ایمان مذهبی بود و مادام العمر ثابت برای تشکر. John Lewis

BIRMINGHAM, علا. - از دوران کودکی خود را زمانی که او موعظه به جوجه ها در خاک های فقیر جنوب به دهه خود را به عن

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

BIRMINGHAM, علا. - از دوران کودکی خود را زمانی که او موعظه به جوجه ها در خاک های فقیر جنوب به دهه خود را به عنوان یک نیروی اخلاقی در کنگره ایمان مذهبی بود و ثابت در زندگی Rep. John Lewis.

لوئیس صرف بچگی روز را باور وزیر موعظه به جماعت clucking پرندگان در خانه های روستایی در آلاباما. به عنوان یک نوجوان با الهام از فصاحت و بلاغت و رهبری کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور او رفت تا تبدیل به یک فعال حقوق مدنی در سمت راست خود را در حالی که حضور در یک کالج باپتیست در تنسی است. مانند اولین مبلغان انجیلی مسیحیت او را مورد ضرب و شتم و زندانی برای صحبت کردن در زمانی که دیگران ساکت بودند.

در سال های بعد به عنوان یک سالمند عضو U. s. House, Lewis حمایت برای هر دو عدالت و آشتی. بازگشت به تاکتیک او برای اولین بار متوجه شدند نزدیک به 60 سال قبل از لوئیس رهبری نشستن در خانه طبقه در سال 2016 در اعتراض به عدم تفنگ-اقدامات کنترلی.

لوئیس درگذشت جمعه در سن 80.

با وجود خاطراتی که گاهی اوقات به ارمغان آورد او را به اشک و هجوم به کاهش قدرت آمد که با پیشرفت سن لوئیس برای سال رهبری سالانه به زیارت جنوبی برای اعضای کنگره به دنبال هر دو افتخار میراث جنبش حقوق مدنی و فشار آن را در مسیرهای جدید.

"او به همین دلیل من بیا" رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer, یک دیرین شرکت کنندگان در زیارت گفت: از لوئیس در طول سال 2019 تور اسپانسر شده از طرف دین و سیاست موسسه در واشنگتن است.

متولد 1940 لوئیس رشد در نزدیکی تروی, آلاباما در زمانی که تبعیض نژادی بود که قانون و وزرا به طور معمول منجر اعضای جامعه سیاه و سفید. پس از او sharecropper خانواده و زندگی در یک کشور اجرا شده توسط و برای مردم سفید لوئیس به حال تقریبا هیچ سیاه و رهبران سیاسی برای شبیه سازی به عنوان یک مدل نقش است.

بنابراین به عنوان لوئیس اغلب بازگو و او را دور هم جمع جماعت متشکل از خواهر و برادر و عموزاده و مرغ در حیاط و تقلید از واعظان او شنیده ام در روز یکشنبه در کلیسا با خانواده اش.

"و من شروع به صحبت کردن و یا موعظه. و زمانی که من به عقب نگاه برخی از این جوجه ها خواهد تعظیم سر خود را. برخی از این جوجه ها خواهد لرزش سر خود را. آنها هرگز کاملا گفت: 'امین' اما من متقاعد شده است که برخی از این جوجه ها که من موعظه به طول '40s و 50s تمایل به گوش دادن به من خیلی بهتر از برخی از همکاران من به من گوش بده, امروز," او در مصاحبه با C-SPAN در سال 2012.

لوئیس بود 15 زمانی که رزا پارکس دستگیر شده بود برای امتناع از دادن صندلی خود در اتوبوس شهری در منطقه حدود 60 مایلی شمال لوئیس " وطن. او در حال حاضر شاهد این واقعیت تلخ از "فقط" نشانه هایی در دستشویی های عمومی و آب چشمه. او کشیده شده بود به خارش پخش برنامه های رادیویی توسط شاه و سپس یک جوان وزیر در اولین pastorate در مونتگمری و بعد از آن رهبر yearlong داشت که به دنبال پارک دستگیر شد.

"او نگران به خیابان بهشت و دروازه مروارید وار و خیابان های آسفالت با شیر و عسل" لوئیس گفت: شاه در مصاحبه ای برای مستند "چشم در جایزه" منتشر شده در سال 1987. "او بیشتر نگران خیابان های مونتگمری و راه است که مردم سیاه و سفید و فقیر بودند تحت درمان در مونتگمری."

پس از ملاقات با شاه در طول سفر به مونتگمری, Lewis ثبت نام در کالج باپتیست آمریکایی در نشویل, تنسی, جایی که او در نظر گرفته شدن یک وزیر. او آموخته است که مفاهیم بدون خشونت اعتراض از طریق وزرا و نشویل مسیحی رهبری کنفرانس یک بازوی شاه جنوبی مسیحی رهبری کنفرانس علاوه آموزه های مهاتما گاندی است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فعالیت سوخت توسط دین هدایت لوئیس' زندگی. در سال های بعد او نگران با صدای بلند است که برخی از مردم موفق به درک حقوق مدنی فعالیت به عنوان یک فرمت از ایمان برای بسیاری از شرکت کنندگان در این جنبش ریشه در داستان در مورد عیسی و سخنان گاندی که متولد هندو و در آغوش بسیاری از آموزه های.

"در برآورد جنبش حقوق مدنی یک پدیده دینی. هنگامی که ما می خواهم به نشستن و یا بیرون رفتن به ماه مارس احساس کردم و من واقعا معتقدم وجود یک نیروی در مقابل ما و نیروی ما چون گاهی اوقات شما نمی دانید که چه باید بکنید. شما نمی دانم چه می گویند شما نمی دانید که چگونه شما می رویم به آن را از طریق روز یا شب. اما به نوعی و برخی از راه شما اعتقاد — شما تا به حال ایمان — که آن همه بود و همه حق" لوئیس گفت: PBS در سال 2004.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن