"تغییر اتفاق می افتد': سیاه و سفید, خانواده ها در نژاد پرستی و امید و پدر و مادر

بزرگنمایی این تصویر این Jernigan-Noesi خانواده Roper Nedd خانواده و خانواده فورد بحث در مورد مکالمات

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Jernigan-Noesi خانواده Roper Nedd خانواده و خانواده فورد بحث در مورد مکالمات آنها با کودکان خود در مورد نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و داشتن امید به آینده. (چپ به راست) Lynsey Weatherspoon برای NPR; Michael A. McCoy برای NPR; Michael Starghill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
(چپ به راست) Lynsey Weatherspoon برای NPR; Michael A. McCoy برای NPR; Michael Starghill برای NPR

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش تغییر کرده است به کشور منتقل و گفتگو در مورد پلیس عدالت اجتماعی و ساختاری نژاد پرستی.

جایی است که تاثیر به عنوان بزرگ به عنوان آن را برای خانواده ها به خصوص کسانی که با کودکان. NPR صحبت با پنج زوج در مورد چگونه خانواده خود مکالمات را تغییر داده اند و چگونه آنها سعی می کنند برای حمایت و اطلاع رسانی به فرزندان خود در مواجهه با خشونت پلیس و نژادپرستی.

پدر و مادر صحبت در مورد چقدر دردناک است به این مسائل پارگی بی گناهی از دوران کودکی و اهمیت داشتن این بحث فعالانه. آنها می گویند که آنها سعی کنید به مدل اندازه گیری خوش بینی در مورد آینده آموزش بچه های خود را "به ایستادن و صحبت کردن" به عنوان یک مادر دکتر رئا Roper Nedd آن قرار می دهد.

او می گوید: او و شوهرش پیام به کودکان خود را در حال حاضر امیدوار است با وجود خود سوء ظن در مورد روند کند پیشرفت است. "این زمان برای ما به جلو حرکت کند" او می گوید. "این است که زمان برای تغییر است."

'حق خود را به می گویند آنچه شما فکر می کنم'

در حال بارگذاری...

زمانی که کریس و Eriade ویلیامز تصمیم گرفت تا فرزندان خود را به شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز در نزدیکی خانه خود در Silver Spring, Md., دختر خود را Marley, 9, به آنها گفت که او ترسیده بود. Eriade وکیل و لابی تا به حال به توضیح است که خشونت نخواهد بود به احتمال زیاد. کریس که با این نسخهها کار در فروش دارویی صحبت به هر دو بچه ها — پسر شکارچی است 6 — در مورد عامل ترس است. و او به آنها گفت: "این ها چیزهایی هستند که ما در حال اعتراض زیرا آنها هرگز با برخورد مناسب در گذشته است."

Marley باقی مانده تردید گفتن پدر و مادرش او را از ترس وجود دارد خواهد بود یا خشونت پلیس در تل آویو. پدر و مادر او به او گفت: "شما هنوز هم باید برای حق خود را به می گویند آنچه شما فکر می کنم در مورد همه چیز و شما نمی تواند ترس و ماندن در خانه خود" به یاد می آورد Eriade.

اعتراض تبدیل به مثبت و توانمند سازی تجربه برای کودکان. وجود دارد بدون خشونت است. Marley بود در مصاحبه با تلویزیون محلی و حتی یک رقص برای رفتن با یک شعار. "هنگامی که آنها به خانه آمد آنها فراوان می گوید:" Eriade.

ویلیامز می گویند آنها یک حس امداد که پس از جورج فلوید را کشتار وحشیانه این ملت شروع بحث در مورد خشونت پلیس و نژادپرستی. به این معنی که به عنوان پدر و مادر "ما هستند که می توانید توضیح دهید که این همه به بچه های ما و دوستان خود در مدرسه را شبیه پایه تجربه در حال حاضر به درک این مسائل بهتر است."

هنگامی که به 'بحث'

در حال بارگذاری...

به عنوان پدر و مادر سیاه, Derek و باربارا فورد می دانستم که آنها را به "صحبت" در مورد نژاد پرستی در برخی از نقطه با فرزندان خود را. چندلر که نزدیک به 1 سال است که بیش از حد جوان به درک. و برای الکساندر که تبدیل 5 این ماه, فورد فکر نکرده بود با شروع در سنین پایین. اما به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در زمان خاموش در اواخر ماه مه آنها متوجه شدم آن زمان بود.

درک یک مدیر منابع انسانی در صنعت نفت و گاز می گوید: آنها نمی سعی کنید به مقابله با کل موضوع را در یک بار. "ما بحث در مورد جنبه های خاصی است که او می تواند درک در این نقطه است. و سپس از طریق سال است که گفتگو واژک" او می گوید. آنها آغاز شده و با داستان سرایی و کتاب به تصویر بکشد که افراد با پوست قهوه ای تا کودکان را "احساس راحتی در پوست خود" و یک تصویر مثبت از خود است.

در آینده آنها را برای مقابله با مسائل سخت تر است. "منظورم این است که شما باید به, امید, اما شما همچنین باید این واقعیت است که او را تبدیل به یک مرد سیاه و سفید; در حال حاضر او می بیند افسران پلیس و پلیس به عنوان قهرمانان." Derek می گوید. "این شرم آور است که این قاب از ذهن به احتمال زیاد خواهد شد در طول زمان تغییر به جایی که او دیگر می بیند خدمتگزاران مردم به عنوان ابرقهرمانان اما او آنها را می بیند به عنوان چیز دیگری است."

آنها سعی کنید به اعتصاب تعادل باربارا می گوید: بین افشای فرزندان خود را به واقعیت نژادپرستی در حالی که القای اعتماد به نفس در آنها را به عنوان افراد است. "ما بزرگ و قابل درک است که همه چیز در زندگی نیست, رفتن به نمایشگاه; بنابراین ما می خواهیم به منظور بالا بردن کودکان با حس واقعیت اما ما نمی خواهیم آنها را مسموم و ما نمی خواهیم آنها را به blindsided با هر چیزی."

آماده سازی فرزندان برای آینده

در حال بارگذاری...

زمانی که مریم Jernigan-Noesi و مرینو Noesi انتظار اولین فرزند خود را, آنها به خاطر بازی یک بازی چیزهای بی اهمیت در حمام نوزاد خود را. از آنها خواسته شد آنچه آنها می ترسید بیشتر در مورد تبدیل شدن به پدر و مادر جدید.

آنها پاسخ داده و بدون تردید. "ما هر دو در همان صفحه و آن را "جهان" می گوید: "ماریانو ملی حساب مدیر محیط زیست شرکت. "این سیستم ایجاد شده در خارج از خانه ما که نمی شد برای او ساخته شده است, اگر چه او می تواند مجبور به زندگی در آنها را در حال حاضر."

همراه با شادی از داشتن فرزند می گوید: مریم مجوز روانشناس و متخصص در کودکان و نوجوانان "وجود دارد بین نسلی ترس در مورد توانایی خود را برای محافظت از کودکان سیاه و سفید, و کمک به زنده نگه داشتن آنها را به دلیل همه گیر و رک و پوست کنده خطر نژاد پرستی."

خانواده و زندگی در حومه شهر آتلانتا. امروز زمانی که آنها به صحبت با فرزند خود کارتر در حال حاضر 4 مورد نژادپرستی هدف عمده ماریانو می گوید: "کاهش میزان تروما که منتقل کنم به او. کاهش آن کلید به دلیل برخی از تروما است اجتناب ناپذیر در زندگی یک فرد سیاه و سفید در این کشور است."

رویکرد خود را می گوید مریم است برای شروع با درک درستی از تفاوت های نژادی."ما می خواهیم او را به توجه و درک تفاوت های انسان و نه اجتناب از و یا محکوم کردن آنچه متفاوت است," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

مریم Jernigan-Noesi و پسرش کارتر انتخاب کنید سبزیجات از باغ خود را. Lynsey Weatherspoon برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lynsey Weatherspoon برای NPR

از وجود آنها به تدریج معرفی تاریخچه نژادی و بی عدالتی و جنبش حقوق مدنی.

"کلید این است که به طور مداوم و فعال و به صبر کنید تا زمانی که آشکار است که ما در حال تلاش برای توضیح دهید که پس از این واقعیت می گوید:" مریم. او همچنین به پسرش اتاق برای بیان احساسات خود را مانند زمانی که او برای اولین بار توضیح داده شده تاریخ تبعیض نژادی به او و "او آشکارا ناراحت است."

او می گوید: در این درس پرداخت می شود زمانی که او را دیدم برخی از فیلم هایی از تظاهرات در تلویزیون و می خواستم به می دانم که چه می گذرد. "و من گفتم: خوب به یاد مارتین لوتر کینگ? شما می دانید ما هنوز در حال مبارزه برای افرادی که قادر به درمان به همان اندازه است."

'آن را به نسل بعدی'

در حال بارگذاری...

پس از جورج فلوید کشتن این Roper Nedd خانواده زندگی می کنند که در Silver Spring, Md., در حومه واشنگتن دی سی رفت و به "محافظ حالت" نسبت به خود دو پسر کریستوفر و نوح می گوید: دکتر رئا Roper Nedd دانشیار مدیر Ronald E. McNair پست-کارشناسی دستاورد برنامه در دانشگاه مریلند است.

"ما نمی خواهید آنها را برای دیدن این در تلویزیون و به کمك این" او به یاد می آورد. "اما پس از آن آمد یک نقطه وجود دارد در زمان هنگامی که ما می دانستیم ... تا آنجا که ما سعی در حفاظت از آنها ... ما تا به حال به شروع به صحبت کردن در مورد آن."

شوهر ویلتون Nedd دوم یک وکیل می گوید ضروری است "برای ما به القای در کودکان است که آنها را برابر با همتایان سفید از هر لحاظ اما آنها ممکن است مشاهده شود که راه هر کس آنها روبرو می شوند."

آنها می خواهند فرزندان خود را به احساس افتخار از آنها چه کسانی هستند. آنها تماشای فیلم قوی سیاه, شخصیت, آنها لذت ببرید و "حرکت به hip-hop, سکا, افریقایی-ضربان موسیقی انجیل و Chelsey سبز ویولن."

"گفتگو در مورد مسابقه در درون چهار دیوار خانه ما عمدی پیام در مورد زیبایی از سیاهی می گوید:" رئا.

بزرگنمایی این تصویر

رئا Roper Nedd می گوید او و همسرش آموزش فرزندان خود کریستوفر (سمت چپ) و نوح به رسمیت شناختن اهمیت تغییر روایت در جامعه و به رسمیت شناختن است که تغییر امکان پذیر است. Michael A. McCoy برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael A. McCoy برای NPR

او می گوید آنها کار کرده اند و به تعادل رئالیسم و امیدوارم که در مکالمات خود را در مورد نژادی عدالت است. زمانی که آنها رفت و به عنوان یک خانواده به یکی از تظاهرات اخیر یکی از فرزندان خود را مورد سوال که چرا آنها را آزار زمانی که خشونت علیه مردم سیاه و سفید نگه می دارد تکرار می شود.

"این سخت است برای شنیدن یک کودک در سن ده در حال حاضر آگاه از تاریخ این کشور از چه نژاد پرستی نهادینه شده است و در حال حاضر می دانیم که این تغییر اتفاق می افتد که آن را بسیار آهسته" رئا می گوید.

اما او گفت که به آنها گفته خود بچه های "همه چیز در حال تغییر است. چیزی است که وجود دارد در مورد جنبش و ما به بخشی از آن."

در جریان تظاهرات و شمع vigils خانواده با حضور ویلتون گفت: فرزندان خود را که به عنوان آنها رشد می کنند تا آنها نقش بازی در "در روایات و نتایج در جامعه است."

"نسل ما ساخته شده است که افزایشی پیشرفت اما آن را به نسل بعدی به آن را حتی بیشتر," او می گوید.

'ما در حال راه رفتن به تنهایی'

در حال بارگذاری...

هر دو آلبرت و Quinetta Latham به یاد داشته باشید زمانی که پدر و مادر خود را به حال "بحث" با آنها سال پیش. و در حالی که برخی از تفاوت های ظریف تغییر کرده است, آلبرت, منطقه ای حفاظت از دارایی مدیر ملی خرده می گوید, مکالمات آنها با فرزندان خود آلبرت III 18 و ماریا, 12, هستند, متاسفانه, آشنا است.

اما Quinetta یک گواهی مربی زندگی و تحول سخنران می گوید: Black Lives Matter جنبش داده است خانواده یک حس امید. "در حالی که ما 12 سال دختر قدیمی لزوما ممکن است قادر به قرار دادن تمام ذهن اطراف نژادپرستی سیستماتیک هر دو او و پسر ما درک و قدرت درک و درد است که متصل به سه کلمه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

برای حمایت از جنبش "بسیار قابل مشاهده برای فرزندان ما به دیدن" او می گوید که آیا آن را در اخبار hashtags, تی شرت یا Infinite. آلبرت می گوید در جنبش امروز او می بیند متحدان بیشتری را از تمام نژادها.

"ما در حال راه رفتن به تنهایی" آلبرت می گوید. "و در حالی که این رخداد و گفتگو لزوما جدید برای خانواده ما من متوجه... جورج فلوید نابهنگام و تاسف از مرگ بود قطعا یک نقطه اوج برای ملت است."

اما دیدن تکرار نمونه هایی از خشونت پلیس وزن در کودکان و Latham پدر و مادر می گویند. و حتی زمانی که آنها رفت و به اعتراض به تازگی خانواده مواجه می شوند نژادپرستی و ناسزا از مردم در حال گذر است. یک مرد در یک کامیون عمدا خود را منفجر اگزوز به جمعیت. "فرزندان من به من نگاه کرد در کفر" را به یاد می آورد Quinetta. "ما در اینجا سعی به ایستادن برای آنچه درست است و در اینجا چیزی است که ما هنوز داشتن به چهره است."

"بنابراین شما می دانید, آن را سخت به آن را ببینید, آن را سخت به آن را تجربه و آن را تقریبا غیر ممکن است و نه ترس آن را," او می گوید. "برای ما به عنوان پدر و مادر این مهم تنها با ایجاد یک پناهگاه امن یک فضای امن برای فرزندان ما به احساس آنها قابل قبول است که جهان رد آنها. یک محل که در آن آنها می آیند و می کنند که جهان آنها را فرو ریزد."

بزرگنمایی این تصویر

این Latham خانواده نقش بازی Uno در خانه خود را فقط در خارج از نشویل. اریکا Brechtelsbauer برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا Brechtelsbauer برای NPR

و در هنگام صحبت کردن به فرزندان خود آلبرت می گوید:"ما باید بسیار مراقب باشید به نه موعظه عذاب و دل تنگی تمام وقت — به بحث در مورد تاریخ سیاه عامیانه به عنوان شروع در برده داری و یا در جیم کلاغ جنوبی; تاریخ ما بسیار غنی تر از این بدبختی است که ما با آن مواجه هستند."

"و بنابراین راه دیگر این است که ما سعی می کنیم برای کاهش استرس برای ما و فرزندان ما را به مطمئن شوید که ما درک می کنیم هنوز هم وجود دارد عظمت است که دوره های آموزشی از طریق رگ ما."

این داستان تولید شده توسط مردیت ریزو و رایان tanya warren با ویرایش توسط کارمل ظالم از NPR. طراحی و توسعه توسط Alyson صدمه دیده از NPR.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب