نتایج نامشخص در اتحادیه-مقابل-منشور مسابقات برای L. A. هیئت مدیره مدرسه

در اوایل نتایج سه شنبه شب جکی گلدبرگ بود راحت سرب در تلاش برای باقی می ماند در لس آنجلس هیئت مدیره آموزش و پرو

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

در اوایل نتایج سه شنبه شب جکی گلدبرگ بود راحت سرب در تلاش برای باقی می ماند در لس آنجلس هیئت مدیره آموزش و پرورش.
نتایج در دو رقابتی دیگر مسابقات شد تنگ تر زیر مبارزات مشخص شده توسط هزینه های بزرگ از خارج از منافع و منفی اغلب نادرست mailers در برابر برخی از نامزدها.

اوایل برگه در تمام نژادها بودند بیش از حد کوچک به صورت قطعی.

چهار نفر از هفت کرسی هیئت مدیره بودند در انتخابات در مسابقات است که انتظار می رود برای تعیین اینکه آیا اتحادیه معلمان و یا منشور مدرسه حامیان خواهد شد که تاثیر بیشتری در این کشور دومین سیستم مدرسه. رهبری به انتخابات هر چهار کرسی برگزار شد توسط اعضای هیئت مدیره که تکیه pro-اتحادیه و تغییر حتی یک صندلی می تواند در نتیجه بیشتر طرفدار منشور هیئت مدیره آموزش و پرورش.

منطقه 1 بخش هایی از جنوب و جنوب غربی L. A.

تبلیغات

ساده ترین مسابقه در منطقه 1. یک مدت وقت جورج مک کنا مخالف بود و تنها با نوشتن در نامزد مایکل Batie که نام نمی رسد در انتخابات.

منطقه 5 بخش هایی از شرق و شمال L. A. جنوب شرقی شهرستانها

در منطقه 5 گلدبرگ بوده است فرض های مورد علاقه. اما این توقف تاجر لایحه بلومفیلد از swamping مسابقه با مثبت mailers در مورد حریف کریستینا مارتینز Duran و منفی mailers در مورد گلدبرگ.

گلدبرگ بود راحت اکثریت زود بازده اما Duran زد جای تعجب قوی با بالغ, نمایندگی تنها حدود 6 درصد از رای دهندگان ثبت شده.

تبلیغات

بلومفیلد صرف بیش از $600,000 در حمایت از دورن و بیش از $744,000 در منفی mailers که تحریف گلدبرگ رکورد از فشار برای افزایش بودجه برای مدارس و حمایت از کنترل اسلحه. اتحادیه های کارگری صرف در مورد $232,000 به نمایندگی از گلدبرگ که در حال حاضر به خوبی شناخته شده بود در مناطق از منطقه شمال و شمال شرق مرکز شهر. او کمتر شناخته شده در شهرهای جنوب شرقی L. A. شهرستان است.

گلدبرگ اول خدمت در هیئت مدیره در سال 1980 و بعد از آن در L. A. شورای شهر و در دولت و مجلس است. او در بازگشت به هیئت مدیره آموزش و پرورش در ماه مه گذشته در یک انتخابات ویژه برای تکمیل دوره Ref رودریگز که استعفا داد و پس از شفاعت گناه به بودجه مبارزات انتخاباتی نقض شده است.

سوئیچ از رودریگز از مؤسسین یک گروه از منشور مدارس به گلدبرگ یک اتحادیه متحد و منشور منتقد تغییر هیئت مدیره ایدئولوژیک تعادل است. منشور خصوصی و اداره مدارس دولتی است که در رقابت با منطقه و اداره مدارس برای دانش آموزان است. اکثر منشور غیر, اتحادیه.

در سال اول گلدبرگ پیشنهاد کرده است که او را با برخی از شک و تردید در دادخواست جدید منشور بلکه اصرار داشت او نمی خواهد هدف موجود منشور — بیش از 200 — برای تعطیل.

منطقه 3 غرب دره سن فرناندو

به شیب هیئت مدیره به سمت حمایت از منشور رشد و حامیان نیاز به تنها یک پیروزی و آنها را سخت تحت فشار قرار دادند در منطقه 3. در این مسابقه یک مدت وقت اسکات Schmerelson — بازنشسته اصلی حمایت منطقه کارکنان اتحادیه های کارگری — مخالف بود توسط منشور-حمایت مرلین Koziatek ناحیه پدر و مادر است که رهبری جامعه تلاش های امداد رسانی در محلی منشور مدرسه.

Schmerelson پیش در اوایل گرداند اما در این مسابقه به دور از حل و فصل.

منشور حامیان صرف بیش از 1.6 میلیون دلار برای افزایش Koziatek و بیش از 1 میلیون دلار در برابر Schmerelson. اتحادیه های کارگری صرف بیش از $671,000 در حمایت از Schmerelson و نیز تلاش برای سیل محله با معلمان که به طور داوطلبانه به راه رفتن و حقيقت است.

تبلیغات

دیگر نامزد الیزابت بارتلس-دوره گرد سوم شد و در اوایل بازده نشان می دهد که او ممکن است در رای کافی برای نگه داشتن دو نامزد دیگر از برنده شدن آشکار اکثریت. اگر هیچ نامزد برنده اکثریت آرا دو مانكن را در ماه نوامبر.

منطقه 7, جنوب, L. A., منطقه بندر

این رقابتی صندلی باز به دلیل محدودیت مدت مانع وقت ریچارد Vladovic از دوباره در حال اجرا.

در اوایل بازده پیشرو رای-اهل عمل شامل سه نامزد که بهره مند بیشتر از خارج از مبارزات مایک و لانسینگ, تانیا Ortiz فرانکلین و پاتریشیا Castellanos. اما لیدیا Gutiérrez که تا به حال هیچ توجهی حمایت مالی شد و در آن گروه است.

به عنوان در منطقه 5, هزینه های کمپین حفره دار منشور متحد بلومفیلد در برابر اتحادیه معلمان و متحدان آن است. و به عنوان در منطقه 5 بلومفیلد دلار غرق آنچه یا اتحادیه و یا نامزدهای فرد قادر به انجام کار خود را.

در این مسابقه بلومفیلد حمایت دو نامزد سابق دو دوره عضو هیئت مدیره مدرسه لنسینگ و آموزش و پرورش-مدیر برنامه فرانکلین. بلومفیلد را آشکار هدف این بود که به لبه اتحادیه-حمایت نامزد Castellanos از ساخت یک رواناب.

بلومفیلد همچنین بودجه مبارزات منفی علیه هر دو Gutiérrez یک معلم و Castellanos کهنه کار سازمان و منطقه پدر و مادر است.

همچنین در حال اجرا در منطقه 7 شد Silke M. برادفورد منطقه مدرسه که مدیر ارزیابی عملکرد از مدارس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب