Coronavirus بیماران در کالیفرنیا تخت ICU دو شبانه

تعداد coronavirus بیماران در کالیفرنیا مراقبت ويژه تخت یک شبه دو برابر افزایش از 200 روز جمعه به 410 در شنبه ر

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399

تعداد coronavirus بیماران در کالیفرنیا مراقبت ويژه تخت یک شبه دو برابر افزایش از 200 روز جمعه به 410 در شنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت.

تعداد بیماران بستری تست مثبت برای کروناویروس که باعث این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19 افزایش 38.6% — از 746 روز جمعه به 1,034 در شنبه Newsom گفت.

"ما خوش شانس است که ما فقط در 410 ویرانگر برای افراد وجود دارد و اعضای خانواده خود و عزیزان" Newsom گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در Sunnyvale در روز شنبه. "اما با مقایسه و مقایسه با دیگر نقاط این کشور است که به نظر می رسد تعداد نسبتا متوسط."

کالیفرنیا گزارش شده بیش از 115 کشته و بیش از 5,500 موارد coronavirus در سراسر کشور از روز شنبه. لس آنجلس دیده می شود 32 کشته و بیش از 1,818 موارد; دوم سخت ترین ضربه کانتی در کالیفرنیا, شهرستان سانتا کلارا دیده است 25 کشته و 591 موارد است.

تبلیغات

لس آنجلس تایمز تجزیه و تحلیل داده ها یافت می شود که در کالیفرنیا 7,200 فشرده-تخت های مراقبت در سراسر بیش از 365 بیمارستان. در مجموع دولت بیش از 70,000 تخت. این بار تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد تقریبا یک فشرده-تخت مراقبت برای هر 5500 نفر در کالیفرنیا است.

حدود نیمی از کالیفرنیا مجموع فشرده-تخت های مراقبت — 3,700 — در پنج شهرستان منطقه اطراف لس آنجلس با توجه به داده ها از سال 2018 های اخیر در دسترس است. در نه شهرستان و منطقه خلیج وجود دارد حدود 1,400 تخت ICU برای یک جمعیت از 7.6 میلیون نفر است.

فشرده-تخت های مراقبت اجازه می دهد برای یک سطح بالاتر از درمان به طور منظم از تخت یک سطح مراقبت جدی COVID-19 بیماران مورد نیاز است. کسانی که قادر به تنفس به درستی ممکن است نیاز به یک لوله تنفس وارد گلو و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی که از لحاظ جسمی فشار اکسیژن به ریه ها.

تبلیغات

مقامات دولتی در حال کار بر روی اضافه کردن به بیمارستان و بخش مراقبت ويژه تخت برای رسیدگی به افزایش coronavirus بیماران. این نگرانی وجود دارد که بدون عمل دولت می تواند در کوتاه ده ها هزار نفر از تخت بیمارستان مورد نیاز در این بیماری همه گیر را بدترین روز.

Newsom در روز شنبه نیز گفت: دولت فدرال فرستاده لس آنجلس 170 هواکش که وارد "کار نمی کند" و در حال حاضر یک دره سیلیکون شرکت تعمیر تجهیزات.

کالیفرنیا و کشورهای دیگر شده اند, جوراب زنانه ساقه بلند در دستگاه تهویه مصنوعی در پیش بینی از یک کمبود در بیمارستان در طول COVID-19 بیماری همه گیر. اول-اصطلاح دموکرات گفت که او یاد گرفته در مورد یک مشکل با دولت فدرال هواکش زمانی که او بازدید شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti در روز جمعه.

"و به جای تاسف خوردن در مورد آن به جای شکایت در مورد آن به جای اشاره انگشتان به جای تولید عناوین به منظور تولید بیشتر استرس و اضطراب ما یک اتومبیل و یک کامیون" Newsom گفت.

"و ما به حال کسانی که 170 در اینجا آورده به این مرکز از ساعت 8 صبح امروز و آنها کاملا به معنای واقعی کلمه کار روی آن هواکش سمت راست در حال حاضر."

ونتیلاتورهای مکانیکی ضروری است برای درمان بیماران بدحال با COVID-19. این ویروس به طور رسمی به نام SARS-CoV-2 می تواند آلوده ریه و باعث شود مردم قادر به تنفس به درستی آن را نیز می تواند باعث التهاب در ریه ها است. مایع می تواند نشت به بافت ریه و می توانید از غرق برخی از ریه را کوچک هوا کیسه های جلوگیری از آنها را از رساندن اکسیژن به خون است.

کسانی که بدحال از coronavirus رنج می برند می توانند از نارسایی تنفسی عفونت و نارسایی ارگان های متعدد.

فرماندار گفت: هواکش آمد از ملی ذخایر یک تامین زندگی-صرفه جویی در مصرف دارو و تجهیزات پزشکی که توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی. او در مورد هواکش در یک کنفرانس مطبوعاتی در بلوم انرژی نوسازی سایت در Sunnyvale در روز شنبه با سن خوزه شهردار سام Liccardo.

تبلیغات

بلوم کسب و کار اصلی در تعمیر و نوسازی سلول سوختی ژنراتور برق فروخته شده به شرکت های بزرگ و سازمان های غیر انتفاعی. در پاسخ به COVID-19 گیر Newsom گفت: شرکت نوسازی بیش از 500 مسن هواکش متعلق به دولت است.

فرماندار گفت: این شرکت همچنین تعمیر و بازگشت به 170 هواکش دولت فدرال فرستاده شده به لس آنجلس در روز دوشنبه.

"که روح کالیفرنیا" Newsom گفت. "این است که روح از این لحظه است."

در مجموع دولت تهیه و شناسایی 4,252 هواکش به سمت یک هدف تامین 10,000 در پاسخ به COVID-19 گیر Newsom گفت.

Newsom گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز برآورده دولت درخواست برای هواکش و به طور جداگانه فرستاده 170 هواکش به L. A. شهرستان است.

لونا گزارش از ساکرامنتو لین از میل بری کالیفرنیا گرین از هزار اوکس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب