مقامات می گویند coronavirus تست در حال گسترش است اما پزشکان در حال شک و تردید

فدرال و مقامات وزارت امور خارجه روز دوشنبه گفت که آنها تا به حال در نهایت تبدیل به یک گوشه در coronavirus همه

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

فدرال و مقامات وزارت امور خارجه روز دوشنبه گفت که آنها تا به حال در نهایت تبدیل به یک گوشه در coronavirus همه گیر و وعده داده عظیم گسترش تست اما امیدوار باقی مانده تار در بیمارستان ها و درمانگاه به بیماران هنوز در انتظار نتایج و overworked پزشکان به شدت مورد تردید دولت ها تعهد است.

برخی از پزشکان در لس آنجلس گفته است که هنوز هم تقریبا غیر ممکن است به منظور coronavirus آزمون به دلیل فرایند آهسته است با موانع اداری و کمبود مواد کلیدی. "تست spigot قطعا نه باز گفت:" L. A. شهرستان پزشک اورژانس. او هنوز هم چهره های تنگ محدودیت های که در آن بیماران واجد شرایط به صورت تست و سپس منتظر نتایج جستجو برای پنج روز, او گفت:.

Leigha Hodnet, 42, گفت که او هنوز هم در حال انتظار برای نتایج آزمون تقریبا یک هفته پس از او و شریک زندگی خود را مورد آزمایش قرار گرفتند در یک آزمایشگاه در Burbank. "ما در حال تلاش برای خود قرنطینه, اما آن را فقط واقعا دیوانه" گفت: Hodnet زندگی می کند که در اکو پارک و گفت: علائم شامل تب و سرفه و خستگی شدید. "یک راه برای متوقف کردن آن است به مطمئن شوید که هر کس می تواند آزمایش و خود قرنطینه. اما اگر آنها نمی تواند که چگونه این تبدیل به یک بیماری همه گیر."

مشکلات مداوم می آیند به عنوان ملتی برای یک لحظه بحرانی در نبرد خود را در برابر این بیماری همه گیر با عفونت های نصب و راه اندازی مدارس و بسته شدن کسب و کار و اقتصاد در معرض خطر از اوج به رکود اقتصادی است. اگر گسترده آزمایش نمی کند سرعت بخشیدن به کارشناسان بهداشت و درمان ترس شدید تر اقدامات ایمنی از جمله اجباری خانه انزوا و شهرستان مستندات ممکن است لازم باشد.

تبلیغات

"بارها گفته ایم و من آن را تکرار کنید: بدترین بله پیش رو برای ما است. این است که چگونه ما در پاسخ به این چالش که برای تعیین نهایی پایانی در حال رفتن به," دکتر گفت: Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی بخشی از موسسه ملی بهداشت.

عدم گسترده تست اولیه در ایالات متحده ساخته شده آن را تقریبا غیر ممکن است برای پیگیری این ویروس و در نهایت مجبور به بسته شدن مدارس و کسب و کار در بسیاری از شهرستانها در سراسر کشور در تلاش برای جلوگیری از گسترش سرایت. مقامات اصرار دارند تغییر آینده است.

تا پایان این هفته بیش از 2000 تجاری آزمایشگاه در سراسر کشور انجام خواهد شد coronavirus آزمون با استفاده از ماشین با سرعت بالا است که می تواند روند بسیاری از نمونه را با مقامات فدرال و گفت:. حدود 1.9 میلیون آزمون در دسترس خواهد بود در پایان این هفته گفته است.

کالیفرنیا خواهد شد در حال اجرا 8,000 آزمون در روز در حدود یک هفته زمانی که تجاری آزمایشگاه شرکت تلاش باز می شود تا دو labs گفت: رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در یک کنفرانس خبری در روز یکشنبه ، "ما در حال افزایش ظرفیت و توانایی ما بر اساس ساعات روز نه فقط روزانه" Newsom گفت.

تبلیغات

شتاب می آید که مقامات تلاش برای جبران آبشار فدرال اشتباه و تاخیر است که کارشناسان می گویند چپ ایالات متحده چندان دور در پشت کشورهای دیگر در آن ردیابی از رمان coronavirus. همانطور که از روز دوشنبه ایالات متحده در حال آزمایش حدود 40 ، 000 نفر به این ویروس در حالی که کره جنوبی یک کشور شش برابر کوچکتر بود و آزمایش بیش از 260,000.

"شما نمی توانید مبارزه با آتش blindfolded, و ما می تواند به توقف این بیماری همه گیر اگر ما نمی دانیم که آلوده است" گفت: سازمان بهداشت جهانی مدیر Tedros Adhanom Ghebreyesus در روز دوشنبه. "ما یک پیام ساده برای همه کشورها: تست آزمون تست."

یکشنبه, 8,316 coronavirus آزمایشات انجام شده در کالیفرنیا است. و کمتر از یک سوم از کسانی که خام در دولت 19 بهداشت عمومی آزمایشگاه که مبتلا به کمبود تست قطعات و عدم وجود ماشین آلات و نیروی انسانی. بقیه باید تجزیه و تحلیل شده است در امکانات تجاری و آزمایشگاه در دانشگاه ها و بیمارستان های خصوصی از جمله استنفورد و چند دانشگاه کالیفرنیا امکانات.

ایالات متحده تست مشکلات شروع شد و در اوایل شیوع زمانی که مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از توزیع معیوب آزمون به بهداشت عمومی آزمایشگاه در سراسر کشور است. هنگامی که این موضوع رفع شد آن را در هفته به عرضه متحده با داشتن کیت های آزمایش به عنوان تعدادی از بيماران مشکوک که مورد نیاز آزمایش همچنان به صعود. یک کمبود اساسی در تست مواد شیمیایی به نام معرف آهسته روند پایین بیشتر است.

این مسئله همچنان ادامه دارد برای مقامات محلی که در حال تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس.

L. A. شهرستان بهداشت عمومی رئیس باربارا فرر گفت که هر چند شهرستان را تست ظرفیت به حال "افزایش چشمگیری" در روزهای اخیر به میزان حدود 300 نمونه در هر روز شهرستان است که هنوز هم در انتظار دولت فدرال به عرضه بیشتر معرف. "اگر ما ثابت است که معرف کمبود خیلی زود پس از آن ظرفیت و توانایی ما برای تست در بهداشت عمومی آزمایشگاه خواهد بود به طور چشمگیری کاهش می یابد دوباره" فرر گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه.

حدود 1100 نفر در کل آزمایش شده است در بخش عمومی وزارت بهداشت گفت.

منطقه خلیج در حال تجربه مشکلات مشابه. یک پزشک با تجربه COVID-19 تست ظروف سرباز یا مسافر دست اول در هفته گذشته. مقامات به او گفت که او تب بالا و لرز و سرفه نمی واجد شرایط او را برای یک COVID-19 تست اما که او می تواند آزمایش برای آنفولانزا پس از او تا به حال در تماس با هر کسی که تا به حال سفر به یک کشور با شیوع.

تبلیغات

"آزمون پس preciously چند در دسترس است که تنها افرادی که می توانید تست شده هستند و تنها افرادی که دیدار بسیار دقیق ضوابط و در نظر من که معیارهای نوع مسخره," او گفت:. "این یک چرخه است زیرا چگونه شما می دانید اگر شما با داشتن هر گونه تماس با COVID-19 بيمار اگر به سختی و هر کسی که گرفتن تست شده است."

در L. A. County, پزشکان گفت: به نظر می رسید مانند تست محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از خسته کننده تجاری آزمایشگاه تلاش و LabCorp. "این بسیار محتاط و محدود" گفت: یک پزشک اورژانس در شهرستان بود که مجاز به صحبت با رسانه ها. "ما نمی دانیم که اگر این مسئله از ماشین آلات نیروی انسانی معرف و یا چه. اما به نظر می رسد مانند تلاش و LabCorp نیست در واقع باید از این ظرفیت برای همه این نمونه ها ریختن و ما نمی خواهیم به آنها را پایمال."

دکتر آنتونی Cardillo مدیر اجرایی ترمیم فوری مراقبت از درمانگاه که درمان Hodnet این اکو پارک زن گفت: تاخیر در دریافت نتایج آزمون ناشی از جمع شدن در تلاش است. این شرکت گفت: غیرمنتظره بود با مردم ارسال در آزمون اجرا می شود که این آزمایشگاه در آمد آنلاین تاریخ و زمان آخرین هفته است. تلاش تصمیم به مسدود کردن نمونه ها و اجرای آنها در این هفته و هفته آینده اولویت مردم با شدیدتر علائم Cardillo گفت.

او گفت که تلاش کاهش انباشت بیش از آخر هفته اما ترمیم کارکنان هنوز هم بگویید بیماران آن را می تواند تا دو هفته برای نتایج خود را به عقب می آیند.

"وجود دارد هیچ راهی برای پیش بینی است که وجود دارد هیچ پاسخ," او گفت:. "آن را مانند تلاش برای درخواست یک خلبان که گردان در مه, زمانی که آنها در حال رفتن به زمین — هر زمان که مه را پاک می کند."

تا کنون تلاش شده است در حال اجرا از 1200 تست های روزانه در یک آزمایشگاه در سان جوان کاپیسترانو. دو اضافی labs خواهد آمد آنلاین در هفته آینده با هم در حال اجرا تا به 5500 نمونه از یک روز Newsom روز یکشنبه گفت.

تلاش ذکر شده حتی بلند پروازانه تر برآورد دوشنبه. مقامات گفت: روزانه تست ظرفیت می تواند به عنوان بالا به عنوان 10,000 تا پایان این هفته و برنامه ریزی شده به دو برابر این نرخ از آوریل 1.

"ما در حال حاضر در مرحله تست" گفت: Adm. برت P. Giroir معاون وزیر بهداشت و درمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در یکشنبه کاخ سفید جلسه.

تبلیغات

اما هفته طولانی تست افتضاح همچنان به تحت تاثیر قرار کالیفرنیا از جمله رنه شوارتز که بیمار بود به هفته با تب و سرفه خشک و نشانه های COVID-19.

پس از هفته قادر به آزمایش او بازدید UCLA در هفته گذشته برای دیدار با یک بیماری عفونی پزشک مورد ارزیابی قرار گیرد برای تست. اما او رد شد دوباره به دلیل تب او شکسته بود هر چند او هنوز هم تا به حال سرفه های تند و زننده.

"همه چیز رو رد کرد از آن تنها چیزی که می توان آن را گفت:" شوارتز زندگی می کند که در تپه شمالی. "اگر کسی می تواند به من بگویید که در آن برای رفتن من می خواهم. من فکر می کنم آن را یک کل خوشه you-know-what."

نشانه های او در حال بهبود است اما او می گوید: او هنوز تنها در حدود 70 درصد از نرمال سطح انرژی. او تا به حال شده است holing تا در خانه خود را, اما در حال حاضر متوقف امید او است و دیگر مسری است.

"من نمی دانم چه چیز دیگری را انجام دهد. آن بوده است 20 روز" شوارتز گفت.

بار کارکنان نویسندگان فیل Willon و کالین Shalby کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب