در تغییر تونس بالا مهاجر گروه های رسیدن به ایتالیا از طریق دریا

رم - بیشتر قایق حمل تونس پناه جویان رسیده کوچک در جنوب جزیره ایتالیایی دوشنبه بخشی از یک جریان ثابت از لحاظ اق

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

رم - بیشتر قایق حمل تونس پناه جویان رسیده کوچک در جنوب جزیره ایتالیایی دوشنبه بخشی از یک جریان ثابت از لحاظ اقتصادی تلاش شمال کشور آفریقایی است که بشدت تست ایتالیایی شهر کوچک شهرداران توانایی برای متوقف کردن آنها فرار توسط صدها نفر از قرنطینه در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

تونس مهاجران در حال حاضر بزرگترین واحد گروه ملی رسیدن به ایتالیا از طریق دریا و در نشانه ای از نگرانی های ایتالیایی وزیر کشور Luciana Lamorgese ملاقات در تونس روز دوشنبه با تونس همتای این کشور رئیس جمهور است.

ساعت گذشته دو کشتی حمل در مجموع 18 تونس وارد در Lampedusa یک مقصد توریستی در حدود 100 کیلومتر (62 مایل) از تونس و 200 کیلومتر (124 مایل) از سیسیل.

یکی برگزار شد و 11 نفر با پوشیدن عینک آفتابی و شلوارک حمل کوله پشتی و بطری آب و یک سگ پشمالوی باهوش در یک دسته سه تایی ایتالیا خبرگزاری ANSA گفت. آن گفت: قایق خود را ره بود توسط گارد ساحلی ایتالیا که انتقال آنها را به یک قایق لاستیکی به آنها را در ساحل.

دوم قایق به یک صخره در نزدیکی محبوب Lampedusa, شنا, ساحل, که در آن یک پلیس مرزی قایق کشف هفت سرنشینان فقط به عنوان آنها پا بر روی زمین ANSA گفت.

در همه 2019, 11,471 مهاجران رسیده ایتالیا توسط دریا, با توجه به U. N. پناهندگان سازمان آمار و ارقام. که کسری از حدود 120,000 مردم نجات در دریا از لیبی مبتنی بر قاچاقچیان' شل و ول قایق آورده و به ایتالیا در سال 2017 یا بیش از 181,000 که وارد در اوج در سال 2016.

اما هفته گذشته وزیر کشور ایتالیا که در دیدار خود با رئیس جمهوری تونس Kais Saied, 11,191 مهاجران فرود در سواحل ایتالیا در این سال 5,237 داشتن مجموعه ای از تونس و نزدیک به 4000 نفر از آنها شهروندان تونسی.

تونس عمیق اقتصادی و اجتماعی بحران بدتر است با این بیماری همه گیر و متعاقب آن مستند. در ماه ژوئن صدها بیکار تونسی سعی در ماه مارس در مجلس به تقاضای یک قانون تضمین شغل و skirmished با پلیس است.

بیکاری کلید راننده تظاهرات که سرنگون تونس خودکامه رئیس جمهور و آغاز بهار عربی و قیام در سال 2011

Lamorgese دفتر گفت که در مذاکرات در تونس در روز دوشنبه او ابراز آمادگی برای کمک به تونس در پیدا کردن "موثر" راه کار "نظارت از قاچاقچیان' قایق خروج از سواحل آفریقا."

ایتالیا نیز قصد خود را متعهد به حمایت از "مداخلات و سرمایه گذاری برای سرعت بخشیدن به روند بهبود اقتصادی در تونس? Lamorgese شدهاند.

او همچنین اظهار تاسف کرد که "مشکلات جدی به سلامت ملی امنیت با پیامدهای اجتناب ناپذیر در جامعه محلی" با توجه به غیر قابل کنترل ورود مهاجران او گفت.

"تونس مهاجران به ویژه سعی کنید به ترک در هر راه قبل از واجب قرنطینه" در پذیرش مراکز به اتمام است و این وزارت در بیانیه ای گفت.

تونس رئیس جمهور با بیان این که موضوع "مهاجرت نامنظم است که در اصل یک بشردوستانه سوال" که باعث می شود نیاز به خطاب.

یک حرفه ای وزارت, رسمی, Lamorgese احساس سیاسی گرما در خانه.

در نزدیکی Sicilian شهر کالتانیستا روز یکشنبه برخی از 180 مهاجران فرار اجباری قرنطینه اگر چه در روز دوشنبه حداقل 139 از آنها یافت نشده است. شهردار روبرتو Gambino گفت: او التماس کرد با Lamorgese برای جلوگیری از ارسال هر گونه مطلب مهاجران راه خود را از Lampedusa بود که در حال غرق با ورود.

در جای دیگر در سیسیل برخی از 100 از 520 مهاجران برگزار شد در چادر بدون پنجره در نزدیکی اسکله از پورتو امپدکل که در آن کشتی می رسند از Lampedusa, فرار قرنطینه روزنامه La Repubblica گزارش شده است.

Lamorgese بعد گفت: بسیاری پیدا کرده اند.

تمام این ساخته شده است برای علوفه و ایتالیا به طور فزاینده ای محبوب راست برادران ایتالیا ، "در حال حاضر که به اندازه کافی" حزب رهبر, Giorgia Meloni گفت: در Facebook پست که به نام مرکز-چپ دولت به "بلافاصله توقف تخلیه" از مهاجران در سواحل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از سیسیل فرماندار Nello Musumeci شکایت کرده است که این جزیره تحت درمان "مانند یک مستعمره" Lamorgese نامیده می شود به او بگویید که سربازان مستقر خواهد شد برای جلوگیری از فرار از قرنطینه. او گفت: هیچ یک از صدها نفر از مهاجران در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و به زودی تمام خواهد شد قرنطینه دریایی در یک کشتی از "ابعاد بزرگ."

تونس یکی از معدود کشورهایی است که با ایتالیا بازگشت پیمان بنابراین مهاجران رد پناهندگی می تواند پرواز به خانه. ایتالیایی وزارت کشور در بیانیه ای گفت که مقامات تونس در گفتگو با Lamorgese "را تایید کرد به طور منظم انجام بارگیری در این هفته عملیات بازگشت از ایتالیا."

توماس Adamson کمک از پاریس و Buoazza بن Buoazza کمک از تونس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب