'لطفا جیغ داخل قلب خود را', ژاپنی, پارک تفریحی می گوید پناهجویان هیجان

بزرگنمایی این تصویر ژاپن در توکیو گنبد نشان داده شده است قبل از جاذبه شروع به بازگشایی در کشور است.

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ژاپن در توکیو گنبد نشان داده شده است قبل از جاذبه شروع به بازگشایی در کشور است. ژاپنی, پارک تفریحی اپراتورها خواسته اند مردم در سواری در برخی از پارک ها به فریاد. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

این Fuji-Q هایلند پارک تفریحی در نزدیکی توکیو یک درخواست نامتعارف برای آن coaster غلتکی سواران.

"لطفا جیغ داخل قلب خود" و نه با صدای بلند پارک خواسته است. این غیر از این است به منظور کاهش خطر گسترش coronavirus.

در حالی که برخی ممکن است شک و تردید است که آن را ممکن است به بی سر و صدا سوار غلتکی coaster یک فیلم تبلیغاتی از Fuji-Q ثابت می کند که می توان آن را انجام داده است.

این ویدئو نشان می دهد دو سنگ رو کت و شلوار پوشیدن و به طور کامل سکوت مدیران سوار Fujiyama coaster غلتکی پارک جاذبه های اصلی.

YouTube

بدون جیغ راهنما یکی از چندین توصیه های که در پارک تفریحی اپراتورها منتشر شده در اواخر ماه مه به عنوان کشور بود شروع به بازگشایی بعد از خاموش کردن با توجه به coronavirus با توجه به Agence France-Presse.

هیجان جویان خواسته شده است به "خودداری از تولید آوا با صدای بلند" برای جلوگیری از پخش قطرات ویروس با توجه به دستورالعمل.

چندین پارک را برانگیخت شکایت کرده اند که درخواست های غیر واقعی با توجه به یک گزارش از وال استریت ژورنال. یک بازدید کننده در توکیو دیزنی لند گفت: این مجله که او فکر آن را "بیش از حد سخت است."

"اگر یک جیغ می آید از آن بیرون می آید" او گفت:.

در ژاپن و گسترش coronavirus شده است نسبتا آهسته در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر. ژاپن دیده است فقط بیش از 20000 مورد تأیید و ثبت 982 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

ایالات متحده جهانی است که کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس با بیش از 3 میلیون مورد تأیید و 132,000 مرگ و میر ناشی از ویروس است. اما برخی از پارک در حال استقبال از مهمانان در ایالات متحده بیش از حد.

اورلاندو دنیای دیزنی پارک بازگشایی برای عموم مردم در جولای 11 در کاهش ظرفیت. یک پیش نمایش به صورت سالانه تصویب دارندگان اتفاق می افتد در روز پنج شنبه با توجه به اورلاندو سنتینل. هیچ جیغ ممنوع اعلام شده است وجود دارد.

فلوریدا دیده است یک افزایش در coronavirus اعداد. آن تعداد موارد جدید گزارش شده در هر روز افزایش یافته است با 146 درصد نسبت به دو هفته قبل است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن