جمهوری خواهان مجلس سنا راه اندازی کمیته تحقیقات مربوط به جو بایدن

بزرگنمایی این تصویر معاون رئیس جمهور جو بایدن سهام خنده با سن. لیندزی گراهام R-S. C. در این Jan. 6,

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون رئیس جمهور جو بایدن سهام خنده با سن. لیندزی گراهام R-S. C. در این Jan. 6, 2015 عکس. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

جمهوری خواهان مجلس سنا راه اندازی کرده اند به لحاظ سیاسی لود تحقیقات به دولت اوباما و presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن که انتظار می رود برای ادامه به سقوط.

روز چهارشنبه کمیته قضایی مجلس سنا آغاز می شود برای اولین بار از یک سری برنامه ریزی شده از جلسات در ریشه های FBI در سال 2016 روسیه تحقیق ممکن است روابط با مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی. جمهوری خواهان به ویژه در تصمیم گیری در داخل اوباما-بایدن دولت.

بیشتر سنا میهن کمیته امنیت در اواخر ماه گذشته تایید حکم در امتداد خط حزب برای ستاره آبی, استراتژی های یک شرکت مشاوره که کار کرده و انرژی اوکراین شرکت Burisma زمانی که بایدن پسر, شکارچی خدمت در هیئت مدیره.

"عمومی شایسته می دانم که چگونه یک مرد بود که معاون رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر تلاش می شود رئیس جمهور رو دور با استفاده از دولت ایالات متحده به نیروی یک کشور خارجی برای جلوگیری از تحقیق در مورد یک شرکت که پرداخت شد پسر خود را بیش از 80.000 دلار در ماه" گفت: سناتور. ریک اسکات, R-Fla.

اندرو بیتس سخنگوی بایدن مبارزات انتخاباتی را متهم به کمیته رئیس دیابت Ron Johnson, R-Wis., سوء استفاده از قدرت خود را برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن. "ما در وسط بدترین بهداشت عمومی و بحران اقتصادی در یک قرن و چه سناتور جانسون تمرکز کرد. در حال اجرا یک ماموریت سیاسی برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توسط هدر رفتن امنیت داخلی کمیته زمان و منابع در تلاش برای احیای یک ترسو قبلا افشا و خنثی اسمير در برابر معاون رئیس جمهور بایدن."

آن است که آنچه در قلب مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح — رئیس جمهور می خواست اوکراین برای بررسی اتهام فساد و تئوری های توطئه در مورد بایدن ، اوکراین نیست و در دسامبر 2019 تهمت بود استیضاح برای سوء استفاده از قدرت توسط مجلس نمایندگان برای ساخت بپرسید. سنا تبرئه رئیس جمهور در ماه فوریه پس از ستیز محاکمه.

حزب دموکرات در حال زوزه بیش از آنچه آنها می گویند این است که جمهوری خواهان با استفاده از سنا سعی کنید برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره انتخاب شود. "معنای واقعی کلمه وجود دارد مسائل زندگی و مرگ در انتظار ما کمیته توجه اما به جای این کمیته در حال انجام است رئیس جمهور شخصی مناقصه" گفت: سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا بالقوه مدعی می شود بایدن را در حال اجرا همسر.

در اولین قضائیه کمیته نظارت شنیدن سناتورها را بشنود شهادت از معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein. رئیس لیندزی گراهام R-S. C. قصد دارد به حکم 53 نفر از جمله مدیر سابق اف بی آی James Comey سابق دادستان کل Loretta Lynch و مدیر سابق اطلاعات ملی جیمز کف زننده — همه مکرر تهمت سیاسی اهداف.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., تا به حال به طور کلی اجتناب شود وزن در این تحقیقات اما او به طور کامل آنها را در آغوش گرفت و در اخیر سنا طبقه سخنرانی. "مهم نیست که چه برخی از واشنگتن دموکرات ها ممکن است سعی کنید به ادعای شما را دیوانه و یا یک نظریه پرداز توطئه اگر شما یک الگوی نهادی بی عدالتی نسبت به این رئیس جمهور. شما باید به نابینا نیست برای دیدن یک," او گفت:.

قانون اساسی پروفسور جاناتان Turley که شهادت در برابر تهمت را استیضاح در مجلس گفت: تحقیقات می تواند سیاسی و هنوز هم شایستگی. "من قطعا بر این باورند که نظارت منافع قوی تر زمانی که شما به دنبال در چیزهایی مانند روسیه بررسی است. این Burisma بحث ارائه بیشتر به چالش کشیدن سوال من تمایل به نفع برخی از پرس و جو."

به عنوان آسیب پذیر آمریکا تجربه در طول استیضاح مشخصات بالا حزبی سوالات می توانید جرقه های سیاسی واکنش هنگامی که رای دهندگان باید بیشتر نگرانی های فوری — مانند همه گیر اقتصاد و ناآرامی های اجتماعی است.

گراهام بود سریع به اعلام آخرین جمعه که کمیته قضایی مجلس سنا نیز برگزاری یک جلسه پلیس در استفاده از زور.

دموکراتیک استراتژیست اسکات Mulhauser سابق بایدن دستیار سابق و دستیار سنا. او گفت: جمهوری خواهان مجلس سنا — که در حال مبارزه برای نگه داشتن اکثریت خود را در ماه نوامبر — می تواند با ساخت یک سیاسی اشتباه است. "این یک نفس بیش از حد در اینجا یک overplay دست خود را با این جلسات. در نظر گرفتن چشم خود را با توپ اشتباه است که می تواند هزینه مشاغل."

گراهام می گوید: او می خواهم به صدور گزارش کمیته اکتبر, پیش از روز انتخابات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن