همه گیر به ارمغان می آورد 1st استرالیا رکود در 29 سال

کانبرا استرالیا - coronavirus همه گیر دادند اقتصاد استرالیا به رکود اقتصادی برای نخستین بار در 29 سال در سه ما

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

کانبرا استرالیا - coronavirus همه گیر دادند اقتصاد استرالیا به رکود اقتصادی برای نخستین بار در 29 سال در سه ماهه اول سال و این وضعیت انتظار می رود که به بدتر.

خزانه دار جاش Frydenberg گفت کنونی ژوئن سه ماهه دوم خواهد شد در یک ردیف که در آن اقتصاد استرالیا است قرارداد.

رکود اقتصادی تعریف شده است به عنوان حداقل دو مستقیما چهارم از انقباض. آمار منتشر شده در روز جمعه نشان داد که رشد اقتصادی 0.3% در ماه مارس سه ماهه با توجه به مخرب آتش سوزی و مراحل اولیه استرالیا coronavirus مستند.

ضعیف مصرف خانوار بود و عامل عمده این کاهش به عنوان میلیون ها شغل خود را از دست.

"ژوئن چهارم اقتصادی تاثیر خواهد بود شدید. به مراتب شدید تر از آنچه که ما را دیده اند امروز" Frydenberg به خبرنگاران گفت:.

دولت استرالیا وعده داده است بیش از $220 میلیارد دلار در مخارج محرک و بانک مرکزی به کاهش نرخ بهره خود را توسط یک چهارم از یک درصد به رقم 0.5% به کمک کوسن شوک از این بیماری همه گیر.

اقتصاد استرالیا در حال رشد بوده است از اواسط سال 1991 با گاه به گاه منفی سه ماهه از جمله در طول بحران مالی جهانی در سال 2008 زمانی که تقاضای چین برای سنگ آهن و زغال سنگ به سرعت معکوس کاهش است.

رکود در اقتصاد چین, در بالای تضعیف تقاضای جهانی و تاثیر این بیماری همه گیر است تحت فشار قرار دادند و بسیاری از کشورها را به بدترین رکود در دهه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب