روسیه اتهامات را رد میکند آن پرداخت می شود داعش برای کشتن نیروهای ایالات متحده به عنوان 'مزخرف'

بزرگنمایی این تصویر افغانستان طالبان و روستاییان جشن صلح و پیروزی در جنگ افغانستان در ادارۀ آنان منط

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

افغانستان طالبان و روستاییان جشن صلح و پیروزی در جنگ افغانستان در ادارۀ آنان منطقه در مربوطات ولایت های افغانستان, مارس 2. اخبار گزارش با استناد به اطلاعاتی ایالات متحده ادعا می کنند روسیه ارائه شده نعمت به طالبان وابسته به داعش و کشتن سربازان آمریکایی. روسیه وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا را متهم هوش از نشت داستان به عقب نشینی از روند صلح. نورالله Shirzada/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نورالله Shirzada/خبرگزاری گتی ایماژ

"جعلی". "بی معنی است." "نهفته است."

کرملین در واکنش به همان شیوه به عنوان کاخ سفید را به گزارش های خبری که اطلاعاتی ایالات متحده تا به حال گفته پیدا روسیه ارائه شده نعمت بر سربازان آمریکایی در افغانستان است.

وزارت خارجه روسیه گفت: داستان اولیه در نیویورک تایمز نشان داد که "کم توانایی های فکری از اطلاعاتی ایالات متحده مبلغان." ولادیمیر پوتین رئیس جمهور سخنگوی دیمیتری Peskov به نام پس از آن گزارش های "مضر" است که آسیب به شهرت رسانه که انتشار آنها.

مقامات روسیه صرف مقدار زیادی از زمان رد اتهامات مربوط به تخلفات از مسمومیت سابق روسیه در انگلستان به انتخابات دخالت در ایالات متحده است. که روسیه اطلاعات نظامی ممکن است پرداخت می شود نعمت برای کشتن ایالات متحده و نیروهای متفقین در افغانستان به نظر می رسد فقط آخرین اتهام مسکو قاطعانه تکذیب کرد.

"البته آنها در حال رفتن به انکار. آنها در این مایه موقعیت داشتن گریه گرگ به طوری که خیلی سخت می شود به می دانم آنچه کاملا به این باور گفت:" علامت گذاری Galeotti ارشد کاردانی همکار در موسسه سلطنتی خدمات امارات در لندن است. "وجود دارد یک حس 'چگونه احمق آیا شما فکر می کنید ما هستند؟'"

Galeotti یک کارشناس امنیتی روسیه خدمات گفت: فضل در برنامه های سربازان ایالات متحده نه تنها دارای تهور بی مورد اما تشکیل می دهند "عظیم تشدید" در مسکو testy روابط با واشنگتن است.

Frants Klintsevich یک عضو از مجلس دفاع و امنیت کمیته به نام اتهامات "تکمیل حماقت است."

"آنچه را که ما از این ؟ که می تواند به من یک توضیح روشن?" Klintsevich در مصاحبه ای گفت:. "آنچه ما انجام می دهیم اگر طالبان کشتن دو یا سه آمریکایی سربازان ؟ روسیه سرویس های اطلاعاتی نه سیاسی و نه اقتصادی و نه نظامی علاقه به آن."

Klintsevich عضو حاکم روسیه متحد حزب گفت که این گزارش از نعمت ها بیشتر در مورد داخلی مبارزه سیاسی در ایالات متحده که در آن روسیه است که استفاده می شود به عنوان یک "جن" برای صدمه زدن به رئیس جمهور تهمت را گشتند شانس.

Klintsevich به عنوان یک کاپیتان در ارتش شوروی فاجعه نه سال جنگ در افغانستان و از سران با نفوذ جانبازان سازمان است. او به یاد می آورد که چگونه ایالات متحده تامین مالی و مسلح افغانستان چریکهای شناخته شده به عنوان mujahedeen که جنگیدند با موفقیت در برابر نیروهای شوروی. اما Klintsevich گفت که ایالات متحده رفت و به افغانستان در سال 2001 برای حق دلیل: برای مبارزه با طالبان است.

در ماه های پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 پوتین در سال دوم خود را به عنوان رئیس جمهور روسیه — تلاش برای استفاده از یک جبهه مشترک علیه تروریسم به عنوان راهی برای تعمیق روابط با ایالات متحده است.

به عنوان رئیس جمهور جورج دبلیو بوش آغاز شد و بمباران افغانستان, پوتین گفت: روسیه آماده بود در صورت لزوم برای کمک به عملیات جستجو و نجات از پرسنل نظامی ایالات متحده. در طول اجلاس ریاست جمهوری در ماه نوامبر سال 2001 پوتین صحبت کرد و در دانشگاه رایس در تگزاس گفت: با موافقت بوش که تروریست ها نیاز به شکار در افغانستان است.

اتحاد جماهیر شوروی سوزش خروج از افغانستان گرفته شده بود کمی بیش از یک دهه قبل و روسیه هنوز هم تا به حال مقدار زیادی از تجربه و تخصص به اشتراک بگذارید.

نماینده مجلس Klintsevich گفت: او به سازماندهی جلسات بین روسیه جانبازان و مقامات ایالات متحده.

"من خودم در زمان و صحبت در مورد احساسات و تجربه و دانش خود را با متخصصان" او گفت:. Klintsevich می گوید او هشدار داد آمریکایی ها که مهاجمان به عنوان دور برگشت به عنوان اسکندر حال تلاش برای تسلط بر افغانستان است.

حتی در حالی که آمریکا و روسیه منافع همگرا در افغانستان روابط دو جانبه شروع به فاسد شدن بیش از اختلافات در دیگر نقاط جهان. پوتین بود که به شدت در برابر بوش جنگ در عراق و ادامه گسترش ناتو در حالی که آمریکا مخالف بود به روسیه و پس از آن مداخله نظامی در گرجستان و اوکراین و سوریه است.

هنگامی که آن مورد گزارش در نعمت بر سربازان آمریکایی-وزارت خارجه روسیه گفت که اطلاعاتی ایالات متحده ممکن است به بیرون درز داستان به عقب نشینی نظامیان روسیه و دیپلمات های ایالات متحده به منظور تسهیل در روند صلح بین طالبان و دولت افغانستان. این وزارت همچنین متهم اطلاعاتی ایالات متحده از قاچاق مواد مخدر در افغانستان است.

هر چند روسیه را ممنوع کرده است طالبان به عنوان یک سازمان تروریستی رهبران این گروه را در سفر به مسکو برای میزبانی مذاکرات توسط وزیر خارجه روسیه سرگئی لاوروف.

بسیاری از روس ها که همواره در افغانستان در نظر گرفتن طالبان فرزندان آمریکا-حمایت mujahedeen. اما طولانی خشم از آن زمان بعید است که به انگیزه روسیه برای پرداخت مستقیم بر نیروهای ایالات متحده گفت: Galeotti که نویسنده یک کتاب در جنگ شوروی در افغانستان.

در حالی که روسیه هنوز هم عمیقا درگیر وجود دارد گفت: پرداخت مستقیم به طالبان مرتبط مبارزان حمل سیاسی قیمت آن را بیش از حد بالا به خرس.

Galeotti نیز با تخفیف امکان سرکش عنصر در روسیه اطلاعات نظامی.

"آن مرد در حال رفتن به قادر به گرفتن signoff در نقل و انتقال پول بدون قانع کننده بسیاری از افراد دیگر," او گفت:. "روسیه دستگاه امنیتی نه تنها به سادگی پول دست willy-nilly. آنها درست مانند هر دیگر بوروکراسی دولتی."

روسی مجلس Klintsevich گفت: او هیچ سخت احساسات نسبت به آمریکایی ها.

"به نظر من ارتش ایالات متحده در حال انجام کار درست توسط مبارزه با تروریست ها و این مهم برای جهان است," او گفت:. "همین دلیل است که من در کنار سرباز آمریکایی که رفته به مبارزه به دستور خود دولت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن