پلیس سعی می کنید برای جلوگیری فلوید تجمع در سیدنی به دلیل ویروس ترس

سیدنی استرالیا - پلیس به چالش کشیده که آیا یک زندگی موضوع اعتراض برنامه ریزی شده برای روز شنبه در استرالیا بزر

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

سیدنی استرالیا - پلیس به چالش کشیده که آیا یک زندگی موضوع اعتراض برنامه ریزی شده برای روز شنبه در استرالیا بزرگترین شهرستان است که بیش از حد از یک ویروس در معرض خطر به عنوان تظاهر کنندگان در پایتخت خاطر نشان کرد این کشور که نابرابری نژادی ایالات متحده نباشد موضوع به تنهایی.

در کانبرا سازمان دهندگان تجمع روز شنبه که جذب حدود 2000 نفر از تظاهر کنندگان دست از ماسک و ضد عفونی کننده دست. اکثر معترضان نگهداری توصیه می شود فاصله اجتماعی اما به خود جلب کرد نزدیک به شنیدن سخنرانی. مجامع عمومی محدود به 20 در کانبرا اما پلیس دخالت ندارد.

مدرسه, معلم, وندی Brookman عضو Butchulla مردم بومی استرالیا گفت: باید قبول بیش از 430 بومی استرالیایی در حال مرگ در پلیس بازداشت یا زندان در سه دهه گذشته.

"ما در اینجا به پرش بر روی ارابه موسیقی از آنچه که اتفاق افتاده در ایالات متحده" Brookman گفت. "ما اینجا هستیم تا به صدای چه چیزی اتفاق می افتد به ما مردم بومی."

یکی از معترضان نشانه "من نمی توانم نفس بکشم" درو موازی بین جورج فلوید مرگ در ایالات متحده آمریکا در مارس 25 و بومی استرالیا تجربه می کنند. این واژه در میان آخرین صحبت فلوید و بومی استرالیا, دیوید Dungay که در یک بیمارستان زندان در سال 2015 در حالی که مهار پنج سپاه پاسداران است.

در کره جنوبی ده ها تن با تجمع در مقابل سفارت آمریکا برای محکوم کردن آنچه که آنها به عنوان خشونت پلیس به سمت معترضان در آمریکا میگویند دولت کره جنوبی به صحبت علیه "تبعیض نژادی و خشونت دولتی" از آن خدا و تحت فشار قرار دادند برای قانون ضد تبعیض برای بهبود زندگی کارگران مهاجر مستند نشده خارجی ها و دیگر اقلیت ها.

"رییس جامعه مدنی توانمند ایستاده بود و در همبستگی با کره معترضان در گذشته ما در حال حاضر ایستاده در همبستگی با شهروندان در ایالات متحده گفت:" فعال Lee Sang-hyun با اشاره به کره جنوبی' خونین مبارزات علیه دیکتاتوری نظامی است که حکومت این کشور تا اواخر دهه 1980 ،

برگزاری یک بنر که به عنوان خوانده شده "عدالت برای فلوید" بسیاری از معترضان عینک سیاه و سفید و برخی از گل در آورده افتخار فلوید که ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده گردن خود را با یک زانو برای چند دقیقه در حالی که او التماس کرد برای هوا.

بزرگتر پیاده روی های برنامه ریزی شده در سئول در روز شنبه در اعتراض به Floyd مرگ است.

در استرالیا, پلیس ولز جنوبی جدید دولت خواسته دیوان عالی کشور اعلام سیدنی در اعتراض به غیر قانونی است. نخست وزیر اسکات موریسون است که در میان کسانی که با انتقاد از این طرح گفت: از معترضان: "من به آنها می گویند نمی رویم."

دولت برتر Gladys Berejiklian گفت: سازمان پیشنهاد یک اعتراض مراتب کوچکتر از آنچه که به احتمال زیاد در حال حاضر به جای شنبه ، او گفت: معترضان نمی تواند تضمین اجتماعی فاصله پروتکل می توان دنبال کرد.

"همه ما داده اند و خیلی سخت کار می کرد تا مطمئن شوید که ما در بالا از ویروس" Berejiklian به خبرنگاران گفت:.

در سیدنی در هوای تجمعات محدود به 10 نفر به 50 نفر می رفتن به مجالس ترحیم محل عبادت و رستوران ها و میخانه ها و کافه ها. نیو ساوت ولز و ویکتوریا که در آن دیگر بزرگ اعتراض برنامه ریزی شده است و در شهر ملبورن استرالیا, بدترین ضربه متحده توسط ویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب