ستایش برای مهار COVID-19 نیوزیلند رهبر برطرف کشور را سخت مستند

بزرگنمایی این تصویر نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio آدرس یک کنفرانس خبری در مجلس در

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio آدرس یک کنفرانس خبری در مجلس در ولینگتون, نیوزیلند, در مارس 20. Protocol wine studio گفت: کشور را به سهولت محدودیت اجازه می دهد تا برخی از بخش های اقتصاد به بازگشایی شده است. مارک میچل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارک میچل/AP

با بسیاری از کشورها وضعیتی وخیم از COVID-19 گیر نیوزیلند است اثبات یک مدل بهبود و بلند است بخشی از آن سخت مستند.

نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اعمال او علامت تجاری همدلی به رالی کشور از 5 میلیون به تلاش چه چند متحده سعی کرده اند: از بین بردن نه تنها کاهش رمان coronavirus.

نیوزیلند ثبت شده در مجموع 17 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و 1,456 عفونت موارد تنها با دو مورد جدید در روز جمعه تایید کرد. کشور انجام داده است بهتر از پهن کردن آن coronavirus منحنی و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند — آن را خرد آن است.

یک مادر 21-ماه-پیر protocol wine studio, 39, به طور منظم به نظر می رسد در Facebook چت زنده لباس پوشیدن و در یک سرعت باد commiserating با خانواده پایدار انزوا خود را در "حباب" را به عنوان او خود را در محل پناهگاه و اطمینان کودکان پری دندان است که هنوز هم در کار است. هنگامی که او تحمیل دقیق اقامت-صفحه اصلی قوانین در اواخر ماه مارس او از مردم خواست تا "قوی و مهربان بود."

علوم سیاسی آمریکا ون جکسون است که سخنرانی در نیوزیلند دانشگاه ویکتوریا ولینگتون می گوید: برقراری ارتباط است protocol wine studio را "ابرقدرت."

برخی از مردم ممکن است نوشتن او دنج چت سبک "به عنوان نرم افزاری یا کرکی," او می گوید. "اما آن اطمینان مردم است. این کمک می کند تا حفظ یک حس متقابل در جامعه و ... است که باعث ایجاد اعتماد با رهبر."

اخبار روزانه همایش با مترقی چپ در حال از بین بردن و از تعصب سیاسی با تمرکز بر اطلاعات و علم است. آنها می گوید جکسون سابق پنتاگون رسمی در دولت اوباما در مقابل رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مبارز جلسات.

منتقدان محافظه کار را محکوم رهبری خود را به عنوان ایجاد یک "پرستار بچه" دولت که بسته مرزهای ملی تعطیل کسب و کار و به شدت محدود جنبش مردم برای تمام ماه.

اما نخست وزیر سابق هلن کلارک اقیانوس اطلس گفت: "این نوع بحران خواهد شد که باعث شکستن و یا رهبران. و این را Jacinda."

Protocol wine studio را از دست زدن به برنده بیش از 80% عمومی تصویب و بالاتر از هر رهبر در گروه هفت ثروتمند دموکراسی با توجه به pollster Colmar برونتون.

سیاسی جامعه شناس مرلین Waring می گوید حتی به عنوان زلاند جدید نشان می دهد قابل توجه وحدت در این بحران آنها مانند برش راه خود را. حال در پایین جهان, او می گوید: آنها را چه کشورهای دیگر انجام دهید اما "آیا تمایل به رفتار مانند بقیه جهان است."

جکسون می گوید: "همبستگی اجتماعی" شده است درس از نیوزیلند: "اگر ما همه در این با هم, پس از آن ما در واقع رفتن به از طریق آن بهتر و سریع تر است." جکسون یادداشت "جمع جوامع" در حال مراتب بهتر و موثرتر "از شکسته فردی جوامع است."

نیوزیلند به دنبال چهار سطح هشدار سیستم فراهم می کند که دستورالعمل های روشن. این کشور در حال تغییر از سطح 4 که به شدت محدودیت حرکت و تماس به سطح 3 در نیمه شب دوشنبه.

تحویل مواد غذایی و درایو-از طریق رستوران در حال بازگشایی گسترش گزینه برای زلاند جدید که توصیه به باقی می ماند به و کار از خانه. Auckland University of Technology استاد Waring می گوید: "سطح 3 سطح 4 با takeout."

با اینحال نیوزیلند برطرف محدودیت در شنا, گشت و گذار و ماهیگیری با برخی از بیم و هراس.

وجود ندارد "بسیاری از ایمنی به بیماری" اوکلند استاد دانشگاه شان Hendy گفت: رادیو نیوزیلند "بنابراین امکان reinvasion از این بیماری بسیار قوی است."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب