معترضان افتاد Confederate Monument در سی تحریک مغلوب ساختن پیشی جستن خشم

یکی دیگر از Confederate monument کاهش یافته است — این بار در یک شهرستان که در آن چنین یادبود بودند طبعا نادر ب

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

یکی دیگر از Confederate monument کاهش یافته است — این بار در یک شهرستان که در آن چنین یادبود بودند طبعا نادر برای شروع با: پایتخت کشور است.

معترضان در شب جمعه سرنگون مجسمه مؤتلفه ژنرال آلبرت پایک, تنها, هوای آزاد, مؤتلفه یادبود در شهر. آنها yanked آن را با طناب و بعد آن را به آتش کشیده به عنوان اجرای قانون نگاه کرد.

آن را یک پایان ناگهانی برای یک بحث تاریخی است که جذب نقد و اغلب آشکار سردرگمی از ساکنان.

متولد ماساچوست در nativist وکیل و نویسنده جنگیدند کنفدراسیون و صرف مقدار زیادی از زمان پس از جنگ های داخلی و حمایت از اسکاتلند مناسک فراماسونری. بین المللی برادرانه سازمان سفارش مجسمه به افتخار او در اطراف نوبه خود از قرن 20th.

اما به تازگی حتی فراماسون ها نیست در برابر تماس به آن را حذف.

در سال گذشته منطقه را nonvoting کنگره, نماینده, النور هولمز نورتون, معرفی قانون به دنبال حذف آن — که با توجه به سی منحصر به فرد در موقعیت نیاز به فدرال تصویب. این لایحه تا کنون در حال ورشکستگی در خانه.

رئیس جمهور تهمت اما روشن ساخته است که او ناراحت بود برای دیدن آن را می گیرند.

بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه یادبود مؤتلفه ژنرال آلبرت پایک نشسته بر روی زمین در لحظات پس از معترضان سرنگون آن اواخر جمعه شب در واشنگتن ، اریک Baradat/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Baradat/خبرگزاری گتی ایماژ

"این سی پلیس در حال انجام کار خود را به عنوان آنها به تماشای یک مجسمه بود پاره پاره کردن و رایت" او هنوز توییتی. تهمت نیز برچسب گذاشته شده توسط شهردار این شهرستان موریل Bowser یک دموکرات با او درگیر شدند و بارها و بارها در هفته های اخیر. "این افراد باید بلافاصله دستگیر شد. یک ننگ برای کشور ما!"

وجود دارد کمی عشق از دست رفته بین رئیس جمهور و شهردار.

آنها باید کاملا جدا در اظهارات عمومی خود را در مورد اعتراضات گسترده کاتالیز اخیر قتل توسط پلیس آمریکایی های سیاه و سفید. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن پاک معترضان مسالمت آمیز در سفارش به مرحله عکس op در یک کلیسا در نزدیکی کاخ سفید برای مثال مقامات شهر او را سرزنش نامگذاری نزدیکی کشش از خیابان Black Lives Matter پلازا و splaying اعتراض شعار در سراسر دو شهر بلوک.

خشم کارگردانی در مؤتلفه مجسمه شده است منحصر به فرد به واشنگتن ،

معترضان روز جمعه نیز تا حدودی برچیده یک Confederate monument در رالی, N. C., پایین کشیدن یک زن و شوهر از مجسمه های کوچک گنجانیده شده به طراحی آن است.

هر دو آثار فقط آخرین آیتم در یک لیست در حال رشد از بحث برانگیز مجسمه ها و نمادهای دیگر از slaveholding کنفدراسیون که حذف شده اند از فضاهای عمومی به تازگی با وجود رئیس جمهور اعتراض.

و این نه فقط کار از کسانی که بدون مجوز رسمی. شهرستان مقامات مجاز حذف مؤتلفه بناهای تاریخی در بیرمنگام Ala., و Decatur, Ga., در حالی که یک مجسمه جنجالی اکسپلورر کریستف کلمب آمد پایین رسمی فرمان در کلمبوس, اوهایو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب