طرفدار بسکتبال بازگشت به فلوریدا به عنوان Coronavirus موج

بزرگنمایی این تصویر نیویورک نیکز و واشنگتن ویزاردز مربع خاموش در مارس 10 روز قبل از NBA به حالت تعلی

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک نیکز و واشنگتن ویزاردز مربع خاموش در مارس 10 روز قبل از NBA به حالت تعلیق در آن فصل به دلیل coronavirus. پاتریک اسمیت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک اسمیت/گتی ایماژ

به روز شده در 7:54 p. m. ET

آماده است یا نه, NBA راه اندازی مجدد یک بروید.

به نظر می رسد این لیگ به عنوان آماده به آن را می توان به بازی سه ماه از بسکتبال در داخل یک حباب حفاظتی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا., در حالی که در خارج از coronavirus موارد در حال حاضر افزایش می یابد.

این که آیا آن را یک موفقیت – در این مرحله همه یکی می توانید انجام دهید این است که گرد و غبار کردن قدیمی ترین کلیشه.

زمان خواهد شد بگویید.

NBA و اتحادیه بازیکنان ملی بسکتبال بازیکنان Association, جمعه اعلام کرد آنها به نهایی یک طرح برای 22 تیم برای رسیدن به اطراف جولای 7 و شروع به بازی بازی است که تعداد در ژوئیه 30. هر کس می خواهد زندگی می کنند و بازی در "پردیس" در والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر. بازی برگزار خواهد شد در سه جداگانه عرصه بدون طرفداران در حضور.

NBA و اتحادیه توافق کرده اند که در مجموعه ای جامع از سلامت و ایمنی اقدامات سعی کنید به نگه داشتن بازیکنان و همه NBA کارکنان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و در میان همه گیر. صد پلاس صفحه پروتکل را پوشش می دهد هر جنبه ای ممکن حفاظت شده زندگی در حباب در حالی که تصدیق کرد که حفاظت کامل ممکن نباشد.

"این امکان وجود دارد که کارکنان بازیکنان و یا دیگر شرکت کنندگان آزمون مثبت یا قرارداد coronavirus" در این سند می خواند. "وقوع کوچک و یا در غیر این صورت انتظار می رود تعداد COVID-19 موارد نمی خواهد نیاز به یک تصمیم به تعلیق یا لغو از سرگیری 2019-20 فصل است."

عبارت های کلیدی وجود دارد, بدیهی است که — "کوچک و یا در غیر این صورت انتظار می رود."

قضاوت توسط یک دور اول الزامی تست های پیش از راه اندازی مجدد وضعیت تا کنون به نظر می رسد قابل کنترل است. شانزده بازیکنان NBA آزمایش مثبت از 302 به نمایش در روز سه شنبه.

یک بار داخل, فلوریدا, حباب, برخی در لیگ بر این باورند که اعداد خواهد بود و حتی پایین تر است.

"من فکر می کنم اقدامات احتیاطی NBA است که مصرف به منظور افزایش ایمنی حباب شرکت کنندگان چیزی کمتر از فوق العاده" ناشناس تیم مدیر کل گفته ورزشی در یک ناشناس نظرسنجی از مدیران عامل. "هنگامی که [هر کس] در پردیس من فکر می کنم [مردم را در لیگ] را درک NBA در این کار."

دیگران نمی به عنوان خاص.

"اگر این موارد حفظ خونتان در فلوریدا چیزهایی که می رویم به اتفاق می افتد" یکی دیگر از مدیر کل گفت. "من واقعا نگران برای لیگ بزرگ تصویر حکیم در بسیاری از راه."

برخی از بازیکنان ابراز نگرانی در مورد رفت و آمد مکرر اعضای هیات از جمله خانهدار که نمی خواهد زندگی در حباب. بیشتر نخواهد بود تست شده است.

"همه چیز که ما می دانیم در مورد دیزنی و ما به عنوان خوانده شده در طول سال" یک تیم مربی ورزشی ESPN گفت: "این است که شما متوجه نیست که چگونه بسیاری از هزاران نفر از مردم کار وجود دارد درست است ؟ که سحر و جادو در پشت آن — مقدار کارکنان و میزان خدماتی که آنها ارائه می کنند. و آنها در داخل و خارج از حباب است."

در پاسخ به نگرانی های ملی بسکتبال, بازیکنان, انجمن, مدیر اجرایی, میشل رابرتز گفت: اگر لازم از اتحادیه و NBA سعی خواهد کرد برای قرار دادن محدودیت در "اشخاص ثالث" دسترسی به حباب.

سلامت و ایمنی پروتکل نیاز به دیزنی کارکنان به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله اگر آنها در همان منطقه با NBA پرسنل. خانه را تمیز اتاق هنگامی که بازیکنان NBA و کارکنان وجود ندارد.

در یک کنفرانس رسانه های تماس بعد جمعه, NBA کمیسر آدم نقره ای گفت که "ما همچنان به کار با دیزنی در این آزمایش حداقل یک زیر مجموعه از کارکنان خود را که به طور بالقوه می تواند در همان اتاق با بازیکنان ما و هر کس دیگری که تست شده روزانه در دانشگاه ما."

"بنابراین ما راضی هستند که هنگامی که ما کار را از طریق آن اقدامات بیشتری با دیزنی ما ادامه خواهد داد به یک محیط امن برای ما رزومه ما فصل است."

هنوز هم نقره ای اذعان کرد سطح خود را از نگرانی افزایش یافته است و در روزهای اخیر.

"نه فقط به دلیل افزایش [موارد COVID-19] در فلوریدا," او گفت: "اما در سراسر کشور است. حداقل امروز به اعتقاد من 29 از 50 ایالت افزایش تعداد موارد است."

نقره ای شد و پرسید چه اتفاقی می افتد اگر حباب کار نمی کند. اگر به جای تعداد کمی از عفونت وجود دارد شیوع.

"اگر ما به گسترش قابل توجه از coronavirus از طریق جامعه ما است که در نهایت ممکن است منجر به توقف," او گفت:.

"اما ما در حال همکاری نزدیک با بازیکنان در ارتباط با دیزنی و مقامات بهداشت عمومی در فلوریدا به عنوان به آنچه که باید خط و آن نبوده است دقیقا طراحی شده است. من فکر می کنم ما فقط می خواهید برای دریافت بر روی زمین و شروع به دیدن چگونه ما تست [روزانه حداقل در آغاز] کار می کند و چگونه این پروتکل ها کار و پس از آن ما تصمیم گیری را به عنوان ما.

"چیزی که ما در حال یادگیری با این ویروس بسیار غیر قابل پیش بینی است. ما نمی گوییم full steam ahead مهم نیست که چه اتفاقی می افتد. همه ما صحبت روزانه و ما در حال رفتن به ببینید که چگونه این همچنان به بازی کردن اما ما احساس می کنیم بسیار راحت و در حال حاضر که در آن ما هستند."

عنصر دیگری از روز جمعه توافق نهایی نیست همه گیر-مرتبط اما فقط به عنوان مهم به بسیاری از بازیکنان. این یک برنامه برای گرفتن اقدام جمعی برای مبارزه با نژادپرستی نظاممند و ترویج عدالت اجتماعی است.

از آنجا که پلیس به قتل جورج فلوید در اواخر ماه مارس بسیاری از بازیکنان بدست به طور مستقیم درگیر در اعتراض و صحبت کردن در مورد مسائل اجتماعی است. برخی از بازیکنان معتقدند فلوریدا راه اندازی مجدد می تواند کم و منحرف کردن اذهان از تلاش در اصلاحات اجتماعی.

اما نقره گفت: راه اندازی مجدد خواهد شد ارائه یک پلت فرم به آدرس عدالت اجتماعی مسائل.

NBA و ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط گزارش باید در مورد برنامه ریزی برای بسیاری نمایندگی در سراسر لیگ دخالت بیشتر سیاه و متعلق به اداره کسب و کار و یک پایه است که افزایش آموزشی و اقتصادی فرصت های توسعه در جوامع است.

NBA شده است پیشرفته ترین از همه مهم ورزشی طرفدار لیگ در این کشور است. اما به عنوان جامع ایمنی و بهداشت پروتکل همه در حال انتظار برای دیدن اگر اصلاحات اجتماعی در دستور کار نیز ثابت می شود بیش از یک طرح بزرگ.

آخرین مطالب