مروارید برگ خود را جشن می گیرند 110 تولد این سال است. چه او راز طولانی L. A. زندگی ؟

من فقط می توانید تصویر این صحنه را ما به خوبی پوشیده, پیر newsroom مرکز شهر. شهر میز تلفن حلقه ها و حلقه ها. د

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

من فقط می توانید تصویر این صحنه را ما به خوبی پوشیده, پیر newsroom مرکز شهر. شهر میز تلفن حلقه ها و حلقه ها. در نهایت برخی رفتند بی تاب خبرنگار میدارد.

او به طور خلاصه می کشد که در یک L. A. مقیم نام مروارید برگ است در مورد به نوبه خود 100 و سپس — شده است وجود دارد که blasé — کاهش مکالمه کوتاه.

صد دیگر خبری نیست. "تماس در 10 سال" خبرنگار پارس.

من خیلی خوشحالم که یکی از دوستان او در واقع بخشید ما jadedness و انجام داد.

تبلیغات

چرا که این هفته من برای دیدار با یک زن قرار می دهد که تاریخ تولد او در همان سال 1910 که ساکنان هالیوود رای به خود را در شهر بخشی از لس آنجلس. بیش از دو سال قبل از تایتانیک ضربه کوه یخ است. چهار سال قبل از شروع جنگ جهانی اول

یک زن که وارد L. A. با خانواده اش به عنوان یک زن جوان تنها چند ماه قبل از سال 1929 سقوط بازار سهام. پس از یک یا سفر متقابل کشور از پیتسبورگ که انجام شد چرا که پدر او یک عکاس که با فروش اتومبیل استفاده می شود در زمان — تا به حال به فروش می رسد یک ماشین برای یک سال.

من در بر داشت مروارید برگ دروغ نمی چک کردن در یک تخت در یک خانه سالمندان اما نشستن در یک جدول در Los Feliz, اتاق نشیمن, خواندن voraciously به سرعت در حال تبدیل صفحات در حالی که به طور همزمان در غذا خوردن به شکل قلب شکلات از یک نسبتا جوانی 78 ساله بورلی هیلز wood work industres.

Rachel Gelanga and Pearl Berg

مروارید پخش کارت با او دیرین مراقب راشل Gelanga.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

Pearl Synenberg, Mark Berg

مروارید و نامزدش, علامت برگ پیک نیک در پاسادنا در سال 1931.

(Berg خانواده)

من به دیدار من جدید مدل نقش برای پیری که موفقیت در زندگی مرا مجذوب خود کرد. من نفرت را به آن می گویند, اما من فکر می کنم من مجذوب او تا حدودی کمتر است.

او در کتاب خود ("هماهنگی" توسط کارولین Parkhurst) که در یک نقطه او را فراموش کرده بود که من هنوز هم وجود دارد و پس از آن تا کنون خیلی مودبانه عذرخواهی کرد برای انجام این کار اصرار بر ارسال من زمانی که من سمت چپ او را با جریمه شکلات او به وضوح لذت می بردند. (آن را بسیار سخاوتمندانه هر چند من گفت که او دوست دارد کرفس و ذرت بو داده شور و حتی بیشتر.)

گاهی اوقات او بسته چشم او به صورت کمی و استراحت — چیزی این چرت محبت زن نصف سن او هرگز رویای begrudging — اما من تا به حال هیچ شکی نیست که او در دسترس نباشد با آن است. شناخته شده در سراسر او را در زندگی برای او ارائه زیبا او اصرار بر رفتن به مو انجام می شود توسط Alberto Fayad او متخصص مد برای بیش از 30 سال قبل از اینکه عکاس ما آمد به او عکس.

زمانی که من با اشاره به برخی از چیزهایی که او و دخترش را, رابرت, واشنگتن, d. C. — که 79 و تا به حال یک حرفه ای در زمینه توسعه بین المللی و صلح — به من گفته بود در مورد او نگاه کرد من مستقیما در چشم من puckish لبخند و گفت: "خوب من مورد علاقه خود را،"

من از تماشای بازی او چند دست gin rummy با راشل Gelanga یکی از مراقبان که آغاز شده و با 14 سال پیش زمانی که او تا به حال به تازگی داده شده تا رانندگی و عمدتا فقط نیاز به او را هفتگی پل باشگاه و او دو بار-ماهانه باشگاه کتاب.

هر دو این باشگاه به آرامی تلف دور تا زمانی که وجود دارد بیش از حد چند اعضای باقی مانده است. او outlasted آنها و انجام شد.

زندگی کاهش می یابد و همه ما را در نهایت و مروارید که خود را جشن می گیرند 110 تولد و روز ولنتاین شده است کاهش در سال های اخیر است. او اکسیژن در دست زمانی که او به آن نیاز دارد. او مراقبان در خانه او با او 24 ساعت در روز. و او نیاز به استراحت خیلی بیشتر از او استفاده می شود — هر چند او هنوز هم به طور منظم باقی می ماند تا 2 صبح کارتن لبه روسری یا خواندن — مادام العمر, سرگرمی, هنوز, هیچ, عینک لازم است.

تبلیغات

(من نمی مهره ، من به سختی می تواند حتی دوختن یک دکمه. اما من به عنوان خوانده شده هر شب به ساعت اندکی. من مخفیانه امیدوار است که کلید زندگی طولانی است.)

وقتی که می آید به خواندن راه و مروارید را برده به نوع. او به عنوان خوانده شده فقط در مورد هر چیزی که او می تواند دست خود را بر او به من گفت به جز اگر آن را واقعا بد نوشته شده است. که همیشه راه خود را, او گفت:. مادر او استفاده می شود به تماس او را بیهوده و سپس با "مروارید توانید بینی خود را از آن کتاب است."

اگر خواندن را کلید چه می تواند باشد ؟ پسر آلن برگ 82 است که به تازگی بازنشسته متخصص امراض دوران پیری در حومه فیلادلفیا که برای سال ها ساخته شده خانه تماس به بیماران در گرگ و میش از زندگی خود را. این چیزها نه چندان آسان به دقت او به من گفت. او تا به حال برخی از سلامت اجرا-ins اما هیچ کدام بیش از حد جدی است. او می پوشد یک ضربان ساز. او همیشه مشغول شده و استفاده می شود به صحبت های زیادی در پاسخ دادن به سوالات با داستان فقط به عنوان او در حال حاضر می کند او می گوید.

او خود را صرف سال نه ساخت یک نام برای خود اما در حمایت از شوهر مرحوم او و او را دو پسر و گسترده تر نوزادان از بستگان و دوستان است.

اما در انجام این کار, او موج در اطراف خودش غنی و پود جامعه است که همچنین پشتیبانی خود را. و در حالی که من هیچ متخصص و حتی کارشناسان نیست و کاملا مطمئن شوید که چه چیزی باعث می شود برخی از مردم زندگی می کنند بسیار طولانی تر از بسیاری از ما — من به این باور است که اتصال خود را به دیگران کمک کرده است تا او بماند تا متصل به زندگی است.

انسان ها زندگی می کنند دیگر این روز است. که خیلی خبری نیست. اما در حالی که بیشتر مردم آن را به 100 کسانی که آن را به یک کل خیلی بیشتر باقی می ماند نسبتا نادر است.

هنگامی که من به نام سرشماری به من گفته شد که به دلیل وجود چند تا از آنها را در آمریکا اداره سرکوب داده به محافظت از حریم خصوصی خود را.

سخاوتمندانه برآورد قرار داده و تعدادی از supercentenarians که در زندگی به 110 یا بیشتر در جایی حدود 1000 حدود 7.8 میلیارد انسان در سراسر جهان است. این علم پیری شناسی گروه تحقیقاتی مستقر در ساحل نیوپورت است که به طور کلی در نظر گرفته شده این اداره در قدیمی ترین قدیمی نیاز جدی مستندات به منظور بررسی.

تبلیغات

رابرت جوان که هدایت GRG را supercentenarian تحقیقات به من گفت که او معتقد است که این تعداد در حال افزایش است به سرعت در حال. در سال 2004 این گروه تخمین زده می شود حدود 450 supercentenarians در سراسر جهان است.

قدیمی ترین تایید بشر در این لحظه او به من گفت که کین Tanaka, 117, از ژاپن است. قدیمی ترین زندگی آمریکایی است هستر فورد, 114, کارولینای شمالی. مینی Whicker, 113, از رزویل در حال حاضر قدیمی ترین کالیفرنیا — یکی از حدود 10 supercentenarians در دولت و در حدود 100 در این کشور اگر شما تعداد هر دو رسما تایید شده و کسانی که آن را تقلید می کنی اما لازم نیست که تمام اسناد و مدارک این GRG نیاز دارد.

اما به مروارید که تاریخ تولد شده است رسما تایید توسط GRG اما کسانی که منافع من بیش از هر آمار و یا لیست.

در معبد اسرائیل این است که احترام شوهر, علامت, با بیش از سه دهه استفاده می شود به رفتن به فرد در کنیسه که آن را به نوشتن نامه به خصوص به عزادار اعضای جماعت.

او هنوز هم می نویسد: با تشکر از شما یادداشت برای کسانی که به دیدار او در نوشتن خط شکسته و به همان اندازه زیبا و نثر. من موفق به دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در یکی درست قبل از آن را از طریق پست این هفته.

آن را به من گفت که من نیاز به دانستن و تایید او در نقش خود را به عنوان آنچه که من می خواهم به زمانی که من رشد می کنند.

"من از my lucky stars — و وقتی که من می گویند ستاره بخت و اقبال من معنی آن را," او نوشت: به دوستان دیرین. "هر روز در هر راه — من بهتر و بهتر. فقط با من بمون تا من می توانم جشن هر لحظه."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن