در اینجا یک پروژه سرگرم کننده برای بچه های خود را: ارسال NPR یک کارت پستال!

بزرگنمایی این تصویر تصویر عکس با لا جانسون/NPR این کار ما برای گزارش تغییرات بزرگ اتفاق می افتد

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
Wish you were here
بزرگنمایی این تصویر
تصویر عکس با لا جانسون/NPR

این کار ما برای گزارش تغییرات بزرگ اتفاق می افتد که میلیون ها نفر از دانش آموزان در خارج از مدرسه و یادگیری در خانه و یا آنلاین. ما می دانیم که برای هر کودکی که تجربه متفاوت است:

تابستان اردوگاه لغو شده است. سال تحصیلی به پایان رسید هفته زود است. هیچ کس نمی داند چه سقوط خواهد بود. "مجازی" فارغ التحصیلی ... زوم کلاس. بسیاری از چیزهایی که "عادی" تغییر کرده است. چهره آن بچه های خود را در برخورد با بسیاری این روز است.

بنابراین پدر و مادر در اینجا راه خود را برای کمک به ما بگویید که داستان. و یا نه آن را نشان می دهد! برای انجام این کار ما قصد داریم "مدرسه قدیمی" رسیدن به قرن 19 برای محاکمه و درست تکنولوژی:

کارت پستال. (یا در واقع فقط 3 x 5 کارت.)

باید کودک خود را draw, paint, sketch ما یک تصویر و یا کولاژ است که به ما نشان می دهد:

  • آنچه زندگی است مانند در حال حاضر
  • چه در یک کلاس آنلاین مانند و یا چگونه پیانو/فوتبال/باله و غیره. درس تغییر کرده
  • چه برنامه های تابستانی مانند نگاه?
  • آنچه آنها را از دست ندهید بیشتر در مورد "به طور منظم" مدرسه
  • یک پروژه آنها در حال کار بر روی به فعال ماندن و لذت ببرید
  • هر چیز دیگری در مورد زندگی در این وضعیت جدید

و سپس در روز بازگشت آنها را به ما ارسال کمی کارت پستال توجه داشته باشید (و یا اگر آنها بیش از حد کوچک به بزرگسالان کمک می کند): "عزیز NPR ..." توضیح می دهد که عکس های خود را و سپس ارسال آن به ما. نه با یک تمبر — هی 2020 ،

گرفتن یک عکس از جلو و پشت فرزند خود را کارت پستال و خود را به عنوان پدر و مادر یا نگهبان — ایمیل به ما در npred@npr.org و قرار دادن "کارت پستال" در خط موضوع

شامل فرزند اول نام و نام خانوادگی و شهر و یا شهرستان و دولت که در آن شما زندگی می کنند. ما را انتخاب کنید برخی از مورد علاقه ما و ارسال آنها را در NPR.org.

(لطفا توجه داشته باشید: ارسال شده توسط فرزند خود را کارت پستال به شما عطا NPR غیر انحصاری, همیشگی, همیشگی, جهانی, مجوز استفاده از, انتشار یا نمایش در کارت پستال npr.org یا NPR کانال های رسانه های اجتماعی)



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب