبل از مخاطبان که شامل رئیس جمهور Ulysses S. Grant فردریک داگلاس تحویل چه در نظر گرفته شده است یکی از سخنرانی ها در تاریخ آمریکا است.

"در واقع من فکر نمی کنم آن باید در نظر گرفته شود می گوید:" شاعر و محقق الیزابت الکساندر رئیس بنیاد اندرو دبلیو ملون.

الکساندر بزرگ شده, در واشنگتن, دی سی, محله که در آن اصلی می ایستد. او به یاد می آورد با دیدن این مجسمه در همه زمان ها و آموزش بافت اطراف آن را از مادرش مورخ Adele لوگان الکساندر.

در طول سال, او کشتی با چگونگی تفسیر داستان یادبود گفتن است. "این بود که برده رو به افزایش از توافق خود را؟" اسکندر می پرسد. "او ادعا خود آزادی است ؟ او قرار داده ، شد لینکلن بودن برداشته تا به عنوان بزرگ سفید, ناجی زمانی که واقعا پایان برده داری بود پیچیده تر امر ؟

همه تاریخ است و تاریخ بازنگری

الکساندر پیشنهاد یک جایگزین برای مصرف یادبود پایین: احداث یک همراه و همدم مجسمه فردریک داگلاس در این نزدیکی هست. پس از همه, او می گوید: این یادبود ارائه فرصتی به بافت و یاد بگیرند.

"من هر روز فکر می کنم در مورد فرصت," او می گوید. "مورخان را یک شوخی کوچک که در آن آنها می گویند تمام تاریخ است و تاریخ بازنگری. شما می دانید, تاریخ, همیشه, پاسخ به تاریخ که نوشته شده بود قبل از آن است."

که بدان معنی است که الکساندر می گوید که این لحظه به ما می دهد فرصتی برای پرسیدن سوالات مهم: چه نوع از دموکراسی هستیم ؟ و چه کسی ساخت کشور ؟

"ما در حال بازبینی گاو مقدس" الکساندر می گوید. "ما در حال گرفتن یک لحظه می گویند ما اصلا ارزش این. و در واقع ارزش نهادن به این اتحاد بخشی از رهبری ما را به یک محل که در جامعه ما عمیقا عمیقا شکسته."

در حال حاضر او می گوید: همانطور که بیشتر آثار پایین آمده سوال این است که چه خواهد شد ما را در محل خود را?



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب