به عنوان Coronavirus موج چقدر تست خود را می کند دولت باید به زانو در آوردن Virus

Coronavirus را نگه می دارد گسترش در سراسر ایالات متحده است. جدید نقاط داغ در حال ظهور و گرم در روز است. مرگ و

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

Coronavirus را نگه می دارد گسترش در سراسر ایالات متحده است. جدید نقاط داغ در حال ظهور و گرم در روز است. مرگ و میر نگه می دارد نصب. پس چگونه می تواند ایالات متحده را مورد ضرب یورش بی امان از این ویروس مرگبار?

کارشناسان بهداشت عمومی موافق یک سلاح قدرتمند چیزی است که بدست مقدار زیادی از توجه اما ظاهرا هنوز هم نیاز به مقدار زیادی بیشتر: تست.

تجزیه و تحلیل جدید که محققان در دانشگاه هاروارد انجام شده برای NPR در می یابد که بیشتر متحده را آغاز کرده اند به اندازه کافی تست به خاطر شیوع بیماری خود را از بدتر شدن اما بسیاری از آنها هنوز هم در حال سقوط کوتاه است.

و شاید از همه مهمتر یک کنسرسیوم از محققان سلامت از جمله دانشگاه هاروارد می یابد و تنها تعداد انگشت شماری انجام می دهند به اندازه کافی تست به طور موثر سرکوب ویروس به همراه موارد جدید را به پایین سطح به اندازه کافی اجازه می دهد تا زندگی روزمره به بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی.

"گرافیک: ببینید که چگونه دولت خود را در حال انجام در تست.

"این چیزی است که ما همه می خواهم به ما زندگی بازگشت. اما در حال حاضر ما در حال از دست دادن به این ویروس می گوید:" Ashish Jha, اجرا می شود که دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه.

زمانی که NPR و دانشگاه هاروارد برای اولین بار تجزیه و تحلیل آزمایش در یک دولت توسط دولت اساس مارس 7, ملت انجام شد در مورد 250,000 آزمون هر روز و با توجه به تجزیه و تحلیل تنها نه متحده انجام شد به اندازه کافی تست به خاطر شیوع بیماری خود را تحت کنترل است.

در حال بارگذاری...

در حال حاضر روزانه تست دو برابر شده و به حدود 500.000 ملی و 18 ایالت به علاوه واشنگتن دی سی در حال حاضر در حال تست اندازه کافی برای نگه داشتن خود را از شیوع گرفتن خارج از کنترل. اما ملی در مجموع به مراتب کمتر از آن چه دانشگاه هاروارد گروه می گوید: نیاز است برای جلوگیری از زمان شیوع بیماری — 1 میلیون آزمایش روزانه — و در عین حال دورتر از سطح است که می تواند واقعا ضرب و شتم به همه گیر در این کشور است.

"من می بینم که به عنوان پیشرفت است که ما در حال حاضر بیشتر کشورهای که قادر به مدیریت و کاهش ویروس" Jha می گوید. اما او می افزاید: "آنچه ما واقعا می خواهید برای سرکوب ویروس — برای دریافت ویروس در سطح بسیار پایین است که ما لازم نیست که تعداد زیادی از مردم گرفتن بیمار و در حال مرگ است و ما می توانیم باز کردن اقتصاد ما."

در حال حرکت از کاهش به سرکوب

در تحلیل ارائه شده در اینجا متحده' زمان تست سطح نسبت به دو تست اهداف. کمتر جاه طلبانه هدف در نظر گرفته شده است برای رسیدن به آنچه که کارشناسان بهداشت عمومی تماس بگیرید "کاهش." این به این معنی نگه داشتن اندازه از زمان شیوع بیماری از رشد — این روش نیاز به اندازه کافی تست برای رسیدن به 10% یا کمتر تست مثبت.

سی و دو کشور در حال حاضر انجام نمی دهد به اندازه کافی تست برای رسیدن به کاهش. که احتمالا یکی از مهم همین دلیل نگران کننده خوشه در عفونت های در حال فوران در نقطه متحده در سراسر جنوب و غرب است.

"موج ما شاهد هستیم در بخش های بزرگی از این کشور به دلیل در بخشی به دلیل این کشورها باز کرد تا سرعت بیش از حد و آنها آرام راه بیش از حد داده شده چقدر ویروس آنها در جامعه خود — و آنها فاقد تست" Jha می گوید. "این دو چیز دست به دست."

در حال بارگذاری...

دوم بلند پروازانه تر مجموعه ای از اهداف در نظر گرفته شده است برای رسیدن به سرکوب یک استراتژی بسیاری از بهداشت عمومی رهبران در حال حاضر فراخوانی برای. سرکوب معنی تا حد زیادی کاهش عفونت های جدید و نگه داشتن آنها را به اندازه کافی پایین با خیال راحت باز عمومی زندگی دوباره است.

هر دوی این استراتژی نیاز جوامع به دیگر اقدامات مهم در محل. برای تست به طور موثر جوامع باید به اندازه کافی سلامت کارگران برای ردیابی تماس های زیر با افرادی که تست مثبت و مخاطبین خود را و کمک به آنها در قرنطینه به طوری که آنها نمی گسترش عفونت است. گسترده استفاده از ماسک های اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست ها نیز مهم هستند.

تفاوت اصلی بین این دو استراتژی است که سرکوب خواستار بسیار تهاجمی تر و سازگار آزمایش در معرض خطر افراد اجازه می دهد تا جوامع به سرکوب در حال ظهور مورد خوشه سریع تر است.

برای رسیدن به سرکوب متحده و موسسات نیاز به یک رویکرد پیشگیرانه برای تست و "بازیگران بسیار گسترده تر, خالص" Jha می گوید.

چگونه برای رسیدن به سرکوب

پس چقدر تست مورد نیاز خواهد بود برای رفتن فراتر از کاهش و در واقع رسیدن به سرکوب?

به صورت که دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی گروه جدیدی متریک در همکاری با سایر گروه های آموزشی در سراسر کشور: آنها برآورد جوامع نیاز به آزمون به طور گسترده ای به اندازه کافی به طوری که تعداد زیادی از مردم تست مثبت برای این ویروس به 3 درصد و یا کمتر است. که مثبت رای است که کشورهای دیگر مانند ایتالیا و کره جنوبی به دست آورد خود را برای کنترل همه گیری.

با توجه به تجزیه و تحلیل جدید برای رسیدن به این هدف ایالات متحده به طور کلی نیاز 3.7 میلیون آزمون در هر روز مقدار تست در هر ایالت متفاوت بسته به زمان اندازه شیوع بیماری خود را. (این تحلیل فرض درست اندازه هر دولت شیوع به سه تا پنج برابر بزرگتر از آنچه گرفته شده در مورد تایید شده شماره.)

شایان ذکر است که این ارقام بر اساس پیش بینی ها از هر دولتی انتظار می رود شیوع اندازه جولای 6. این تست برآورد منعکس کردن یک تصویر لحظهای در زمان و می تواند کوچک یا رشد بسته به اینکه چگونه حقایق را بر روی زمین تغییر دهید.

هدف از این بلند پروازانه تر سطح تست به رایگان متحده از ترس مداوم از شیوع بیماری های متلاطم ، آن می تواند جوامع به نقطه "که در آن مردم باید اعتماد به نفس رفتن به رستوران ها و کافه ها و باز شدن مدارس بدون داشتن شیوع و بدون نیاز به خاموش کردن دوباره" Jha می گوید.

در حال بارگذاری...

افزایش تست است که به سادگی یک ماده از حصول اطمینان از عرضه کافی از آزمون های موجود تست سایت. Jha گروه توصیه جوامع تست خیلی بیشتر استراتژیک است.

برای مثال منظم تست می تواند هدفمند در افراد در معرض خطر تنظیمات مانند خانه های پرستاری و گوشت-بسته بندی کارخانه ها و زندان ها. دانشگاه زمانی که آنها بازگشایی می تواند آزمون دانش آموزان هفتگی; مدارس می تواند آزمون معلمان به طور منظم و بیمارستان ها می تواند به ارائه تست نه تنها برای کارکنان بلکه برای خانواده خود را. این رویکرد نیز نقطه بسیاری از بدون علامت یا presymptomatic موارد افرادی که آلوده می شوند و هنوز هم می تواند گسترش ویروس حتی اگر آنها نمی, توسعه علائم.

چالش های پیش رو

با توجه به تجزیه و تحلیل جدید تنها چهار متحده انجام می دهند به اندازه کافی تست برای سرکوب: آلاسکا, هاوایی, مونتانا و ورمونت— همه نسبتا کوچک جمعیت با شیوع است. غرب ویرجینیا است و نزدیک به هدف خود را.

در میان کشورهای با شیوع نیوجرسی به حال در یک موقعیت برای سرکوب ویروس نشان می دهد که حتی بزرگتر شیوع را می توان تحت کنترل در آورد.

"من فکر می کنم ممکن است. آن را آسان نخواهد بود. اما نیاز به رهبری و آن نیاز به یک تعهد از کشور ما است که می گوید: "ما در واقع می خواهید برای باز کردن در کشور ما با خیال راحت و ما می خواهیم به زندگی ما پشت,'" Jha می گوید.

دیگران موافق نیاز به سطح شیب دار تا تست ضروری و مورد نیاز اما استدلال می کنند آن باقی مانده است یک دلهره آور هدف است.

"این ناامید کننده و خسته کننده است که ما نمی باید از این ظرفیت برای دریافت این تحت کنترل" می گوید: دکتر مارکوس Plescia ارشد پزشکی مدیر برای انجمن های ایالتی و ارضی مقامات بهداشتی. "این امر به ویژه در مورد در حال حاضر که ما شاهد موج در موارد. ما به وضوح نیاز به قادر تست بیشتر مردم است."

Plescia می گوید که در تنگنا به گرفتن به اندازه کافی تست همچنان به صورت مزمن و کمبود کیت های آزمایش خود را به عنوان به خوبی به عنوان لوازم مورد نیاز برای انجام آزمون.

"این است که چالش واقعی در سراسر جهان" Plescia می گوید. "هر کس برای رقابت در این آزمون است."

جنیفر Nuzzo متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز ردیابی تست است که درگیر در دانشگاه هاروارد تحلیل سوالات سودمندی طرح ریزی شماره های خاص از آزمون های مورد نیاز برای کنترل این ویروس. به جای Nuzzo می گوید گروه او به مدت طولانی حمایت از تمرکز بر روی درصد از مردم, تست مثبت به عنوان قابل اعتماد تر متریک. کاهش درصد بیشتر شانس تست ابتلا به عفونت های جدید به اندازه کافی برای کنترل ویروس Nuzzo می گوید.

"وجود دارد برخی از سند چشم انداز است که ما در حال رفتن به آزمایش همه. من تصور نکنید که ما تا به حال برای رفتن به تست خیلی گسترده," او می گوید. "من خیلی بیشتر علاقه مند بدانند که به احتمال زیاد آلوده شود و آن را آزمون به آنها به جای تست کل دولت است."

Jha به رسمیت می شناسد این بلند پروازانه هستند — برخی می گویند دست نیافتنی — اهداف. اما او می گوید: مهم این است که برای شروع به حرکت در مسیر درست برای پیشرفت در گسترش آزمایش به منظور "جلوگیری از نوسانات دهانه و بسته شدن."

"اگر ما شروع به کار به سمت این هدف در حال حاضر از آن خواهد شد بسیار دشوار پاییز و زمستان," او می گوید.

در حال بارگذاری...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب