در آستانه بیمارستان های روستایی بریس برای موج جدید در COVID-19 موارد

بزرگنمایی این تصویر یک راهرو منجر به موقت جداسازی بخش برای COVID-19 بيمار. کرک Siegler/NPR پنهان ک

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک راهرو منجر به موقت جداسازی بخش برای COVID-19 بيمار. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

در آیداهو کوه شهر Grangeville جمعیت از 3200 نشانه ها در ویندوز در خیابان اصلی تبلیغ است که مرز روز "است."

سالانه چهارم ژوئیه جشن می بالد خیابان رقص, آیداهو, طولانی ترین در حال اجرا در بازار مال فروشان و حتی جهان بزرگترین تخم مرغ بازی شیر یا خط. در بسیاری از شهرهای کوچک Grangeville اقتصاد شده است مبارزه در سراسر این بیماری همه گیر.

مرز روز برنامه ریزان و تصمیم به رفتن پیش با تغییر اگر کمی کوچک پشت نسخه ای از این جشنواره در این سال در میان نگرانی ها در مورد احتمال افزایش coronavirus موارد است.

Grangeville جمعیت گرایش به انحراف و underinsured.

"این رفتن به یک کمی مخاطره آمیز گفت:" جوئل گومز صاحب مسیرهای پیاده روی در رستوران و سالن. "من احساس می کنم ما در حال رفتن به ضربه با تاج بعد از این."

با بسیاری از دیگر جولای چهارم حوادث لغو در روستایی شمال, صاحبان کسب و کار محلی مانند گومز در حال آماده سازی برای یورش به طور بالقوه هزاران نفر از گردشگران نزولی در شهر.

مسیرهای پیاده روی یکی از جشنواره خیابان رقص و موسیقی زنده سالن. گومز در حال حرکت است همه چیز او می تواند در خارج از در نظر گرفتن رزرو و فاصله از جداول.

مرز روز دهندگان می گویند که آنها در حال گرفتن شبیه COVID-19 احتیاطی. شده اند وجود دارد تنها سه مورد تأیید در آیداهو, شهرستان پس از مارس. مردم در اطراف در اینجا است و باید این ویروس به طور جدی گومز می گوید اما پس از دو ماه از خاموش شدن ناگهانی خود را کسب و کار است که به سختی حلق آویز در.

"این یکی از آن چیزهایی است که شما باید برای زنده ماندن," او گفت:. ""شما مردم وجود دارد [تلاش] برای تغذیه خانواده خود را. ما در همان قایق است."

تا خیابان 16-تخت عطر بیمارستان و درمانگاه مدیر عامل Abner پادشاه می گوید کارکنان خود را آماده است برای امکان افزایش عفونت کروناویروس در چند هفته.

"این بسیار سخت به انجام یک تخم مرغ بازی شیر یا خط در یک جامعه فاصله شیوه" او خنده.

بزرگنمایی این تصویر

عطر بیمارستان مدیر عامل شرکت Abner پادشاه می گوید کارکنان خود را آماده برای امکان افزایش COVID-19 بيمار به عنوان طولانی به عنوان بزرگتر منطقه ای بیمارستان نیست غرق شده است. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

عطر ندارد یک واحد مراقبت های ویژه و یا حتی یک دستگاه تنفس مصنوعی. بسیاری از بیماران نیاز به مراقبت های ویژه منتقل شده به بزرگتر منطقه ای بیمارستان است که تا کنون در طول همه گیر نشده اند ضعف خود را به عنوان اولین ترسید.

عطر کارکنان تهیه شده است و سازماندهی اقدامات برای ماه هنوز به تاریخ آنها درمان نمی شود یک COVID-19 بیمار است.

"که بخش سخت مورد این همه چون شما همه آماده برای این اورژانس و پس از آن هیچ چیز اتفاق می افتد و پس از آن شما باید به مبارزه با خوشنودی کمی" شاه می گوید. "ما آماده برای سیل و سپس ما ضربه با خشکسالی است."

که "خشکسالی" به شدت تحت تاثیر عطر خط پایین. طنز این است که شهر های کوچک بيمارستان مانند این یکی در حال حاضر در آستانه شکست قرار در طول بیماری همه گیر. پادشاه می گوید: مردم فقط متوقف به آن درمانگاه و حتی خود را به اتاق اورژانس. همه روش انتخابی لغو شد. پس از همه گیر در زمان برگزاری در ماه مارس درآمد در اینجا به نصف کاهش یافته است.

در سراسر ایالات متحده روستایی "بحرانی دسترسی" از بیمارستان در حال حاضر با بسته شدن در نرخ هشدار دهنده قبل از همه گیر. دوازده باید توقیف پس از آغاز این سال به تنهایی.

"حتی بدون همه گیر وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای شگفتی و خطا" پادشاه گفت:.

یکی از دلایل اصلی که در بیمارستان مانده است شناور از ماه مارس است که به دلیل فدرال امداد پول است. در میان چیزهای دیگر آن کمک کرده است پرداخت به صورت شخصی دنده محافظ و لوازم دیگر و همچنین ساخت و ساز از یک جداسازی موقت بخش برای COVID-19 بيمار.

گذشته از بیمارستان کوچک ایستگاه پرستاری و پایین به سمت انتهای یک راهرو وجود دارد که دیوار موقت از پلاستیک سنگین در زیر چراغ های فلورسنت. بیشتر حمل و نقل هوایی, واحد هستند به منظور هم باید بیمارستان نیاز به تبدیل بیشتر به اتاق فشار منفی.

بیمارستان رهبران می گویند جداگانه تکه فدرال امداد پول تقریبا 1.8 میلیون دلار در حقوق و دستمزد حفاظت وام نیز یک تاسیسات برای اجتناب از اخراج.

که پول در حال اجرا است در چند روز آینده, اما پادشاه می گوید کسب و کار به تازگی به عقب برداشت تا به نزدیکی قبل از همه گیر سطوح غیر COVID-19 بيمار شروع به بازگشت به درمانگاه و بیمارستان است.

این بزرگ است چرا که در شهرهای کوچک مانند Grangeville بیمارستان است که اغلب یکی از بزرگترین کارفرمایان.

"آن بوده است استرس زا به دلیل آن را فقط ناشناخته" گفت: ملیسا Holman یک پرستار در درمانگاه. "شما به کار می آیند و شما می دانید اگر شما در حال رفتن به در معرض, من و اعضای خانواده که در معرض خطر هستند."

Holman پشت در محل کار است در حال حاضر پس از مصرف داوطلبانه کردند برای 2 1/2 هفته این بهار. آن شده است یک مبارزه است. شوهر او یک گله دار. آنها دو جوان بچه ها در مدرسه ابتدایی و دیگری در بعد مراقبت از; هر دو مدرسه و مراقبت از روز بسته شده است. یک کردند آیا به این معنی است که او و خانواده اش می تواند اقامت در بیمارستان را بیمه.

Holman در حال تماشای به عنوان coronavirus موارد در حال افزایش شدت در جای دیگر در آیداهو. نگران سرنوشت مشابه برای Grangeville او را متقاعد شده است که مدرسه را دوباره باز در اینجا به عنوان برنامه ریزی شده سقوط می آیند.

"است که می تواند یکی دیگر از مشکلات ما در برابر خانواده تلاش برای پوشش دادن مراقبت از کودک و مدرسه در منزل همراه با حفظ یک شغل تمام وقت," Holman گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب