پنتاگون قطره چشم پوشی نیاز برای برخی از COVID استخدام

واشنگتن - پنتاگون روز پنجشنبه گفت که آن را به لغو یک سیاست است که ممنوع نام نویسی از سربازان که در بیمارستان ب

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

واشنگتن - پنتاگون روز پنجشنبه گفت که آن را به لغو یک سیاست است که ممنوع نام نویسی از سربازان که در بیمارستان بستری شده است برای coronavirus تا آنها به ویژه چشم پوشی.

متی داناون این وزارتخانه برای دفاع پرسنل خبرنگاران پنتاگون گفت که این افراد در حال حاضر تحت درمان در یک مورد به مورد و بر اساس چه نظامی رفتار بالقوه استخدام با دیگر بیماری های عفونی یا بیماری هایی مانند آسم.

در اوایل ممکن است یادداشت پنتاگون گفته بود که متقاضیان که آزمایش مثبت برای این ویروس اما آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان را مجاز به طلب کردن تا زمانی که همه سلامت و سایر موارد مورد نیاز آشنا می شوند. اما هر کسی که در بیمارستان بستری شده بود با این ویروس ممکن است در دراز مدت محدودیت های فیزیکی. بنابراین این افراد در نظر گرفته خواهد شد "برای همیشه رد صلاحیت" شده اند و به درخواست معافیت از خدمت سربازی آنها می خواهید را وارد کنید.

که مورد نیاز بیمارستان بستری متقاضیان در حال حاضر کنار گذاشته شده است. و پنتاگون است که به سادگی بازگشت به قبلا موجود مقررات حاکم بر نحوه استخدام مراکز مقابله با هر کسی که تا به حال یک بیماری عفونی.

داناون گفت که هر گونه پتانسیل جذب که می آید و نشان دادن علائم خواهد شد مراجعه کننده به پزشکی خود را ارائه و گفت: به دوباره زمانی که آنها COVID-رایگان. اگر متقاضی در بیمارستان بستری شد, آنها را از طریق غربالگری و احتمالا دیگر سلامت آزمون و آنها را می توان در مورد نیاز به یک چشم پوشی در برخی موارد.

هر کسی که دارای آزمایش مثبت برای این ویروس باید صبر 28 روز قبل از تلاش برای کمک طلب کردن.

برخی از بیماران بستری شده با این ویروس دچار آسیب ریه. در دراز مدت آسیب ریه می تواند مانع استخدام از عبور خسته کننده فیزیکی مورد نیاز برای خدمات نظامی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن