نظر: به خاطر سپردن برخی از کسانی که ما در حال حاضر از دست داده و به همه گیر

بزرگنمایی این تصویر در شهر نیویورک 42nd Street غرفه عمدتا خالی به عنوان بسیاری از شهرستان است خالی ا

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در شهر نیویورک 42nd Street غرفه عمدتا خالی به عنوان بسیاری از شهرستان است خالی از ماشین و عبور و مرور بیش از ترس از گسترش coronavirus. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

این ضرر و زیان از coronavirus همه گیر شد شخصی برای بسیاری از آمریکایی ها این هفته است. بیشتر مردم شغل از دست داده. بیشتر مردم مجبور به نگرانی در مورد سلامت خود را. و بیشتر مردم درگذشت. این نام فقط یک چند در میان بسیاری از کسانی که به چیزی است که به زندگی ما.

دز ان رومن درگذشت در نیویورک جایی که او در اصل از بروکلین دموکراسی آکادمی. "او به من نگاه کرد هر بچه به عنوان شخصی او ماموریت" دوست کورتنی Winkfield گفت: نیویورک تایمز. "او می دانست که هر بچه داستان پشت خود را به اعضای خانواده چه می گذرد با آنها را و چگونه برای ایجاد انگیزه در آنها." دز ان رومن شد 36 سال است.

فلوید Cardoz که برنده بالا آشپز کارشناسی ارشد, رقابت, شد 59. رستوران خود را به کمک قرار دادن منطقه ای هند طعم به جریان اصلی آمریکا و ایجاد حس بین المللی است. من خوش شانس برای دیدار با آشپز فلوید چند بار. او قوی حیله گر و خنده دار. شریک زندگی خود را در رستوران ها دنی مایر به ما گفت: "او هرگز از دست عشق خود را برای کسانی که او می خواهم کار با مربی و اهمیت است."

جنی Polanco دومینیکن طراح مد که پشتیبانی از هنرمندان در حال ظهور در کشور درگذشت COVID-19 این هفته در سن 62.

خاخام Romi Cohn پیوست و مقاومت در برابر زمانی که او یک پسر بود پس از حمله نازی ها اروپای شرقی در سال 1939. حتی به عنوان بسیاری از خانواده اش کشته شد, رومی Cohn جان سالم به در هولوکاست به تجسم یک پیام از امید و بقا به عنوان یک خاخام در بروکلین و استاتن آیلند. Romi Cohn درگذشت Covid-19 این هفته در سن 91.

Terrence McNally 81 و پس از ابتلا به کروناویروس در فلوریدا. او نوشت تیز خنده دار و نقش روشنگری در مورد نیش تنهایی و مرهم عشق از جمله داخلی جزئیات از زندگی عاشقانه در مورد شخصیت های از همه نوع. مایکل شانون که co-ستاره دار در سال گذشته احیای Terrence McNally فرانکی و جانی در Clair de Luneبه ما گفت "من هرگز با یک نمایشنامه نویس که در آن من به معنای ... که آنها به طور فعال تلاش برای مراقبت از مردم ... واقعا مانند درمان مردم است."

Terrence McNally دریافت آنچه معلوم شد که او آخرین جایزه تونی در سال گذشته گفت: مراسم "تئاتر تغییرات قلب که محل راز که در آن همه ما واقعا زندگی می کنند." و او به نقل از کلمات از طوفان است که ممکن است شما را به فکر می کنم امروز از مراقبت های بهداشتی مواد غذایی, خدمات تعمیر و نگهداری کارگران و هنرمندان که از طریق این بار: "" آه شجاع دنیای جدید است که چنین افرادی در آن است. شکسپیر صحبت کردن به همه ما," او گفت:. "هیچ کس آن را به تنهایی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب