پلیس پس از بررسی ماموران پاسخ به "جنگ ستارگان" stormtrooper با اسلحه کشیده

ممکن است چهارم تبدیل به یک روز نحس برای یک "جنگ ستارگان" علاقه مندان به لباس پوشیدن و به عنوان یک stormtrooper

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

ممکن است چهارم تبدیل به یک روز نحس برای یک "جنگ ستارگان" علاقه مندان به لباس پوشیدن و به عنوان یک stormtrooper از sci-fi حق رای دادن زمانی که پلیس در پاسخ با اسلحه کشیده به دو 911 تماس در مورد او.

در حال حاضر پلیس در Lethbridge, Alta. می گویند که آنها راه اندازی یک سرویس تحقیقات به اقدامات ماموران که در پاسخ در صبح روز دوشنبه.

یک ویدیو گردش در یوتیوب نشان می دهد که یک فرد در لباس پوشیدن به عنوان یک "جنگ ستارگان" stormtrooper در مقابل یک کسب و کار به نام Coco وانیل کهکشانی مغازه خواربار یا مشروب فروشی. فرد ضبط ویدئو می پرسد لباسهای فرد برای انجام یک رقص است.

اما در این ویدئو جدی به نوبه خود در اطراف 35-علامت دوم زمانی که ما می بینیم چندین پلیس موبایل پارک با صدای فلاش. افسران دیده می شود اشاره کرد و اسلحه های خود را در stormtrooper و شنیده گفت: "در زمین است."

فرد در لباس می شود بر روی زانو های خود و دستگیری او. کسی گفت: "جدی ؟" و یک زن گریه شنیده می شود. پلیس سپس زانو زدن و صحبت با سپاهی پس از کلاه خود گرفته است.

مارس 4 تبدیل شده است یک روز برای "جنگ ستارگان" طرفداران افراط در عشق خود را از حق رای دادن با توجه به شنیداری شباهت عبارت "ممکن است به چهارم" و "ممکن است نیروی با شما" به خوبی به یاد بیتی از گفت و گو از اولین فیلم.

به گفته پلیس محلی آنها در پاسخ به دو 911 calls گزارش کسی که در یک stormtrooper دنده حمل اسلحه گرم در این منطقه در حدود 11 a. m. آنها می گویند زمانی که آنها وارد این فرد کاهش سلاح — که آنها تایید می شود جعلی — اما نه مطابق با پلیس برای دریافت بر روی زمین حق دور.

زن در لباس یک کارمند ترویج کسب و کار محلی, پلیس می گویند. او دچار یک آسیب دیدگی جزئی اما نیاز به توجه پزشکی و اتهام نیست.

پس از بررسی حادثه و ویدئو Lethbridge رئیس پلیس اسکات جنگل خواستار یک سرویس تحقیقات به اینکه ماموران عمل مناسب و در محدوده آموزش پلیس سیاست ها و روش های.

پلیس با انتشار اخبار یادداشت های پلیس دریافت کرده اند "تعداد نظرات و سوالات" در مورد این حادثه. آنها می گویند یک به روز رسانی ارائه خواهد شد پس از این تحقیقات به اتمام است و بررسی شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن