بدون تف: MLB پرده برخی از قوانین جدید با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر ورزشگاه طفره زن در لس آنجلس خالی در یک نمایش هوایی از اواخر ماه مه. بازی خواهد ش

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ورزشگاه طفره زن در لس آنجلس خالی در یک نمایش هوایی از اواخر ماه مه. بازی خواهد شد در اواخر ماه جولای. بینگ Guan/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بینگ Guan/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

لیگ اصلی بیس بال به طور رسمی به آینده را در این تابستان پس از یک تاخیر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما جنبه های بازی را نگاه کمی متفاوت است.

MLB روز دوشنبه اعلام کرد که این امر تغییر برخی از آن ها در بازی قوانین ساخت مهم و تاریخی تغییرات.

بسیاری از کسانی که تغییر حکومت ساخته شد با نگرانی از گسترش این کروناویروس در ذهن از جمله یک تهدید فوری تخلیه اگر یک بازیکن یا مربی می آید در عرض 6 پا از یک داور و یا حریف در این دوره از استدلال.

نیز وجود دارد یک ممنوعیت تف که بسیاری از بازیکنان بیس بال را آشکارا دید. تف "از جمله اما نه محدود به بزاق دانه آفتابگردان و یا پوسته بادام زمینی و یا توتون و تنباکو" ممنوع است.

دیگر اقدامات برای محدود کردن گسترش ویروس شامل درخواست کوزه به حمل یک دستمال مرطوب به جای, لیسیدن انگشتان دست خود را برای رطوبت, سفارش تیم به ارائه گسترده ستاره شرق و اغل گاو یا حشم فضا و آموزش همه شرکت کنندگان به عمل اجتماعی کلی فاصله.

دونده نیز "تشویق به عقب نشینی چند قدم دور" از پایه دونده هنگامی که توپ خارج از بازی است.

لیگ نیز بهینه سازی بازی قوانین در راه های دیگر از جمله برخی که در نظر گرفته شده برای سرعت بخشیدن به بازی.

لیگ ملی که نشان دهنده نیمی از MLB این تیم اجازه خواهد داد که تیم به استفاده از تعیین hitters برای اولین بار. این بدان معناست که یک بازیکن دیگر می تواند بت در محل پارچ. لیگ آمریکا تا به حال این قانون در محل برای چندین دهه است.

اگر یک بازی را فوق العاده نوبت تیم شروع خواهد شد هر نیم باز یافته با یک دونده در پایه دوم — یک حرکت است که به احتمال زیاد منجر به ثمر رساند زمانی که تیم در حال گره خورده است پس از نه نوبت. همچنین هر بازیکن ممکن است به نظر می رسد به عنوان یک پارچ در هر نقطه در این بازی.

در حالی که بازیکنان را گزارش مربوطه خود را به اردوگاه های آموزشی چهارشنبه, کوتاه, 60-بازی فصل به طور منظم است مجموعه ای برای شروع تا ژوئیه 23 یا 24. برخی از جزئیات هنوز هم نیاز به کار را در بین بازیکنان لیگ برتر بیسبال آمریکا انجمن و MLB.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب