مقامات: مردان حقوق وکیل کشته وکیل در کالیفرنیا

لس آنجلس - مقامات بر این باورند مردان حقوق وکیل به ضرب گلوله کشته و یک همکار وکیل در کالیفرنیا در روز قبل از ا

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

لس آنجلس - مقامات بر این باورند مردان حقوق وکیل به ضرب گلوله کشته و یک همکار وکیل در کالیفرنیا در روز قبل از او مورد حمله یک قاضی فدرال خانواده در نیوجرسی و خودکشی مقامات جمعه اعلام کرد.

روی دن Hollander, 72 مرده پیدا شد یک خود وارد زخم گلوله در جولای 20 روز پس از کمین تیراندازی که منجر به کشته شدن آمریکا در منطقه قاضی استر Salas' 20 ساله پسر و زخمی ، Salas در بخش دیگری از خانه و آسیبی نرساند.

محققان گفت که آنها تا به حال شواهد ارتباط نیوجرسی تیراندازی به جولای 11 مرگ وکیل مارک Angelucci در سن برناردینو کانتی, کالیفرنیا. دن Hollander و Angelucci, 52, درگیر شدند, در جداگانه فدرال پرونده های حقوقی به دنبال نیروی دولت ایالات متحده نیاز به تمام زنان جوان برای پیوستن به مردان در ثبت نام برای یک نظامی احتمالی پیش نویس است.

دن Hollander را طرح دعوی در دادگاه واصل در سال 2015 از طرف یک زن در نیوجرسی اختصاص داده بود به Salas. انصراف او به عنوان وکیل در این مورد یک سال پیش پس از این که مبتلا به سرطان است.

هنگامی که او درگذشت دن Hollander تا به حال موارد مربوط به هر دو Salas و ایالت نیویورک قاضی Janet M. DiFiore. او در عین حال تایپ سند که شامل اطلاعات در مورد در ده یا زنان دیگر برخی از آنها قضات دو منبع با دانش دست اول از مواد آسوشیتدپرس گفت. سه قضات شناخته می شود در لیست کاهش یافته است به نظر و یا بازگشت نیست پیام از AP به دنبال نظر.

در کالیفرنیا دن Hollander وارد در یک ایستگاه قطار در سن برناردینو در جولای 7 و اجاره ماشین, شهرستان کلانتر دفتر گفت: در انتشار اخبار. مقامات منتشر شد یک عکس از یک مرد است که با پوشیدن ماسک در ایستگاه قطار حمل موارد به دور از مواد غذایی ایستاده است.

به گفته مقامات دن Hollander سوار ماشین اجاره به Angelucci خانه که در آن او شلیک کردند و او را کشتند. دن Hollander راندند و سوار یک قطار از کالیفرنیا از اتحادیه ایستگاه در لس آنجلس. یک عکس در ایستگاه نشان می دهد یک مرد دوباره نقاب wheeling, یک چمدان.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر دن Hollander در زمان آموزش در سراسر کشور, و اگر همان تفنگ استفاده شد و در تیراندازی و خودکشی است.

در هر دو کالیفرنیا و نیوجرسی حملات مشکوک به نظر می رسد برای مطرح به عنوان یک راننده تحویل یک اجرای قانون رسمی که قبلا گفته AP. رسمی نمی تواند مورد بحث در حال انجام تحقیقات علنی و خطاب به AP به شرط ناشناس ماندن.

دن Hollander, 72 توصیف خود را به عنوان یک "ضد فمینیستی" وکیل شکایت به چالش کشیدن قانون اساسی از "شب خانم ها" تبلیغات در کافه ها و کاباره ها شکایت دانشگاه کلمبیا برای ارائه مطالعات زنان طبقات و شکایت سازمان های خبری بیش از آنچه او گفته بود مغرضانه پوشش.

در بیش از 2000 صفحه از اغلب misogynistic نژادپرستانه نوشته ارسال شده آنلاین, Den Hollander تا به حال به شدت انتقاد Salas و دیگر قضات زن. او همچنین نوشت: در مورد تمایل به استفاده از بقیه وقت خود را بر روی زمین به "حتی نمره" با درک دشمنان با استفاده از "کابوی عدالت است."

__

دیل گزارش از فیلادلفیا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب