ویسکانسین رای دهندگان وزن آینده یک ملت در بحران

بزرگنمایی این تصویر با پوشیدن یک ماسک برای محافظت از خود از coronavirus و یک کلاه است که بار خوانده

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

با پوشیدن یک ماسک برای محافظت از خود از coronavirus و یک کلاه است که بار خوانده شده "را با نژاد پرستی اشتباه دوباره" لیدیا Spottswood می پیوندد اعتراض در Kenosha Wisc., در پاسخ به جورج فلوید را به قتل توسط پلیس. او فکر می کنید مردم خسته شده اند از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "پستی." Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

ژاک رودریگز 22 ساله و جمهوری خواه از Kenosha Wisc., می گوید او منزجر بود زمانی که او به تماشای فیلم از جورج فلوید کشته شدن توسط پلیس.

"این وحشتناک" رودریگز گفت برای او خوشحالم که معترضان در زادگاه خود به خیابان.

"در گذشته ما شاهد بسیاری از 'Black Lives Matter' در مقابل 'تمام زندگی مهم است.' در این مورد من فکر می کنم آن را واقعا شروع به ضربه زدن خانه به خصوص در حزب جمهوری خواه. سیاه, زندگی, انجام, موضوع," او گفت:.

یک نظرسنجی این هفته از Monmouth University یافت که برای اولین بار اکثریت آمریکایی ها بر این باورند که پلیس هستند بیشتر احتمال دارد به استفاده از نیروی بیش از حد با یک فرد نسبت به یک فرد سفید. چهار سال پیش تنها حدود یک سوم از آمریکایی ها برگزار می شود که مشاهده.

تغییر بزرگ است که به علت در بخش های بزرگ به تغییر نگرش مردم سفید. یک سوال هر چند این چیزی است که ممکن است به معنای سیاسی آمده نوامبر.

در بیش از یک دوجین مصاحبه این هفته با هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها در شهرستان کنوشا Wisc., محکومیت فلوید کشتن مشترک بود. برخی آشکارا اذعان کرد نقش نژادپرستی با خلوص بیشتر از شما ممکن است شنیدن سنتی سیاسی مصاحبه.

اما چگونه آنها را درک رئيس جمهور در پاسخ تا حد زیادی کاهش یافت و همراه قابل پیش بینی سیاسی خطوط.

Kenosha County است که کمی بیش از یک ساعت در شمال شیکاگو است. به شرق شهرستان آغوش دریاچه میشیگان با سواحل و قایق به غرب آن احساس می کند مانند روستایی ویسکانسین با وسعت گسترده ای از زمین های باز.

در هر انتخابات ریاست جمهوری پس از سال 1976 این شهرستان دارای رای برای یک دموکرات است که تا سال 2016 زمانی که آن را برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با کمتر از نیمی از 1%.

در اخیر بعد از ظهر در کنشا صدها نفر از مردم بسیاری از آنها سفید جمع آوری شده در یک پارک محلی و زانو بر روی یک زانو به مدت نه ساعت در حافظه از زمان است که در آن جورج فلوید کشته شد که یک افسر قرار دادن زانو در گردن او.

بزرگنمایی این تصویر

صدها نفر از مردم با تجمع در یک پارک در مرکز شهر Kenosha Wisc., به زانو زدن برای 9 دقیقه در حافظه جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار مردی که کشته شد که یک افسر زانو در گردن او برای ده دقیقه. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

لیدیا Spottswood در جمعیت پوشیدن یک کلاه بیس بال است که به عنوان خوانده شده "را با نژاد پرستی اشتباه دوباره."

"من فکر می کنم مردم خسته از پستی مطلق باطل mendacity از مغلوب ساختن پیشی جستن رژیم," او گفت:.

Spottswood است متعهد دموکرات و رای گیری نشان می دهد که رئیس جمهور پاسخ نمی طنین با دموکرات یا مستقل. جدید NPR/PBS Newshour/Marist می یابد نظرسنجی دو سوم از آمریکایی ها فکر می کنم رئیس جمهور ساخته شده است که تنش های نژادی بدتر از فلوید کشته شد.

هنوز هم با وجود تعداد کسانی که برخی از جمهوری خواهان باقی می ماند راضی چگونه او را از دست زدن به این وضعیت است.

"من فکر می کنم او یک کار خوب انجام داده گفت:" Erin Decker صندلی از Kenosha County حزب جمهوری خواه. "او بیرون آمد و به حمایت از تظاهرات اندرز شورش و غارتگران است."

بزرگنمایی این تصویر

Erin Decker است رئیس حزب جمهوری خواه در شهرستان کنوشا Wisc., که شکست برای رئیس جمهور تهمت کمتر از نیمی از 1% در سال 2016 انتخابات. Asma خالد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Asma خالد/NPR

دکر گفت: او نمی دانم جزئیات حادثه دوشنبه شب زمانی که اجرای قانون با زور و اجبار پاک کردن معترضان مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید به طوری که رئیس جمهور می تواند راه رفتن به کلیسا برای یک عکس op اما او در دفاع از تصمیم رئيس جمهور با این وجود.

"شما نمی توانید اجازه می دهد افرادی که نفوذ کرده اند این تظاهرات مسالمت آمیز به نوبه خود آن را به شورش و غارت" او گفت:.

و پس دکر فکر می کند شاید رئیس جمهور تا به حال به عمل پیشگیرانه.

در حالی که رئیس جمهور رای گیری با رای دهندگان است آغشته به عنوان یک نتیجه از چگونه او را به کار گرفته coronavirus همه گیر خود نظم و قانون پیام ممکن است تجمع خود را پایگاه خود را از سفید رای دهندگان.

66 ساله مگ مارشال بود بسته بندی مواد غذایی به تنه اتومبیل خود پوشیدن یک ماسک صورت, هنگامی که او را متوقف به توضیح است که او فکر می کند که رئیس جمهور می تواند به کار گرفته اند همه گیر بهتر با اقدام دیر اما او به ستایش پاسخ به اعتراضات.

"نظر صادقانه من فکر می کنم این افراد باید دستگیر شده اند گفت:" مارشال. "وجود دارد بیش از حد آسیب انجام می شود و افراد صدمه دیده آن را برای ناخوانده."

حتی رودریگز با وجود همدلی برای زندگی مهم جنبش دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر رفتار است.

"چه پیام او را در تلاش برای به دست آوردن همراه است که شما می تواند ناراحت در مورد مرگ آقای فلوید اما که نمی شود به شما حق به غارت و سوزاندن خود جوامع," او گفت:.

McKenzy Castillo, 21 است تنفر و مغلوب ساختن پیشی جستن. "او نیست و با نزدیک شدن به وضعیت مانند یک رئیس جمهور باید در حفظ صلح با همه" Castillo گفت: او به عنوان گوش دادن به موسیقی و در زمان در نوشیدنی با دوستان در ساحل. "او فقط مردم بیشتر عصبانی است."

دوست آماندا پاچکو نیز 21 می گوید: در آن احساس می کند مانند رئیس جمهور متمرکز شده بیشتر در غارت و چپاول از موضوع نژاد پرستی.

"او دیوانه کشتار با گاز اشک او را تنها ملاقات آنها را با خشونت و آنچه که آنها در حال تلاش برای انجام آن باشد مسالمت آمیز و صدای آنها شنیده می شود" گفت: Pacheco. "در هر صورت حتی زمانی که khezri در زمان زانو صلح آمیز ترین چیز — آن را فقط یک زانو. مردم آنقدر دیوانه که در آن."

نه Pacheco و نه Castillo در نظر دارد به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر, اما آنها هیجان زده با presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن به عنوان تنها جایگزین.

نه اسکات رابینز, 24. او رای دادند شخص ثالث در سال 2016 و او را "هنوز" به فروش می رسد در بایدن. اما در این سال او اذعان می کند متفاوت است چرا که او را دیده مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل است.

"من می دانم که او چه کسی است و آنچه او می کند و آنچه که او در مورد" رابینز گفت.

آنچه مشخص نیست این است که آیا این لحظه متقاعد رای دهندگان مانند رابینز که به شدت می خواهید به خلاص شدن از شر مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت خط تا پشت بایدن, صرفنظر از اینکه چگونه آنها احساس مورد presumptive دموکراتیک نامزد.

این یک سوال نیست و فقط محدود به جوان لیبرال رای دهندگان.

"من رای برای رئیس جمهور اوباما. من دوست دارم آنچه که او تا به حال به می گویند" گفت: وندی Schoenke به عنوان او راه می رفت بازگشت به ماشین خود را در پارکینگ جنگل بان بازار مواد غذایی.

"جو بایدن بود که درست در زیر او. من که در راه است ؟ " او با صدای بلند قبل از پاسخ خود به سوال. "من مطمئن هستم."

Shoenke که نظر خودش را مستقل و نمی خواهم تهمت توييتها گفت: او دقیقا مطمئن شوید که چه به او مکث در مورد بایدن.

"من فکر نمی کنم او شده است در خارج وجود دارد به اندازه کافی صحبت," او گفت:. "شما می دانید من او را دیدم یک زن و شوهر بار در این هفته به خاطر همه چیز که در جریان است اما من احساس می کنم بیایید صبر کنید برای چیزی که اتفاق می افتد وجود دارد."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب