تصاویر ماهواره ای نشان می دهد تجمع در مورد مناقشه هند و چین مرز

پکن - فعالیت های ساخت و ساز به نظر می رسد جریان در هر دو هندی و چینی طرف یک رقابت مرز بالا در کوه های قراقروم

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

پکن - فعالیت های ساخت و ساز به نظر می رسد جریان در هر دو هندی و چینی طرف یک رقابت مرز بالا در کوه های قراقروم یک هفته پس از یک برخورد مرگبار در منطقه چپ 20 سربازان هندی, مرده, تصاویر ماهواره ای نشان داد.

تصاویر منتشر شده در این هفته توسط Maxar کلرادو بر اساس تصاویر ماهواره ای شرکت جدید نشان می دهد فعالیت های ساخت و ساز در طول Galwan دره رودخانه حتی به عنوان چینی و هندی دیپلمات گفت: فرماندهان نظامی موافقت کرده بود خلاص از یک بن بست وجود دارد.

این تصاویر به نظر می رسد نشان می دهد که سرخپوستان به حال ساخته شده است یک دیوار در کنار خود و چینی در حال گسترش یک پاسگاه اردوگاه در پایان یک راه طولانی متصل به پایگاه های نظامی دورتر از ضعیف تعریف مرز به گفته کارشناسان.

تناقضات در گفتار و کردار نشان داد شکنندگی توافق زیر بدترین خشونت های پس از این, آسیایی, غول به جنگ رفت و در سال 1962 بیش از رقیب خود را ادعا می کند به خشک مرز منطقه ،

چین گفته است که هند برای اولین بار تغییر وضعیت موجود در ماه اوت گذشته زمانی که آن را تقسیم ایالت جامو و کشمیر را به دو منطقه فدرال — قلمرو جامو و کشمیر و سرزمین لاداخ که بخشی از آن در حال رقابت با چین است.

نقشه جدید منتشر شده توسط هند پس از این حرکت جلب انتقاد از پکن زیرا آنها نشان داد عکاسی چانه — منطقه اداره چین اما رقابت با هند — به عنوان بخشی از لاداخ.

هند گفت: مقامات این بن بست است که به اوج خود رسید در این ماه برخورد مرگبار در Galwan ولی بخشی از یک کنترل از راه دور کشش از 3,380-کیلومتر (2,100 مایل) خط کنترل واقعی یا لاک تاسیس شده پس از جنگ سال 1962 آغاز شد و در اوایل ماه مه زمانی که بزرگ نیروها از سربازان وارد درون هندی-کنترل خاک در سه مکان در لاداخ نصب چادر.

پس از چند درگیری در مارس هندی و چینی فرماندهان ملاقات ژوئن 6 برای هش کردن یک توافق است که به کاهش تنش است.

دو طرف توافق کردند برای ساخت مشاهده پست ها در دو طرف دهان Galwan رودخانه چین سفیر هند, H. E. Sun Weidong گفت: "پرس تراست هند آژانس خبری روز سه شنبه.

هندی, سخنگوی وزارت خارجه Anurag Srivastava گفت که در ژوئن 6 جلسه "دو طرف توافق کردند که به احترام و رعایت لاک زدن و انجام هر گونه فعالیت برای تغییر وضع موجود" اما آدرس نیست که آیا آنها تا به حال توافق برای مشاهده پست.

حدود نیمه شب در ژوئن 15, سربازان حمله کردند و با سنگ و باشگاه و مشت خود را در Galwan دره مرگبارترین خشونت ها میان دو کشور در 45 سال است.

هندی مقامات امنیتی گفت: مرگ و میر ناشی بودند صدمات شدید و قرار گرفتن در معرض subfreezing درجه حرارت. چین گفت که آیا آن دچار هیچ گونه تلفات در برخورد.

هند و چین را سرزنش یکدیگر برای غوغا و بنا تازه ادعا می کند در منطقه ای که در آن رخ داده است.

چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: رویارویی رخ داده در چین در کنار خط کنترل واقعی و است که نیروهای هند و تا به حال به طور غیر قانونی وارد خاک چینی.

"مسئولیت (این حادثه) است که به طور کامل بر طرف چینی," ژائو گفت.

اما Srivastava روز پنجشنبه گفت که چین را برانگیخت در این جنگ که سربازان خود را "به دنبال احداث سازه فقط در سراسر لاک" در سمت هند. او گفت: سربازان هندی خنثی تلاش.

اما دنباله ای از Maxar تصاویر رودخانه خم که در آن درگیری رخ داده در هفته قبل و پس از برخورد نشان داد که ساخت و ساز گسترش یافته بود تا Galwan دره به سمت خط کنترل واقعی از پایگاه Maxar معاون رئیس جمهور استیو وود گفت.

وود گفت که پس از مارس 22, تصاویر ماهواره ای نشان داد "کاروان پس از کاروان کامیون های سنگین سنج, بولدوزر و برخی نظامی زره پوش و تجهیزات" نورد پایین Galwan دره به سمت مرز مورد مناقشه.

قبل و بعد از کشنده برخورد چین در حال حرکت بود ساخت و ساز تجهیزات سربازان و تجهیزات نظامی به سمت لاک گفت: Chris Biggers تحلیلگر ارشد در geospatial هوش شرکت HawkEye 360.

"چینی ها بودند بدیهی است که هل دادن به سمت تقاطع و آنچه که آنها درک خود را ادعا می کنند خط. آنها در حال حاضر ساخته شده است یک پست و یک مسیر تقویت ادعای خود را در نتیجه تغییر وضع موجود در منطقه" او گفت:.

در آن محل اتصال Galwan رودخانه نوبت غرب به سمت مهمی در تامین مسیر برای یک کلید هندی فرودگاه. Biggers گفت که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که هند ساخته شده است یک دیوار سنگی وجود دارد مواجه چینی, ارسال, با, لایه, مجموعه ای از موانع بخور در استتار توری و برزنت است که "همچنین می تواند تابع به عنوان مبارزه موقعیت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما همچنین بسیار کمی از فعالیت در جاده با کامیون در حال حرکت در هر دو جهت و همچنین نیروهای راهپیمایی در شکل گیری طول آهنگ جدید" Biggers گفت.

___

Schmall گزارش از دهلی نو است.

آخرین مطالب