عکس: ماسک کنگو در حال فرسوده به حفاظت اعتراض و اعتصاب در برخواهد داشت

بزرگنمایی این تصویر یک مرد می پوشد یک ماسک ساخته شده از موز خشک شده برگ در شرق کنگو در شهرستان بوکوو

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد می پوشد یک ماسک ساخته شده از موز خشک شده برگ در شرق کنگو در شهرستان بوکوو. غیر معمول انتخاب مواد است که به احتمال زیاد به معنای به عنوان اعتراض به دولت نیاز از ماسک-پوشیدن در مکان های عمومی, با سفت جریمه برای متخلفان. Raissa الکرامه Rwizibuka پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Raissa الکرامه Rwizibuka

ماسک ایجاد یک بیانیه. در مورد که شما و نظرات خود را از این بیماری همه گیر.

درست است که در کشور از سوی ایالات متحده به جمهوری دموکراتیک کنگو.

دولت کنگو نیاز به تمام کنگو به پوشیدن ماسک هنگام بیرون رفتن برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

بزرگنمایی این تصویر

یک زن در یک بازار در شرق کنگو در شهرستان بوکوو. Raissa الکرامه Rwizibuka پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Raissa الکرامه Rwizibuka

اما بسیاری از مردم خشمگین این قانون — و این واقعیت است که پلیس میتواند شما را به عنوان اگر شما مرتکب جرم و خوب شما از 5000 فرانک کنگو — معادل $2.50 دلار 3 — برای پیروی نمی. که شیب خوب: متوسط هر فرد درآمد در کنگو است که کمتر از 2 دلار در روز است.

نقش پلیس در ماسک اجرای باعث می شود افراد مضطرب در یک کشور با سابقه از خشونت پلیس.

برخی در کنگو باور نمی رمان coronavirus یک تهدید عمده. یک دلیل این است که جنگ زده کشور است که با خرید و فروش عمده دیگر چالش های بهداشت. سالانه تعداد موارد مالاریا بیش از 800,000. شده اند وجود دارد ابولا شیوع بیماری در نقاط کشور این ادعا بیش از 2000 زندگی پس از 2014. پس از شروع 2019, حدود 7000 نفر از سرخک است.

بزرگنمایی این تصویر

یک نقاب موتور سیکلت راننده تاکسی در Kinshasha. جاستین Makangara پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین Makangara

در مقابل coronavirus مورد شمارش شد 5,283 از جمعه, ژوئن 19.

پس از آن وجود دارد که نظریه پردازان توطئه که تعجب می کنم اگر همه گیر آمادگی در کنگو است که بخشی از طرح دولت برای در آوردن پول از بین المللی سازمان بهداشت و درمان. مانند بسیاری از تئوری های توطئه این یکی مبهم و گیج کننده است و اثبات نشده.

با وجود شک و تردید مردم را ماسک می پوشند. آنها ممکن است انجام این کار برای محافظت از دیگران و برای محافظت از خود از COVID-19. آنها همچنین آنها را می پوشند به عنوان یک شکل از بیان سیاسی است. آنها ممکن است با پوشیدن یک ماسک و عقب — و یا اجازه دهید آن را لغزش به پایین در اطراف گردن. مشخصات فنی آنها اطاعت از قانون اما در واقع آنها از موازین آن است.

بزرگنمایی این تصویر

یک زن می پوشد یک ماسک عقب در کنگو شهر بوکاوو — راه مطابق با دولت, ماسک, ماموریت, اما ابراز نارضایتی نیاز. Raissa الکرامه Rwizibuka پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Raissa الکرامه Rwizibuka
بزرگنمایی این تصویر

فابریس یک فروشنده خیابانی و یکی از ساکنان محروم اردوگاه لوکا محله از کینشاسا می گوید: او می تواند یک ماسک یکبار مصرف و پس از شستن خود ماسک های پارچه ای هر شب برای استفاده در روز بعد. جاستین Makangara پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین Makangara

و یا آنها ممکن است یک ماسک از پوچ مواد — یک برگ موز — به مسخره مقامات.

اما رویکرد دیگر به ماسک در کنگو. این کشور به یک گروه از مردم که خود را Sapeurs — اعضای Societe des Ambianceurs et des Personnes Elegantes (جامعه Tastemakers و ظریف مردم). آنها اغلب به عنوان "کنگو dandies," decked با کلاه فانتزی و زیبا کت و شلوار و عصا.

بزرگنمایی این تصویر

Anglebert موریس Kakuja, 29, یک Sapeur یا کنگو شیک پوش نشان می دهد حس مد خود را در حالی که با پوشیدن یک ماسک خانگی در شرق کنگو در شهرستان بوکوو. Sapeurs نام خود را از مخفف گروه: Societe des Ambianceurs et des Personnes Elegantes. Raissa الکرامه Rwizibuka پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Raissa الکرامه Rwizibuka

Papa Wemba یک rumba نوازنده که محبوبیت Sapeur فرهنگ در اواخر 1970s و اوایل 1980s, این گزارش گفت: از سبک خود را: "مردم سفید را اختراع کرد اما ما را یک هنر است."

و در حال حاضر Sapeurs در حال پوشیدن مد ماسک برای مطابقت با خود حیله گر لباس.

بزرگنمایی این تصویر

یک Sapeur — به عنوان کنگو fashionistas شناخته شده — نشان می دهد که ماسک خود را در یک بازار در Kinshasha. جاستین Makangara پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین Makangara

شما می توانید ببینید که بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک در کنگو در پرتره توسط عکاسان Raissa الکرامه Rwizibuka که تصاویر ساخته شده بودند در شهرستان بوکوو و جاستین Makangara که عکس در شهر Kinshasha.

این تصاویر ساخته شده بودند برای کنگو در مکالمه بایک مشترک دیجیتال از اتحادیه عکاسان و روزنامه نگاران تحت نظارت Carmignac جایزه عکاسی خبری.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن