129 اخراجی وارد هائیتی در میان coronavirus نگرانی

PORT-AU-PRINCE Haiti - هواپیمای حامل 129 مهاجران بودند که اخراج از ایالات متحده آمریکا فرود آمد پنج شنبه در ها

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

PORT-AU-PRINCE Haiti - هواپیمای حامل 129 مهاجران بودند که اخراج از ایالات متحده آمریکا فرود آمد پنج شنبه در هائیتی نگرانی که دوم مانند پرواز در این ماه می تواند فشار فقیر کشور و منابع محدود آن را به عنوان مبارزه با COVID-19 بیماری است.

مقامات whisked گروه دور در اتوبوس و در زمان آنها را به یک هتل در پایتخت Port-au-Prince, جایی که آنها پیوست و بیش از 60 اخیر دیگر اخراجی در حال حاضر در خدمت دو هفته قرنطینه.

سه نفر از مهاجران که وارد در اوایل ماه آوریل آزمایش مثبت برای COVID-19 اگر چه تا کنون هیچ یک در این گروه که ترک سن آنتونیو تگزاس در روز پنج شنبه یک حرارت گفت: Jean Negot Bonheur Delva مدیر هائیتی مهاجرت ، جدیدترین گروه شامل 50 کودک از سنین اعم 5 تا 15 او به آسوشیتدپرس گفت.

سازمان بهداشت جهانی ارائه هائیتی رایگان تست کیت اگر چه دولت های محلی است برای پرداخت سه وعده غذا در روز و اخراجی' دو هفته اقامت در هتل های, از جمله یکی در شمال شهر ساحلی از کلاه-Haïtien که در آن نزدیک به 400 مهاجر هستند تحت قرنطینه پس از اخراج از نزدیک Turks & Caicos Islands.

Bonheur کاهش یافته است می گویند چقدر وضعیت هزینه دولت به عنوان یک میامی-بر اساس هائیتی حقوق بشر به نام رئیس جمهور Jovenel Moïse به توقف پذیرش اخراجی و بپرسید که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک مهلت قانونی برای اخراج.

"این پرواز نه تنها قرار دادن تبعید افراد در معرض خطر, اما آنها همچنین تهدید به گسترش coronavirus در هائیتی کشور به عنوان شما می دانید همه چیز خیلی خوب است و بد مجهز برای مقابله با یک بیماری همه گیر" نوشته Marleine Bastien, مدیر اجرایی, خانوادگی, اکشن, شبکه جنبش است.

مقامات دولتی در هائیتی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. نخست وزیر یوسف Jouthe گفت: در اوایل این هفته کشور که مراقبت از اخراجی.

"آنها مردم هائیتی. آنها در حال آمدن به خانه. ما باید به آنها را دریافت خواهید کرد" او در مصاحبه ای گفت: دوشنبه با رادیو چشم انداز سال 2000.

هائیتی گزارش کرده است حداقل چهار کشته و بیش از 60 تأييد جدید کروناویروس موارد است. در میان آلوده است که یک مرد جوان بود که در میان اخراجی که وارد در اوایل ماه آوریل و فرار در اوایل این هفته از هتل که در آن او قرار داده شده تحت قرنطینه.

در روز پنج شنبه کلر Polynice شهردار Ganthier گفت: رادیو Ginen که مرد پدر و مادر خود رفت و گفت که آنها نمی خواهد دست پسر خود را به مقامات. Polynice گفت: پدر به او گفت که پسر خود را همچنان تحت سلول انفرادی در خانه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن