ترکیه علائم چهارمین سالگرد کودتای شکست خورده تلاش

استانبول - ترکیه است که به مناسبت چهارمین سالگرد جولای 15 شکست کودتا علیه دولت, با مراسم و رویدادهای به یاد قر

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

استانبول - ترکیه است که به مناسبت چهارمین سالگرد جولای 15 شکست کودتا علیه دولت, با مراسم و رویدادهای به یاد قربانیان آن است.

رئیس جمهور رجب طیب اردوغان روز چهارشنبه همراه با ملکی "جانبازان" که در مبارزه علیه کودتا گذاشته یک تاج گل در بنای یادبود در انتخابات ریاست جمهوری پیچیده در آنکارا و دعا. اردوغان بود لگد زدن به یک سری از وقایع به مناسبت خرد کردن از کودتا از جمله یکی در مجلس. شرکت کنندگان بودند با پوشیدن ماسک به عنوان رویداد صورت گرفت در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

در جولای 15, 2016, جناح, در ارتش با استفاده از تانک و جنگنده و هلیکوپتر به تلاش برای سرنگونی اردوغان دولت است. در مجموع 251 نفر کشته و حدود 2,200 نفر دیگر زخمی شدند به عنوان کودتا و توطئه گران در اخراج مردم و یا بمباران مجلس و دیگر ساختمان های دولتی. حدود 35 اتهام کودتا و توطئه گران نیز کشته شدند.

ترکیه متهم مستقر در ایالات متحده روحانی مسلمان فتح الله گولن سابق اردوغان متحد برای کودتا. گولن را رد اتهام.

دولت اعلام وضعیت اضطراری پس از کودتا به سرکوب گولن شبکه است که به عنوان یک گروه تروریستی.

تحت شرایط اضطراری قدرت بودند که در محل به مدت دو سال دهها هزار نفر از مردم دستگیر شدند به اتهام لینک کلیک کنید برای کودتا و به گولن و محاکمه ادامه خواهد داد. بیش از 130,000 نفر از کار اخراج شدند از خدمات عمومی از طریق اورژانس احکام در میان آنها معلمان و افسران پلیس.

منتقدان می گویند این دستگیری ها و اخراج رفت و بیش از حد هدف قرار دادن همه مخالفان به دولت تحت ترکیه گسترده مىدادند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن