آخرین روند سبک: مخفی کوتاهی مو در طول اقامت در خانه سفارشات

بزرگنمایی این تصویر مدل مو در نظر گرفته نمی شوند ضروری کارگران را ترک کرده است که بسیاری از آنها بدو

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدل مو در نظر گرفته نمی شوند ضروری کارگران را ترک کرده است که بسیاری از آنها بدون درآمد در طول coronavirus shutdown. اما مو همچنان به رشد حتی در طول اقامت در خانه سفارشات. Chava سانچز/KPCC پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chava سانچز/KPCC

شده است ماه از اکثر آمریکایی ها تا به حال حرفه ای کوتاه کردن مو. سالن تعطیل شده اند تحت stay-at-home سفارشات برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. در لس آنجلس, نتیجه بوده است قوی مخفی کوتاه کردن مو ،

Carmelle شروع برش مو از اتاق نشیمن خود را پس از این سالن که در آن او کار می کرد بسته در اواسط ماه مارس. او مدیر نادرست او اطلاع داد که او واجد شرایط برای بیکاری. او را برای اعمال شغل در فروشگاه های مواد غذایی و خدمات تحویل کردم ولی هیچ جا. بنابراین با هیچ پول در آینده او خانه ای در کامپتون کالیفرنیا به یک سالن قرار داده و تبلیغ در Craigslist.

"من انتظار حجم بالا در همه," او گفت:. "و هنگامی که گوشی من تا به حال بیش از 100 متون در یک روز, گفتم,, آه خدای من چه هستم من میخوام کاری انجام دهید؟" [وجود دارد] بسیاری از مردم خارج وجود دارد که [نیاز به] موهایشان!"

Carmelle خواسته است که نام خانوادگی او استفاده نمی شود ترس از دست دادن او عصب مجوز. آنچه او را از انجام پذیر نیست: سالن هنوز بسته تحت کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش دهید. سبک که برش مو به هر حال می تواند جریمه توسط هیئت دولت از Barbering و لوازم آرایشی.

اما Carmelle گفت: او هیچ چیز اشتباه است.

"قبل از اینکه شما قاضی قرار داده و خود را در وضعیت من ، دست من گره خورده," او گفت:.

ترس از اقدام انضباطی است و اضطراب میکرد. یکی دیگر از LA-منطقه سبک گفت: او را به طور کامل خشک شده و پس از ساخت یک صفحه اصلی مراجعه کنید. او خواسته است که نام او استفاده نمی شود چرا که او نیز از ترس از دست دادن او مجوز.

"مثل من نیاز به یک چرت زدن" او گفت:. "من یک فرد و گفتم: خسته وقتی که من روز به طور متوسط 12 بود مردم است."

افرادی که دریافت مخفی موهایشان در حال اضطراب بیش از حد, اما در مورد چیز دیگری است.

"با شرمندگی گفت:" ویتنی Coss یک ریویرا که به تازگی دیرین او را سبک می آیند به خانه اش برای برش و رنگ مو خود را در عرشه. "من خجالت توسط غریبه ها و دوستان برای ارسال چیزهای آنلاین که در آن من فقط در خانه نشسته است."

او تصمیم گرفت به او قطع مو چرا که او گفت که او نیاز به کمی مراقبت از خود در حال حاضر.

"من مانند شما می دانید چه ؟ من نیاز به این. من نیاز به احساس خوب, من نیاز به یک مدل موی من نیاز به انجام چیزی است که احساس طبیعی," او گفت:.

Unshorn رهبران دولت

مقامات دولتی که نگاه بیش از حد مرتب در دوربین نیز در معرض خطر بودن شرمنده. در جلسه اخیر اورنج کانتی, کالیفرنیا., هیئت ناظران صاحب سالن زیبایی ملیسا جوانه متهم به مقامات شدن موهایشان در حیله گر در حالی که مجبور سالن به ماندن بسته شده است.

"به عنوان یک hairstylist, من می توانید ببینید که بسیاری از شما تا به حال خدمات انجام شده در شش هفته. اگر سیاستمداران با استفاده از خدمات ما به طور غیر قانونی مطمئنا آنها برای پیدا کردن ما ضروری" جوانه گفت: هیئت مدیره.

"من تا به حال من قطع مو پس قبل از این آغاز شده است," استاد راهنما همین واگنر شات پشت "و اگر شما می خواهید برای دریافت یک نگاه نزدیک صحبت به من پس از آن."

خبرنگاران به تازگی خواسته کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در مورد موهای خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"من فکر می کنم آن را بسیار واضح به شما من یک مدل موی" Newsom گفت. "من کمی خجالت داشتن این گفتگو به عنوان علنا به من داشتن."

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti به خبرنگاران گفت: همسر خود را برش مو خود را در خانه با قیچی او خریداری شده در آمازون است.

چه Garcetti در حال انجام است ممکن است امن تر از رفتن به یک سالن با توجه به Seth Gordon Benzell یک فوق دکترا کاردانی در موسسه تکنولوژی ماساچوست که به تازگی نوشت: مقاله بررسی ریسک بازگشایی انواع مختلف کسب و کار.

"آنچه واقعا خطرناک است و مردم نشسته در اطراف شلوغ کوچک باربر فروشگاه" Benzell گفت.

اما قبل از اینکه شما خانه را در نظر بگیرید مدل موی Benzell می خواهد مردم را به در نظر گرفتن تجارت آف. آن را به ارزش آن ؟ او پرسید.

"شما باید از خودتان بپرسید "آیا من واقعا می خواهید به صرف من محدود تماس های اجتماعی بودجه در این مورد ؟ و یا چیزی وجود دارد که مهم تر من می خواهم به صرف من تعداد بسیار کمی از تعاملات انسانی است که من خودم اجازه می دهد؟"

کسانی که در نیاز ناامید از اصلاح همیشه می توانید پرداخت یک آرایشگر به راهنمای آنها را از طریق FaceTime در حالی که آنها برش موی خود را. با تشکر از coronavirus یکی لس آنجلس سبک است در حال حاضر ارائه این سرویس است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب