رئیس جمهور تهمت هل می دهد برای باز کردن متوقف شد ورزش لیگ

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می ایستد در طول بازی 5 از سری جهانی در اتباع پارک در واشنگتن دی

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می ایستد در طول بازی 5 از سری جهانی در اتباع پارک در واشنگتن دی سی در ماه اکتبر گذشته. Tasos Katopodis/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tasos Katopodis/خبرگزاری گتی ایماژ

ماه گذشته رئیس جمهور تهمت چیزی گفت بسیاری از طرفداران ورزش می تواند مربوط به.

"شما خسته از به دنبال در 9 سال, بیس بال بازی ها و بازی حذفی قرار گرفت که 12 سال پیش است."

با NBA و NHL فصل معلق و لیگ اصلی بیس بال ضربه مکث اواسط بهار, آموزش, طرفداران ابتدا flocked به بازی های کلاسیک است که ESPN و دیگر شبکه های ورزشی متوسل به re-پخش برای پر کردن برنامه های خود را در میان coronavirus بیماری همه گیر.

زمان از دست رفته در ورزش جهان رشد کرده است به طور فزاینده antsy برای زنده رقابت است. به عنوان لیگ اصلی بیس بال مذاکره با مشتقات جزئی فن-کمتر نجومی با بازیکنان اتحادیه بسیاری از طرفداران بیس بال شده اند بیدار شدن از خواب در اوایل به دنبال این کره بیس بال سازمان که به تازگی از سر بازی در خالی استادیوم. ESPN است متوسل به پخش زنده پوشش beanbag بازی cornhole. NFL اعلام کرد که سقوط برنامه اما با توجه هیچ جزئیات در مورد اینکه آیا این انتظار برای طرفداران در صندلی.

اما رئیس جمهور تهمت رفته است فراتر از معمول ورزش فن ابراز تاسف. او دور برگشت دوباره و دوباره در ظاهر پس از ظاهر به این ایده از سرگیری بازی. "ما می خواهیم به ما ورزشی لیگ باز است. شما می خواهید به تماشای. مهم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه آوریل است. "ما از دست های ورزشی. ما از دست همه چیز. ما می خواهم به عقب بر گردیم."

رئیس جمهور برگزار شد تماس های متعدد با ورزش در کمیسیون به آنها را تشویق به ادامه بازی و چندین با روابط به ورزش حرفه ای در میان کسانی که رئیس جمهور خواسته است تا به وزن در نحوه بازگشایی اقتصاد است.

"او می داند که مردم آمریکا در حال حسرت برای همه چیز ما را برای اعطا ورزشی بودن بزرگ یکی از آنها گفت:" آری فلایشر. او در حال حاضر با این نسخهها کار در ورزش ارتباطات بود اما کاخ سفید دبیر مطبوعاتی در 11 سپتامبر سال 2001 زمانی که حملات تروریستی را متوقف ورزشی و هر چیز دیگری.

فلایشر گفت: حتی با چیز دیگری آنها تا به حال به مقابله و برنامه ریزی برای ارشد کاخ سفید کارکنان پرداخت توجه دقیق به هنگام و چگونه ورزش را از سر گرفت بازی در اواسط ماه سپتامبر.

"رئیس جمهور شخصا بسیار آگاه از سیگنال آن ارسال خواهد به مردم آمریکا: که ما به عقب بر پای ما شما می توانید رزومه خود را در زندگی قرار داده و ترس خود را کنار گذاشته به عنوان به زودی به عنوان ورزش بازگشت و گفت:" Fleischer, و اضافه کرد که "آمریکا بدون ورزش بود و قلبی که نمی پمپ."

در واقع بازگشت از بیس ارائه شده از شهر نیویورک — و کشور بزرگ — که قرار می گیرند. اول گیر مایک پیازا مجهز کردن به باز گشت پیروزی خود را بیش از نمسیس آتلانتا بریوز با اواخر دور خانه را اجرا کنید در اولین بازی برگشت در ورزشگاه درخت روغن قلم.

سپس یانکی ها راهپیمایی به خود چهارم مستقیم سریال های روز دنیا با باز گشت پس از باز گشت از جمله دو نفر از نمادین ترین لحظات در Derek Jeter حرفه ای: یک ذهن خم دفاعی bushplay در مقابل اوکلند در این است که شناخته شده به عنوان "تلنگر" و اضافی-زمین باز یافته home run در جهان سری.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور جورج دبلیو بوش انداخت از مراسم اولین زمین بازی 3 از سری جهانی در نیویورک یانکی ورزشگاه در اکتبر 2001. Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور بوش خود را یکی از به یاد ماندنی ترین ورزش تصاویر در سال 2001 زمانی که او را دور انداخت زمین برای اولین بار از استادیوم یانکی تپه قبل از بازی 3 از سری جهانی.

اما به عنوان عجیب و غریب در آن به نظر می رسد, آن را آسان تر برای محافظت در برابر تروریسم از آن است که برای محافظت در برابر ویروس: ماهیت یک گردهمایی بزرگ خطرناک است, مهم نیست که چه اقدامات احتیاطی گرفته شده است.

به همین دلیل مقامات از Dr. Anthony Fauci در پایین هشدار داده اند که طرفدار ورزش بهتر نیست هر زمان به زودی به خصوص با طرفداران در صندلی. "ایمنی برای بازیکن و برای طرفداران trumps همه چیز" Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: نیویورک تایمز ماه گذشته."اگر شما نمی توانید تضمین ایمنی پس از آن متاسفانه شما در حال رفتن به مجبور به نیش گلوله و می گویند " ما ممکن است مجبور به رفتن بدون این ورزش برای این فصل است."

"چشم انداز تجمع جرم ناچیز است در بهترین حالت تا زمانی که ما رسیدن به گله ایمنی و تا زمانی که ما رسیدن به یک واکسن" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: به تازگی در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا این بازی می توانید رزومه این سال است.

اگر بیس بال شروع می شود بازی در تابستان امسال — لیگ مقامات در حال حاضر در مذاکرات با اتحادیه بازیکنان — این امر می تواند در خالی استادیوم. که چگونه کره بیس بال سازمان و آلمان, فوتبال, لیگ, بوندسلیگا در حال اقدام.

بزرگنمایی این تصویر

پریمیر انجام می دهد در مقابل یک صفحه نمایش بزرگ صفحه نمایش طرفداران بیس بال تشویق از خانه های خود در طول بازی باز از کره جنوبی جدید فصل بیس بال در اوایل این ماه. Jung Yeon-Je/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jung Yeon-Je/خبرگزاری گتی ایماژ

این چیزی است که رئیس جمهور این است که هل دادن ، "وقتی آلاباما است یک بازی فوتبال در برابر LSU, من نمی خواهم از 20 ، 000 نفر در غرفه با هفت صندلی های خالی در بین همه" او به تازگی گفته ABC News. "من می خواهم 110,000 مردم مانند آنها کردم."

"من امیدوارم که ما می توانیم انجام دهیم که به زودی" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن که در روزهای اخیر آغاز شده است کم اهمیت جلوه دادن اهمیت هر دو فراگیر تست برای از سرگیری زندگی عادی.

"رئیس جمهور تهمت مشتاق به دیدن آمریکایی ها به کار کسب و کار باز و خانواده و دوستان قادر به پشتیبانی از تیم های مورد علاقه خود را. رئیس جمهور امیدوار است که ورزش قادر خواهد بود به بازگشت به سرعت و با خیال راحت در تمام سطوح است." دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در بیانیه ای گفت به NPR. "همانطور که ما انعطاف پذیر کشور شکست coronavirus ما با اعتماد به نفس است که ورزش را ادامه خواهد داد برای تقویت و متحد کردن همه آمریکایی ها است."

هنوز حتی جهان ورزش نیست و ایالات اطراف مفهوم از سرگیری بازی.

اتباع واشنگتن پارچ شان Doolittle شده است صریح خود را نگرانی در مورد امنیت است. او به تازگی گفته ورزشی را استارکویل پادکست که او نیز نگران این پیام ها را ارسال کنید. "شما می دانید نگاه این بچه ها در حال بازی بیس بال و ورزشی هستند. بنابراین همه چیز به حالت عادی بازگشت" او پیش بینی بسیاری از طرفداران تفکر است. "و سپس همه ناگهانی ما شکستن اجتماعی فاصله اقدامات و ما را متوقف صفحه اصلی قرنطینه بیش از حد به زودی. و سپس آن خوشه و دوباره آن را از کنترل خارج می شود."

در آن حس به جای متحد کردن ورزش است یک بار دیگر انعکاس گسترده تر فرهنگ — نشان دادن افزایش تقسیم بر چگونگی ادامه در یک بیماری همه گیر است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از پایان دادن به زودی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن