وزیر امور خارجه پاکستان هشدار هند در برابر حملات

مولتان پاکستان - وزیر امور خارجه پاکستان هشدار داد همسایه هند روز چهارشنبه به خودداری از راه اندازی هر گونه حم

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

مولتان پاکستان - وزیر امور خارجه پاکستان هشدار داد همسایه هند روز چهارشنبه به خودداری از راه اندازی هر گونه حملات در کشور خود کرد و گفت که اسلام آباد واکنش نشان خواهد داد و با نیروی کامل اگر دهلی نو عازم "هر گونه حادثه ناگوار."

شاه محمود قریشی ادعا کرد که هند شد, توطئه حمله به پاکستان را متهم به منحرف کردن توجه از اخیر مرگبار درگیری بین هند و چین در منطقه مورد مناقشه از هیمالیا که به کشته شدن حداقل 20 سربازان هندی. چینی و هندی فرماندهان نظامی توافق کردند که روز دوشنبه برای خلاص نیروهای خود را در منطقه مورد مناقشه.

قریشی در نظر پخش شده توسط Geo TV ارائه هیچ مدرکی برای ادعاهای خود هیچ اظهار نظر فوری از هند یا چین.

این سخنان بودند قریشی آخرین حمله کلامی در هند است. روز سه شنبه او را محکوم هند حرکت سفارش پاکستان ماموریت دیپلماتیک در دهلی نو به کاهش کارکنان آن به نصف در عرض یک هفته.

هند وزارت امور خارجه گفت: آن را به انجام همان در اسلام آباد پس از دو سفارت هند کارکنان کشف و ضبط شد و با اسلحه در پاکستان است.

قبلا مقامات پاکستانی گفته بود که دو نفر به عنوان درایور های هندی کمیسیون عالی دستگیر شدند زمانی که آنها ضربه عابر پیاده و تلاش برای فرار. آنها گفت: پلیس خودرو و پیدا ارز تقلبی در داخل.

دو منتشر شد به این کمیسیون منتقل شدند به مرز جایی که آنها عبور به هند, مقامات گفت.

قریشی گفته است که هند "پس از اینکه مورد ضرب و شتم و خجالت" توسط چین در هیمالیا حادثه در تلاش بود برای پیدا کردن بهانه ای برای عملیات علیه پاکستان است.

"اگر 50 درصد از کارکنان سفارت می آید و پس از آن هند از کارکنان سفارت نیز بازگشت," او گفت:.

پاکستان و هند نیروها در حداکثر هشدار سال گذشته زمانی که پاکستان ادعا کرد که این شلیک دو, هندی, هواپیماهای جنگی در منطقه مورد مناقشه کشمیر را دستگیر و یک خلبان در پاسخ به یک حمله هوایی توسط هواپیما هدف قرار دادن شبه نظامیان در داخل پاکستان است.

پس از به دست آوردن استقلال خود از حکومت بریتانیا در سال 1947 به دو هسته ای همسایگان مبارزه کرده اند دو جنگ بیش از کشمیر است که در بین آنها تقسیم و ادعا کرد که توسط هر دو را در تمامیت آن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن