جفری برمن وکیل سرنگون توسط Barr را شهادت خصوصی قبل از کنگره

واشنگتن—جفری S. برمن سابق بالا دادستان فدرال در منهتن بود که به طور ناگهانی اخراج ماه گذشته موافقت خود را برای

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

واشنگتن—جفری S. برمن سابق بالا دادستان فدرال در منهتن بود که به طور ناگهانی اخراج ماه گذشته موافقت خود را برای شهادت در یک بسته-درب شنوایی قبل از قانونگذاران هفته آینده به عنوان بخشی از یک تحقیق بالقوه سیاسی در وزارت دادگستری با توجه به قضایی مجلس کمیته اطلاع reviewed by نیویورک تایمز.

برمن که اخراج شد و پس از مختصر اما بسیار عمومی ریابکوف وضعیت خود را با دادستان کل William P. Barr را ملاقات خصوصی در جولای 9 با اعضای این کمیته به بحث در مورد شرایط اطراف تعجب خود را فردی گری با توجه به دو نفر آشنا با شرایط شهادت او.

برمن را برنامه ریزی شهادت می آید در میان shakeup در دادستان فدرال در بروکلین. Richard P. _tenor دفتر را بالا دادستان خواهد آمد به واشنگتن به عنوان شماره 2 رسمی در دفتر معاون دادستان کل Jeffrey A. روزن یک کلید اداره پست. _tenor دیده می شود در این بخش به عنوان یک متحد نزدیک Barr.

موقعیت در حال حاضر برگزار شده توسط Seth DuCharme که برنامه ای برای بازگشت به بروکلین دادستانی جایی که او قبلا رئیس بخش جنایی. او در نظر گرفته شده برای اجرای کار با توجه به دو نفر آشنا با مذاکرات.

حرکت هفته های آینده پس از برمن به شلیک به احتمال زیاد به هم بزنید حدس و گمان که آنها با انگیزه های سیاسی. اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و در عین حال به معرفی یک جانشین برای _tenor که انتظار خود را بالا معاون علامت لسکو به عنوان اقدام آمریکا وکیل بلافاصله پس از خروج خود را. تهمت می تواند نصب DuCharme به اجرای دفتر تحت خالی اصلاحات عمل می کنند.

تحت برمن منهتن فدرال دادستانی به دنبال موارد است که لمس کردن در مغلوب ساختن پیشی جستن, داخلی, دایره, در معرض سوء رفتارهای سابق خود وکیل شخصی مایکل کوهن.

تقریبا از لحظه ای که بر آن سال گذشته او در برخورد با برمن در مورد سیاسی حساس تحقیقات از جمله تصمیم به اتهام کوهن با کمپین مالی جرائم و چگونه دادستان در منهتن باید بررسی هالک بانک یک بانک دولتی که آنها تحت تعقیب در سال گذشته با توجه به چند نفر آشنا با این تحقیقات که مجاز به عموم در مورد مذاکرات.

برمن خدمت شد و در یک اقدام ظرفیت. پایان تصدی خود به نظر می رسد عجله پس از جی کلیتون رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت: تهمت و Barr هفته پیش که او علاقه مند می شود در حال اجرا در منطقه جنوبی. بر تصمیم به نصب یک وکیل با آنها او تا به حال یک کار بهتر رابطه دادستان کل گفت: در مصاحبه با NPR.

اما برمن حاضر به استعفا و Barr صادر انتشار اخبار در اواخر شب جمعه ماه گذشته اعلام کرد که برمن در نظر گرفته شده را ترک کنند. که متوجه باعث برمن به علنا می گویند که او به هیچ وجه قصد ترک.

در پایان به دلیل مسائل حقوقی در اطراف برمن انتصاب بار مجبور شد به درخواست تهمت او را به آتش کشیدند. او همچنین حمایت از طرح خود برای جانشینی موقت و نصب برمن معاون آدری اشتراوس برای اجرای این کار در حال حاضر.

برمن را اخراج نیز آمد و در زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود هل دادن دیگر مقامات دولت با درجه ای از استقلال از جمله بازرسان عمومی که وظیفه هستند با ریشه کن کردن آژانس تقلب و سوء استفاده.

در روز پنج شنبه _tenor ایالات متحده وکیل در منطقه شرقی نیویورک مطلع در دفتر خود که او را پله پایین برای تبدیل شدن به یک مقام رسمی با وزارت دادگستری در واشنگتن به گفته افراد آشنا با این موضوع.

پست او فرض خواهد شد — اصل دیپلم معاون دادستان کل کار تحت روزن — در نظر گرفته شده است بسیار با نفوذ به عنوان روزن دفتر نظارت بر کشور فدرال دادسراها. قبلی رسمی در نقش ادوارد o'callaghan شد بهترین و شناخته شده برای نظارت روز به روز از روسیه بررسی است.

این کار به خصوص تحت روزن که هرگز دادستان.

DuCharme که روزن زمان بالا معاون بازگشت به بروکلین در اتاق که در آن او کار می کرد برای تمام زندگی خود را به عنوان دادستان قبل از او آمد به واشنگتن در سال گذشته به توصیه Barr جنایی و امنیت ملی مهم است.

برمن شهادت خواهد داد فقط یک هفته پس از دو وزارت دادگستری و وکلا گفت: کمیته قضایی مجلس که سیاسی انتصاب در دفتر دادستان در واشنگتن و در ضد تراست بخش تا به حال مداخله در تحقیقات برای پیشبرد منافع شخصی از مغلوب ساختن پیشی جستن و Barr.

هارون S. J. Zelinsky یک دادستان که مشغول به کار در این تحقیقات به راجر سنگ مغلوب ساختن پیشی جستن دوست دیرین و گفت: این کمیته که مقامات ارشد در واشنگتن باراک اوباما خواستار بیشتر ملایم حکم زندان برای سنگ "به دلیل سیاست است."

او نام چند حرفه ای وکلا که به او گفت که با گذشت, حکم خواهد بود انجام می شود در اصل برای دلجویی از مغلوب ساختن پیشی جستن و آن را بالای سیاسی منصوب می ترسید جمهور.

یک سخنگوی وزارت دادگستری گفته است که Zelinsky شهادت بود و بر اساس شایعات و که او تا به حال هیچ مکالمات با سیاسی انتصاب که نیت او شرح داده شده است.

John W. الیاس ارشد حرفه ای رسمی در ضد تراست بخش گفت که Barr به دنبال استفاده از تحقیقات ضد تراست به آزار و اذیت شاهدانه شرکت ها است چرا که او شخصا دوست نداشتند این صنعت است. او همچنین گفت که لطفا به مغلوب ساختن پیشی جستن بخش باز رسیدگی به خودروسازان که تا به حال تصمیم به ساخت اتومبیل های که منتشر کمتر آلاینده ها.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رهبران در ضد تراست بخش رد آن اتهامات در داخلی یادداشت منتشر شده به این بخش است.

شهادت خود و برمن مصاحبه بخشی از کمیته قضایی مجلس را موشکافی از اینکه بر اتحاد سیاسی وزارت دادگستری و دولت قدرت خود را برای محافظت و حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن ،

بر ظاهر خواهد شد قبل از این پنل در جولای 28.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن